Naujienos
Juk visos sios naujienos yra nukopijuotos nuo tinklapio pcgames.lt Mano draugas stengiasi vercia jas is uzsienietisku puslapiu. O cia kazkoks issisokelis kopijuoja. Tai draudziama.
Cia tikrai galetumete padaryti zaidimu naujienas, ir nauja skyriu. Ir kurios nebutu nukopijuotos nuo kitu saitu, nes tai yra grieztai draudziama. As galeciau tuo uzsiimti aisku man galetu kasa ir padeti. Ir taip paderintume visa svetaine jei butu naujienos TIK TAI NEKOPIJUOKIT
e x i d a s
Cia tikrai galetumete padaryti zaidimu naujienas, ir nauja skyriu. Ir kurios nebutu nukopijuotos nuo kitu saitu, nes tai yra grieztai draudziama. As galeciau tuo uzsiimti aisku man galetu kasa ir padeti. Ir taip paderintume visa svetaine jei butu naujienos TIK TAI NEKOPIJUOKIT
e x i d a s
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
ner jokio copyright ten
be to jis isrenka tik idomiausias zinias... ar ne?
be to forume ka nori gali daryt
visiem reikia tik info, be to jeigu info butu draudziama kopijuoti...
uzsidetu tas puslapis apsauga nuo kopijavimo (tokia ymanoma padaryti - spaudi desiny klavisha ir iskart meta lentele kad negalima kopijuot).
aisku jei pamatyciau kad kazkas y savo saita kopijuotu... taip sutinku tada jau net nezinau kaip toky zmogu pavadint.
be to jis isrenka tik idomiausias zinias... ar ne?
be to forume ka nori gali daryt
visiem reikia tik info, be to jeigu info butu draudziama kopijuoti...
uzsidetu tas puslapis apsauga nuo kopijavimo (tokia ymanoma padaryti - spaudi desiny klavisha ir iskart meta lentele kad negalima kopijuot).
aisku jei pamatyciau kad kazkas y savo saita kopijuotu... taip sutinku tada jau net nezinau kaip toky zmogu pavadint.
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
Siek tiek naujienu :
EA kuria zaidima apie tikrajy Dzeimsa Bonda - Shona Connery
zaidimas vadinsis Bond : From Russia with Love
pagal tokio pacio pavadinimo filma.
zaidimas zada buti toks pat kaip ir filmas - autentiska 60 metu atmosfera, su tu laiku madomis,masinomis, namais, ginklais...
dabar blogos naujienos : labai tiketina kad nebus PC versijos
EA kuria zaidima apie tikrajy Dzeimsa Bonda - Shona Connery
zaidimas vadinsis Bond : From Russia with Love
pagal tokio pacio pavadinimo filma.
zaidimas zada buti toks pat kaip ir filmas - autentiska 60 metu atmosfera, su tu laiku madomis,masinomis, namais, ginklais...
dabar blogos naujienos : labai tiketina kad nebus PC versijos
Crashday pasirodys 2006 pradžioje.
2006 metu vasari, kompanija Atari išleis naujaji kūrinį Crashday.
Žaidima kuria kompanijos Moon Byte ir Replay Studios, kuriame bus daugybe elementu iš tokiu žaidimu kaip Burnout, Stuntman, Destruction
Derby, Flatout, TrackMania, Tony Hawks (!) ir netgi klasikinis Carmageddon, ir visa tai bus viename, tikekimes kad kurejai nenuklys
i lankas ir padarys verta demesio žaidima. Dar keletas gardžiu
kasneliu apie ši kurini, žaidimas tures septynis ivairius režimus, nuo tokiu
kaip paprasciausios lenktynes, kaskadinis pasivažinejimas, iki visko griovimas (wrecking) ir gerai visai liaudžiai žinomo Capture the Flag.
Žaidime bus 12 automobiliu, juos bus galima tiuninguoti ir jį tobulint,
kurti savo trasas, ginklus, tokius, kaip raketos ir minos, bus galima peržiureti momentu pakartojimus ir kaipgi be daugelio žaideju režimo. Jei to dar negana, bus galima sužaisti mini-žaidimus, kaip šuolis i toli ar Checkpoint lenktynes, taipogi bus galimybe pasigirti savo sukurtais kurinukais, kadangi galimes keistis su kitais šio žaidimo gerbejais sukurtomis trasomis bei automobiliais. Turetu buti tikrai linksma ir ekstremalu.
---
rimtai pabandykit, kazka rimto isvartaliot del tu naujienu skelbimo, nes sitaip skelbiant gaunasi tikras jovalas... beja jei tiks mano rasliava, galesiu parasliavot...
2006 metu vasari, kompanija Atari išleis naujaji kūrinį Crashday.
Žaidima kuria kompanijos Moon Byte ir Replay Studios, kuriame bus daugybe elementu iš tokiu žaidimu kaip Burnout, Stuntman, Destruction
Derby, Flatout, TrackMania, Tony Hawks (!) ir netgi klasikinis Carmageddon, ir visa tai bus viename, tikekimes kad kurejai nenuklys
i lankas ir padarys verta demesio žaidima. Dar keletas gardžiu
kasneliu apie ši kurini, žaidimas tures septynis ivairius režimus, nuo tokiu
kaip paprasciausios lenktynes, kaskadinis pasivažinejimas, iki visko griovimas (wrecking) ir gerai visai liaudžiai žinomo Capture the Flag.
Žaidime bus 12 automobiliu, juos bus galima tiuninguoti ir jį tobulint,
kurti savo trasas, ginklus, tokius, kaip raketos ir minos, bus galima peržiureti momentu pakartojimus ir kaipgi be daugelio žaideju režimo. Jei to dar negana, bus galima sužaisti mini-žaidimus, kaip šuolis i toli ar Checkpoint lenktynes, taipogi bus galimybe pasigirti savo sukurtais kurinukais, kadangi galimes keistis su kitais šio žaidimo gerbejais sukurtomis trasomis bei automobiliais. Turetu buti tikrai linksma ir ekstremalu.
---
rimtai pabandykit, kazka rimto isvartaliot del tu naujienu skelbimo, nes sitaip skelbiant gaunasi tikras jovalas... beja jei tiks mano rasliava, galesiu parasliavot...
Ramiojo Vandenyno vandenys monotoniškai skalauja Rytinės Azijos žemės krantus. Vienoje iš vandenyno jūrų, rusų naftos gamybos kompanijos darbininkai, ieškodami juodojo aukso gręžia įlankos dugną. Tačiau vietoje naftos, į paviršių išsiveržia nežinia kiek žemės plutoje tūnoję, ir savo valandos laukę, nežemiškos kilmės gyviai. Juos pavyksta pagauti, kontroliuoti ir ištyrinėti. Deja, kaip yra žinoma, žmogus yra visiškai kvailiausias visatos gyventojas ir todėl susiklosčius atitinkamoms situacijoms visada įvelia save į didžiulę bėdą. Ne išimtis ir šis kartas. Pastebėję keistų, nežemiškų gyvių sugebėjimų, gudručiai mokslininkai nusprendžia panaudoti juos karinėje pramonėje, kuriant be galo pavojingą, didelę naikinamąją galią turintį ginklą. Tačiau, kaip ir derėjo laukti, svečiai iš kitos galaktikos tapo visiškai nekontroliuojami ir visiems gyviems žemės organizmams kilo didžiulė visiško išnykimo grėsmė. Ryšys su žmonėmis gabenusiais ir tyrinėjusiais ateivius dingo. Būtent šiuo momentu scenoje pasirodo pagrindinis mūsų istorijos herojus Tomas Hansenas. Jis, kartu su specialiosios paskirties būrio vyrukais, vyriausybės buvo pasiusti į aukščiau aprašytų įvykių vietą tvarkai atkurti. Netrukus, didžiuliame rusų laive nusileidusį komanda dingsta, ir Tomui nelieka nieko kito, kaip vienam bandyti išsiaiškinti ir išgyventi susidariusioje situacijoje. O bus jam tikrai nelengva.
Būtent toks yra šių metų balandžio pradžioje pasirodžiusio, trečio asmens action‘o su siaubo elementais „Cold Fear“ siužetas. Kūrybinės kompanijos Dark Works produktas žaidėjų buvo lauktas ilgai, o pačiam kūriniui iš anksto buvo klijuojama vieno geriausių metų žanro žaidimo etiketė. Galutinis rezultatas gavosi neblogas. Intriguojantis siužetas, puikūs specialieji efektai ir nepakartojama grafika – stipriosios „Cold Fear“ pusės. Tačiau kaip bebūtų gaila, žaidimas neišvengė ir kelėtos didesnių trūkumų, kurie tikrai neleis jam pretenduoti į „action of the year“ titulą. Tačiau apie viską iš eilės.
Pradėjus žaisti „Cold Fear“, žaidimas iš tiesų pasirodė įspūdingas. Kūrėjai maksimaliai panaudojo dviprasmiškai vertinamo RenderWare varikliuko galimybes, todėl vizualiai kūrinys atrodo puikiai. Negausūs žaidimo lygiai sukurti išties gražiai ir yra detalūs. Neišdildomą įspūdį paliko „Cold Fear“ gamtos, šūvių, bei sprogimų efektai, įsimenantys antraplaniai dialogai. Nemažiau patiko ir protingai parinktas ginklų arsenalas (galima naudoti pistoletą su lazeriniu taikikliu, kelių rūšių automatus, Vinčesterį, granatsvaidžius ir labai naudingą ginklą šaudantį specialiomis cheminėmis strėlėmis). Tačiau toliau rutuliojantis „Cold Fear“ įvykiams, bendras įspūdis apie žaidimą tolygiai prastėjo. Visų pirma, dėl to kalta tiesiog šlykšti kamerų išdėstymo sistema. Vykstant susišaudymui su žaidimo priešais, tampa be galo nepatogu laisvai judėti po kovos teritoriją dėl tos priežasties, jog kameros automatiškai parenką tokį matymo kampą iš kurio yra matomas šaudomas taikinys, o ne judėjimo kryptis. Taigi tampa visai realu netyčia užšokti ant kito, kur nors kampe tavęs tykojančio monstro, jo nė nepastebėjus, arba nenorom tiesiog „užsirauti“ ant pavojingos žaidimo pasaulio detalės (pvz. kanistros su benzinu), kas stipriai palengviną savęs susinaikinimo galimybę. Kitas žaidimo minusas – kvailokos ir neapibrėžtos misijos. Todėl atlikti iš pirmo žvilgsnio paprastą ir aiškią užduotį, gali tekti nelogiškai ilgai, nuobodžiai ir netikslingai klaidžiojant po nereikalingas „Cold Fear“ lokacijas. Nuvylė ir kukli monstrų gausa. Viso žaidimo metu mes sutiksime tik septynių tipų baidykles (šiai dienai, kaip horror action‘ui manau mažoka).
Per pastaruosius penkerius ar šešerius metus pasirodę rinkoje kūrybinės kompanijos Dark Works kūriniai išsiskiria viena, ne itin malonia savybę. Jų produktai dažnai būna nuostabūs viena ar dviem pagrindinėmis, geriems žaidimams būdingomis detalėmis (kaip šiuo atvejų „Cold Fear“ – grafika ir pradine siužeto mintimi). Deja visais atžvilgiais gero, stipraus žaidimo kompanijai sukurti taip ir nepavyksta. Norėtųsi tikėti, jog vyrukai iš Dark Works pasimokys iš savo klaidų kuriant „Cold Fear“ ir artimiausioje ateityje pateiks žaidėjams pritrenkianti ir visapusiškai kokybišką žaidimą. Būtų pats laikas. Na, o mes (žaidėjai), to su nekantrumu lauksime.
Būtent toks yra šių metų balandžio pradžioje pasirodžiusio, trečio asmens action‘o su siaubo elementais „Cold Fear“ siužetas. Kūrybinės kompanijos Dark Works produktas žaidėjų buvo lauktas ilgai, o pačiam kūriniui iš anksto buvo klijuojama vieno geriausių metų žanro žaidimo etiketė. Galutinis rezultatas gavosi neblogas. Intriguojantis siužetas, puikūs specialieji efektai ir nepakartojama grafika – stipriosios „Cold Fear“ pusės. Tačiau kaip bebūtų gaila, žaidimas neišvengė ir kelėtos didesnių trūkumų, kurie tikrai neleis jam pretenduoti į „action of the year“ titulą. Tačiau apie viską iš eilės.
Pradėjus žaisti „Cold Fear“, žaidimas iš tiesų pasirodė įspūdingas. Kūrėjai maksimaliai panaudojo dviprasmiškai vertinamo RenderWare varikliuko galimybes, todėl vizualiai kūrinys atrodo puikiai. Negausūs žaidimo lygiai sukurti išties gražiai ir yra detalūs. Neišdildomą įspūdį paliko „Cold Fear“ gamtos, šūvių, bei sprogimų efektai, įsimenantys antraplaniai dialogai. Nemažiau patiko ir protingai parinktas ginklų arsenalas (galima naudoti pistoletą su lazeriniu taikikliu, kelių rūšių automatus, Vinčesterį, granatsvaidžius ir labai naudingą ginklą šaudantį specialiomis cheminėmis strėlėmis). Tačiau toliau rutuliojantis „Cold Fear“ įvykiams, bendras įspūdis apie žaidimą tolygiai prastėjo. Visų pirma, dėl to kalta tiesiog šlykšti kamerų išdėstymo sistema. Vykstant susišaudymui su žaidimo priešais, tampa be galo nepatogu laisvai judėti po kovos teritoriją dėl tos priežasties, jog kameros automatiškai parenką tokį matymo kampą iš kurio yra matomas šaudomas taikinys, o ne judėjimo kryptis. Taigi tampa visai realu netyčia užšokti ant kito, kur nors kampe tavęs tykojančio monstro, jo nė nepastebėjus, arba nenorom tiesiog „užsirauti“ ant pavojingos žaidimo pasaulio detalės (pvz. kanistros su benzinu), kas stipriai palengviną savęs susinaikinimo galimybę. Kitas žaidimo minusas – kvailokos ir neapibrėžtos misijos. Todėl atlikti iš pirmo žvilgsnio paprastą ir aiškią užduotį, gali tekti nelogiškai ilgai, nuobodžiai ir netikslingai klaidžiojant po nereikalingas „Cold Fear“ lokacijas. Nuvylė ir kukli monstrų gausa. Viso žaidimo metu mes sutiksime tik septynių tipų baidykles (šiai dienai, kaip horror action‘ui manau mažoka).
Per pastaruosius penkerius ar šešerius metus pasirodę rinkoje kūrybinės kompanijos Dark Works kūriniai išsiskiria viena, ne itin malonia savybę. Jų produktai dažnai būna nuostabūs viena ar dviem pagrindinėmis, geriems žaidimams būdingomis detalėmis (kaip šiuo atvejų „Cold Fear“ – grafika ir pradine siužeto mintimi). Deja visais atžvilgiais gero, stipraus žaidimo kompanijai sukurti taip ir nepavyksta. Norėtųsi tikėti, jog vyrukai iš Dark Works pasimokys iš savo klaidų kuriant „Cold Fear“ ir artimiausioje ateityje pateiks žaidėjams pritrenkianti ir visapusiškai kokybišką žaidimą. Būtų pats laikas. Na, o mes (žaidėjai), to su nekantrumu lauksime.
Bleidas
Manau, kad daugeliui RTS mėgėjų yra žinoma žaidimų serija Cossacks. Cossacks gyvenimas ir karai vyksta XVII-XVIII amžiuose. Cossacks buvo pirmoji tokio tipo strategija. O štai dabar mes turime Cossacks 2: Napoleonic Wars, taip pat visiškai originalų ir nenukopijuotą. Manau, tikrai daugiau nėra į Cossacks panašių žaidimų. Cossacks 2: Napoleonic Wars - tai visiškai nauja strategija, kuri nepalyginamai skiriasi nuo savo pirmtakų. Į šį žaidimą yra įdiegtas naujas 3D grafikos varikliukas. Taip pat norėčiau paminėti ir tai, kad šioje dalyje yra 150 unikalių karinių vienetų ir 180 skirtingų pastatų. Žaidime dalyvauja 6 tais laikais labiausiai dominavusios šalys: Prancūzija, Britanija, Austrija, Rusija, Prūsija ir Egiptas. Kūrėjai taip pat pasistengė dėl gamtos tikroviškumo ir įdiegė daugiau nei 1000 floros ir faunos elementų. Cossacks 2: Napoleonic Wars turi vieną, bet labai ryškų skirtumą, kuriuo ji išsiskiria iš visų šių metų auksinių strategijų, - tai armijos. Kaip pavyzdį galima būtų paliginti žaidimų Empire Earth II ir Cossacks 2: NW karų tikroviškumą. Kiekvienas žino ir supranta, kad tų laikų karuose tikrai dėl miesto ar karalystės nekariaudavo 100 ar 150 karių. Empire Earth II kaip tik tai ir bando parodyti, nepalikdamas galimybės didelei armijai sukurti. Žaidime Cossacks 2: NW galima sukurti tokią armiją, kokios jūs tik norite, kad ir 1000 karių. Manau, tai jau yra arčiau tiesos. Kūrėjai čia pasistengė ir įdiegė dar daugiau tikroviškumo elementų, už ką tikrai juos galime pagirti. Visų pirma, jeigu jūs armiją vesite laukais, tai ji žygiuos tikrai lėtu temptu, tačiau jei pereisite į ,,gera kelią" (tais laikais tikrai gerų kelių nebuvo), tai jūsų kariai kaip reikiant paspartins žingsnį. Taip pat kūrėjai įdiegė daug taktikos subtilybių. Galite manevruoti, šaudyti eilėmis ir t.t. Man asmeniškai patiko tas dalykas, kad jei staiga susidūrėte su priešu kokioje laukymėje, kur yra nedidelis miškelis, savo armiją įvedę į tą miškelį galite nuo priešo šūvių apsaugoti apie 80% karių. Reikia paminėti, kad karių moralė čia yra labai svarbi. Jeigu kare žūva 70% jūsų karių, tai likusieji išsilaksto į šalis. Bet moralę galimą ir pakelti būgnininkų mušamo ritmo pagalba. Šis dalykas yra labai svarbus. Kitose strategijose yra visiškas absurdas: siunčiate savo 20 karių prieš 50 priešo ir jūsų kariai kovoja iki paskutinio kraujo lašo. Žinoma, toks pasiaukojimas gal ir yra gražus, tačiau tikrai nerealus.
Cossacks 2: Napoleonic Wars siūlo ir „multiplayer“ režimą: per Internetą ar LAN tinklą. Su kitais „armijų generolais“ jūs galėsite kautis įnirtingose kovose Deathmatch, Battles ir Battle For Europe režimuose. Kūrėjai teigia, jog čia vyksta realūs mūšiai su realiomis asmenybėmis. Žinoma, visų pirma tai parodo ir pavadinimas „Napoleonic Wars“. O ir žaidime be Napoleono neapsieisime.
Ekonomika išlieka ta pati: kirsite medžius, skaptuosite akmenis ir, žinoma, svarbų vaidmenį vaidins maistas bei kitos žaliavos, kurios išgaunamos tuo pačiu būdu kasyklose ar žmonių rankomis. Šiais metais jau turime vieną užtikrintai gerą strategiją Cossacks 2: Napoleonic Wars. Tie, kam patiko senesnės Cossacks dalys, manau, būtinai turėtų išbandyti ir naujausiąją
Cossacks 2: Napoleonic Wars siūlo ir „multiplayer“ režimą: per Internetą ar LAN tinklą. Su kitais „armijų generolais“ jūs galėsite kautis įnirtingose kovose Deathmatch, Battles ir Battle For Europe režimuose. Kūrėjai teigia, jog čia vyksta realūs mūšiai su realiomis asmenybėmis. Žinoma, visų pirma tai parodo ir pavadinimas „Napoleonic Wars“. O ir žaidime be Napoleono neapsieisime.
Ekonomika išlieka ta pati: kirsite medžius, skaptuosite akmenis ir, žinoma, svarbų vaidmenį vaidins maistas bei kitos žaliavos, kurios išgaunamos tuo pačiu būdu kasyklose ar žmonių rankomis. Šiais metais jau turime vieną užtikrintai gerą strategiją Cossacks 2: Napoleonic Wars. Tie, kam patiko senesnės Cossacks dalys, manau, būtinai turėtų išbandyti ir naujausiąją
Bleidas
Paskelbta Total Overdose išleidimo data
Eidos Interactive šiandien pranešė, jog Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico (anksčiau žinomas kaip Total Overdose), pasirodys rinkoje jau rugsėjo 28 dieną. Žaidimas kuriamas, Kopenhagoje įsikūrusios kompanijos, Deadline Games ir bus prieinamas Xbox, Playstation 2 bei PC vartotojams.
Žaidimo veiksmas vyks 1989 metais, Meksikoje. Žaidime, žaidėjai atsidurs brolių dvynių vietoje, Ramiro ir Tomio, ir turės išsiaiškinti keistas savo tėvo mirimo aplinkybes bei susidoroti su vienu iš didžiausių priešų – Papa Muerte.
Total Overdose didžiąją dalį idėjų pasiskolino iš Grand Theft Auto frančizės bei Roberto Rodrigezo filmų, todėl visai pagrįstai jis laikomas GTA klonu. Žaidėjai galės laisvai klaidžioti po didžiulį miestą, vogti automobilius, turės begalę ginklų, kurie padės susidoroti su priešais (ir ne tik) ir t.t.
Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico bus pažymėtas „M“ (subrendusiems) ženklu. Kaina kolkas neskelbiama.
Eidos Interactive šiandien pranešė, jog Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico (anksčiau žinomas kaip Total Overdose), pasirodys rinkoje jau rugsėjo 28 dieną. Žaidimas kuriamas, Kopenhagoje įsikūrusios kompanijos, Deadline Games ir bus prieinamas Xbox, Playstation 2 bei PC vartotojams.
Žaidimo veiksmas vyks 1989 metais, Meksikoje. Žaidime, žaidėjai atsidurs brolių dvynių vietoje, Ramiro ir Tomio, ir turės išsiaiškinti keistas savo tėvo mirimo aplinkybes bei susidoroti su vienu iš didžiausių priešų – Papa Muerte.
Total Overdose didžiąją dalį idėjų pasiskolino iš Grand Theft Auto frančizės bei Roberto Rodrigezo filmų, todėl visai pagrįstai jis laikomas GTA klonu. Žaidėjai galės laisvai klaidžioti po didžiulį miestą, vogti automobilius, turės begalę ginklų, kurie padės susidoroti su priešais (ir ne tik) ir t.t.
Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico bus pažymėtas „M“ (subrendusiems) ženklu. Kaina kolkas neskelbiama.
Antra ''Painkiller'' dozė
Kiekviena gera istorija turi turėti pratesimą. Taip, patenkintos 3D šaudyklės "Painkiller" sėkme, kompanijos "People Can Fly" ir "DreamCatcher Interactive" anonsavo oficialų papildymą šiam novatoriškam žaidimui. Jis vadinsis "Battle Out Of Hell" ir yra planuojamas išleisti šiu metų žiemą. Kompanijos pažadėjo naują mini-kampaniją iš 10 lygių, naujus monstrus, bosus, ginklus, naujus tinklinio žaidimo lygius, modelius ir režimus, o taip pat ir lygių redaktorių.
Kiekviena gera istorija turi turėti pratesimą. Taip, patenkintos 3D šaudyklės "Painkiller" sėkme, kompanijos "People Can Fly" ir "DreamCatcher Interactive" anonsavo oficialų papildymą šiam novatoriškam žaidimui. Jis vadinsis "Battle Out Of Hell" ir yra planuojamas išleisti šiu metų žiemą. Kompanijos pažadėjo naują mini-kampaniją iš 10 lygių, naujus monstrus, bosus, ginklus, naujus tinklinio žaidimo lygius, modelius ir režimus, o taip pat ir lygių redaktorių.
Žaidimas ''S.T.A.L.K.E.R.'' jau beta-testavimo stadijoje.
Dabartiniu laiku daug žadantis žaidimas "S.T.A.L.K.E.R." yra testuojamas. Čia turima omenyje ne tik vieno žaidėjo dalis, bet ir tinklinis žaidimas. Be to, leidėjai siūlo uždarą beta-testavimą keliems tūstančiams žaidėjų. Orientacinė išleidimo data yra jau šių metų ruduo. Keista, kad kompanija "GSC World" visai nebijo tokių monstrų kaip "Half-Life 2" ir "Doom 3".
Dabartiniu laiku daug žadantis žaidimas "S.T.A.L.K.E.R." yra testuojamas. Čia turima omenyje ne tik vieno žaidėjo dalis, bet ir tinklinis žaidimas. Be to, leidėjai siūlo uždarą beta-testavimą keliems tūstančiams žaidėjų. Orientacinė išleidimo data yra jau šių metų ruduo. Keista, kad kompanija "GSC World" visai nebijo tokių monstrų kaip "Half-Life 2" ir "Doom 3".
Atsibodo kariaut prieš zombius? Tapkite vienu iš jų!
Kompanija Aspyr Media perėjo nuo svetimų projektų perkėlimo į PC ir MAC platformas prie nuosavų žaidimų kūrimo. Pirmu projektu taps komedinis Action žanro žaidimas Rebel Without A Pulse, pasakojantis apie vienišo zombio kovą su futuristinio miesto Pančboul gyventojais. Kovai bus naudojamos įvairios ir įdomios priemonės: smegenų ėdimas (šiuo atveju auka prisijungia prie nekalbių herojaus palydovų armijos), žmonių kūnų užgrobimas, panaudojant nutrauktą nuo kūno ranką, žarnyną ištaškančios granatos, dar taikomos boulingo žaidimui kaip kamuoliai, ir, žinoma, didžiulė jėga. Be viso to, gražuolis Stabsas (toks yra zombio vardas) dar sugeba juokauti ir „kabinti“ merginas
Žaidimas yra kuriamas Halo grafinio varikliuko pagrindu, kuris buvo pagerintas, pridėjus naujų pikselinių šeiderių palaikymą. Kas liečia veikėjų intelektą, tai mums yra žadami „patys protingiausi zombiai-besmegeniai per visą žaidimų egzistavimo istoriją“.
Drąsiojo zombio nuotykiai prasidės kitų metų vasarą.
Kompanija Aspyr Media perėjo nuo svetimų projektų perkėlimo į PC ir MAC platformas prie nuosavų žaidimų kūrimo. Pirmu projektu taps komedinis Action žanro žaidimas Rebel Without A Pulse, pasakojantis apie vienišo zombio kovą su futuristinio miesto Pančboul gyventojais. Kovai bus naudojamos įvairios ir įdomios priemonės: smegenų ėdimas (šiuo atveju auka prisijungia prie nekalbių herojaus palydovų armijos), žmonių kūnų užgrobimas, panaudojant nutrauktą nuo kūno ranką, žarnyną ištaškančios granatos, dar taikomos boulingo žaidimui kaip kamuoliai, ir, žinoma, didžiulė jėga. Be viso to, gražuolis Stabsas (toks yra zombio vardas) dar sugeba juokauti ir „kabinti“ merginas
Žaidimas yra kuriamas Halo grafinio varikliuko pagrindu, kuris buvo pagerintas, pridėjus naujų pikselinių šeiderių palaikymą. Kas liečia veikėjų intelektą, tai mums yra žadami „patys protingiausi zombiai-besmegeniai per visą žaidimų egzistavimo istoriją“.
Drąsiojo zombio nuotykiai prasidės kitų metų vasarą.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių