Lietuviškas žaidimas - mitas ar realybė?
Nors labai mažai informacijos - tačiau lietuviukai irgi kažką kurią. Buvo kažkas panašaus į 3D žaidimo užuomazgas apie Lietuvos kaimą ir kitokių mėgėjiškų bandymų. Gal žinote kokios įdomios informacijos apie lietuviško žaidimo kūrėjus. Kaip manote kada Lietuvos žaidėjų bendruomenei bus pristatytas tikras lietuviškas žaidimas? Girdėjau viena studija Lietuvoje jau kuria Azijos šalims Java žaidimus, taip pat firma „Midas“ yra sukūrusi daug Java žaidimų mobiliems telefonams. Lenkai irgi išleido nuostabų žaidimą apie „Žalgirio“ mūšį. Kada pasirodys tikras geras lietuviškas PC žaidimas?
****
RPGv4 bus trimatis ( vaizdas trečio asmens ) lietuviškas žaidimas vaidmenimis , skirtas vienