Naujienos
Gryztant prie naujienu tai Lapkricio astunta pasirodys Earth 2160.
Tai bus gan garsaus 3DRTS'o tesinys. o gal ir nelabai... Pirmosios dalys jo ne itin ispopulerejo, nors as jas zaidziau, kaip ko gero nedaugelis. Taciau tesinys be abejones bus pajegus konkuruoti su BaW2 ir AOE3. Be to jis puikiai uzpildis tustuma 3D RTS mokslineje fantastikoje, ankstesni tokio tipo zaidimai kaskodel greit likdavo slamsto vietoj. Homesaitas:
http://www.earth2160.com/index.php
Tai bus gan garsaus 3DRTS'o tesinys. o gal ir nelabai... Pirmosios dalys jo ne itin ispopulerejo, nors as jas zaidziau, kaip ko gero nedaugelis. Taciau tesinys be abejones bus pajegus konkuruoti su BaW2 ir AOE3. Be to jis puikiai uzpildis tustuma 3D RTS mokslineje fantastikoje, ankstesni tokio tipo zaidimai kaskodel greit likdavo slamsto vietoj. Homesaitas:
http://www.earth2160.com/index.php
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Šrekas visiems duos į kailį
Kompanija Activision greitu metu išleis dar vieną žaidimą, paremtą garsaus filmuko "Shrek" lincencija. Šį kartą tai bus arkadinių muštinių žanro žaidimas Shrek SuperSlam. Kūrėjai iš Shaba Games žada 20 jau pažįstamų personažų ir kelis naujus, kurie susidurs akis į akį 16-oje originalių lygių. Žaidime panaudotas Havok fizikinis varikliukas (tas pats, kuris buvo naudojamas Half-Life 2), todėl lygiai gali būti draskomi į skutelius, o daiktai naudojami kaip atsitiktiniai ginklai.
Pagrindinė Shrek SuperSlam įdomybė slypi tame, kad kūrėjai nusprendė paslėpti jau tapusias įprastomis "gyvybių juostas". Taip, pagal juos, žaidėjas galės visą laiką stengtis iš paskutinių ir nenuleist rankų, pamatęs jog gyvybių jam liko vos milimetras.
Žaidimas jau beveik paruoštas ir bus išleistas lapkričio pradžioje.
Paskelbta: 2005-10-25
Rugsėjo lyderiai
Jūsų dėmesiui 20 perkamiausių žaidimų JAV teritorijoje už rugsėjo mėnesį:
1. The Sims 2 Nightlife - Electronic Arts
2. World Of Warcraft - VU Games
3. Roller Coaster Tycoon 3 - Atari
4. Battlefield 2 - Electronic Arts
5. Guild Wars - NCsoft
6. Dungeon Siege 2 - Microsoft
7. The Sims Deluxe - Electronic Arts
8. The Sims 2 - Electronic Arts
9. EverQuest: Depths Of Darkhollow - SOE
10. Warhammer 40,000: Dawn Of War Winter Assault - THQ
11. EverQuest II: Desert Of Flames - SOE
12. The Sims 2 University - Electronic Arts
13. Mall Of America Tycoon - Activision
14. Fable: The Lost Chapters - Microsoft
15. Half-Life 2 - VU Games
16. Madden NFL 2006 - Electronic Arts
17. MS Zoo Tycoon: Complete Collection - Microsoft
18. Seaworld Adventure Parks Tycoon 2 - Activision
19. Sim City 4 Deluxe - Electronic Arts
20. Warcraft III Battle Chest - VU Games
Paskelbta: 2005-10-27
Postal kraustosi į didžiuosius ekranus
Nevisai teigiamai žaidėjų tarpe pagarsėjęs kinorežisierius Juvas Bolas (Uwe Boll), mėgstantis daryti filmus iš žaidimų ("House Of The Dead", "Alone In The Dark" ir kt.) greitai imsis skandalingo žaidimo Postal 2 perkėlimu į kino ekraną. Spauda byloja, kad abi pusės - kompanija Running With Scissors ir pats p. Bolas - patenkinti vieni kitais. Mat, kūrėjai giria Bolą kaip režisierių, o pastarasis vadina Postal 2 mėgstamiausiu žaidimu. Kas iš to išeis mes galėsime pamatyti tik 2007 metais.
Paskelbta: 2005-10-27
Išleistas specialus Half-Life 2 lygis
Kompanija Valve Software pagaliau išleido ilgai lauktą Half-Life 2: Lost Coast. Tai specialus žaidimo Half-Life 2 lygis, demonstruojantis HDR technologiją, leidžiančią dinamiškai apskaičiuosti apšvietimo diapazoną pačiame žaidimo procese. Kas liečia lygio siužetą, jis labai silpnai susietas su originaliu žaidimu, o jo sisteminiai reikalvimai yra įgyvendinami toli gražu ne kiekvieno kompiuterio.
Specialų lygį gali atsisiųsti visi originalaus Half-Life 2 turėtojai per STEAM sistemą.
Total Overdose
Ketverių metų senumo action šedevras “Max Payne” iki šiol neduoda ramybės pinigų ir pripažinimo (o tai reiškia dar daugiau pinigų) medžiojančioms kūrybinėms kompanijoms. Par keletą pastarųjų metų buvo daugybė mėginimų sukurti geriausio 2001 metų žaidimo klonų, tačiau visi jie baigdavosi įtikinama nesėkme (galime prisiminti tokius “perliukus” kaip “Miami Vice: Tha Game”, “Dead to Rights”, “True Crime”) ir nė iš tolo negalėjo prilygti savo idėjiniam pirmtakui. Nuo šių bandymų nuošalyje neliko ir nedidelė danų kompanija Deadline Games, šių metų rugsėjo viduryje pristačiusi žaidėjams naują action žaidimą “Total Overdose”. Dar vieną action mėsmalę, veiksmas kurios vyksta tolimosios Meksikos tyruose.
“Total Overdose” siužetas ypatingu originalumu neišsiskiria. Du broliai, keršydami už tėvo žūtį, netikėtai nusprendžia susidoroti su visomis jų nemažo miestelio padugnėmis. O kadangi visi Meksikiečiai vyrai, kaip žinia, nuo ‘La Bandito’ savybių imuniteto įgiję neturi, mūsų broliams didvyriams teks gerokai praretinti įvairaus plauko ūsuočių gretas, taip gražinant savo miestui tvarką ir ramybę.
Ir tikrai žudyti žaidime teks daug. Viso geimplėjaus metu teks ieškoti, o suradus ir anapilin nusiųsti šimtus nesusipratėlių priešų, sprogdinti nepatikusius, jums kelią pastojusius, oponentų meksikiečių, nekilnojamus objektus, skandinti laivus, sudalyvauti kelėtoje neįsimenančių lenktynių (beje, automobilių valdymas ir fizika žaidime tragiški), bei be jokios abejonės pakabinti krūvelę vien bikiniais apsirengusių sombrero ir tekilos šalies vištyčių...
Kovų metu į akis žaidėjams visų pirma tūrėtų kristi pagrindinio herojaus (o tiksliau net trijų, kadangi žaidimo eigoje galėsite žaisti už abu karštakošius broliukus bei nelaimelį tėvelį) mokėjimas atlikti slo-mo šuolį, taip išpopuliarintą jau minėtame “Max Payne”. Dar viena, savo pirmtaką, primenanti herojų savybė – gebėjimas švinu vaišinti priešus laikant ginklus iš karto abejose rankose. Taip pat sekdami jau kito populiaraus trečio asmens action žaidimo - GTA pavyzdžiu, žaidimo “Total Overdose” kūrėjai suteiks žaidėjams galimybę pasivažinėti randamais virtualiame žaidimo pasaulyje automobiliais bei motociklais. Tačiau, kaip jau minėjau, transporto priemonės valdosi bukai ir nepaklusniai (jokie nustatymai, options valdymo skiltyje nepadės), todėl visi pasivažinėjimai jais didžiulio malonumo suteikti žaidėjams neturėtų. Tiesa, galimybė automobiliu atlikinėti specialius ‘stunt’ šuolius (ir vėl GTA), už kuriuos bus duodami taškai kiek pagyvina bendrą žaidimo atmosferą (kaip beje ir keletas įdomių herojaus kombo judesių mušantis su priešais).
Kone maloniausias žaidimo “Total Overdose” netikėtumas buvo aštrus, bei labai tinkamose vietose žaidime įlietas humoras. Lyg ir atsitiktinės herojų frazės ne kartą ir ne du vertė išties linksmai pasijuokti ir taip tarytum siūlė praleisti dar kiek laiko prie šio ne itin išraiškingo žaidimo.
Žaidimo grafika ir garsai. Grafiniu atžvilgiu žaidimas šliaužia pakankamai toli atsilikęs nuo dabartinių multiplikacinės grafikos (ir vėl GTA?!?!?) action kūrinių. Kampuotos tekstūros, neišraiškingi veikėjai, nuolat pasitaikantys bugai....viso to žaidime rasite su kaupu. Gal kiek geriau žiūrisi “Total Overdose” specialieji efektai (sprogimai, blyksniai), tačiau ištraukti žaidimo iš vidutiniokų lygio jie tikrai nesugebės. Garsiniame žaidimo apipavidalinime didesnių trūkumų nepastebėjau, veikėjų dialogai įgarsinti profesionaliai, maloni ausiai ir žaidime skambanti muzika.
Išvados. Ir nors aš esu linkęs atleisti žaidimams silpnus grafiką bei siužetą, jei visos kitos, pagrindinės sudedamosios jo dalys yra kokybiškos, žaidimo “Total Overdose” tai neliečia. Neskaitant puikaus humoro, šis žaidimas man neįsiminė absoliučiai niekuo ir todėl rekomenduoti jį kitiems action žanro mėgėjams aš tikrai nedrįsiu.
NHL 2006
Nors ir ledo ritulys nėra pati populiariausia sporto šaka pasaulyje, tačiau EA (Electronic Arts) kaip ir kasmet visus nudžiugina nauja šios serijos dalimi. Neperseniausiai pasirodė ir naujasis kūrinys - NHL 2006.
Po pernykščio fiasko EA teko kurkas labiau pasitempti, nors tai buvo begalo sunku, nes praėjusį sezoną NHL sukaustė lokautas. Dėl to nežinodami kaip per metus pakito žaidėjų lygis kūrėjai turėjo visvien viską kruopščiai atidirbti.
Gal dėlto, kad EA sports turėjo daug darbo su žaidėjais, nesukūrė jokių esminių žaidimo naujovių. Įsijungus žaidimą kaip visada mus pasitinka eiliniai pavadinimai "Play now", "Dynasty", "Season" ir kiti. Bet vos įsijungus rėžimą "Play now" iškarto galima pastebėti, kad žaidimas praktiškai identiškas praėjusių metų savo broliui - NHL 2005. Bet jei norite žaisti ką nors rimtesnio tada belieka vienas variantas - dynasty rėžimas. Jame, kaip ir visada savo ekipą galėsite valdyti 25 -erius metus ir ją vesti pergalių arba pralaimėjimų keliu, pirksite bei parduosite žaidėjus ir panašiai. Beto nepamirškite, kad teks ir rungtyniauti!!!
Taigi dabar pereiname prie paties žaidimo bei jo subtilybių. Pirmiausia matau ne itin man pakitusią grafiką, tikrai labai jau panaši į praėjusio sezono NHL'a. Patobulėjo tik kelios smulkmenos, kaip ir visuose šį rudenį pasirodžiusiuose EA sporto žaidimuose, taip ir ledo ritulyje pagerėjo žiūrovai. Dabar nebeatrodo tokie popieriniai kaip atrodydavo anksčiau. Dar truputį pagerino "ledo purslus", kai žaidėjas čiuoždamas apsisuka į kitą pusę tie purslai iškarto pabyra, ankstesnėje dalyje truputį vėluodavo. Žaidimą, kaip ir visuomet komentuoja du komentatoriai - Džimas Hughsonas ir Kreigas Simpsonas. Dar vienas malonus dalykas tai, kad akis pamalonina gražūs ir kokybiški video intarpai.
Žaidžiant praėjusių metų NHL tikriausiai niekuomet nebūdavo lengva prasiveržti pro gynėjų armiją, dabar tai padaryti kur kas lengviau. Galima teigti net per lengva. Ankstesnėse dalyse jumis gynėjai tiesiog prispausdavo prie sienos, o čia labai lengvai Jūs juos "apčiuožiate". Bet EA nepaliko visko taip lengvai kaip gali atrodyti, kūrėjai patobulino vartininko dirbtini intelektą ir dabar jam "įkalti" įvartį yra sunkiau nei bet kada.
Kaip ir naujajame NBA live 2006 taip ir čia yra specialios žaidėjų klasės, tik jų nėra tiek gausu, kaip krepšinio simuliatoriuje. Čia didžausios ledo ritulio žvaigždės galės daryti neįtiketinus apgaulingus judesius ir suklaidinti varžovą, o paprasti ledo ritulininkai turi tenkintis eiliniais klaidinančiaisiais judesiais. Gynėjai salyginai taip pogi išsiskiria, jie yra kur kas stambesni ir galingesni fiziškai, kad galėtu pargriauti savi oponentą. O puolėjai priešingai yra plonesni ir gali čiuožti didesniu greičiu, kad kuo staigiau įmuštų "golą".
Act Of War sulauks papildymo
Kompanija Atari praneša besiruošianti išleisti papildymą RTS žanro žaidimui Act Of War: Direct Action. Papildymo pavadinimas dar nėra žinomas, bet žinoma, jog žaidime dominuos mūšiai jūroje. Žaidimas pateiks apie 17 laivų tipų, apie 30 ginklų rūšių, o taip pat ypatingą dirbtinį intelektą, prisitaikantį prie kiekvieno lygio savybių.
Apie tikslią išleidimo datą dar nėra kalbama, tik žinoma, kad žaidimas pasirodys kitais metais.
Paskelbta: 2005-11-01
Ar vis dar laukiate S.T.A.L.K.E.R.?
Pirmiausia, aš asmeniškai norėčiau išreikšti užuojautą tiems, kas nekantriai laukia šaudyklės S.T.A.L.K.E.R., todėl kad jos išleidimo data ir vėl eilinį kartą buvo nustumta tolyn. Tai paaiškėjo po to, kai kompanija THQ paskelbė naują ketvirtmečio ataskaitą, kurioje vietoj anksčiau buvusios 2006 metų vasario 1 dienos parašyta "ne anksčiau 2006 metų spalio". Ir kaip visada apie užlaikymo priežastis nepratarta nė žodžio. Ar jūs vis dar laukiate S.T.A.L.K.E.R.?
Paskelbta: 2005-10-30
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių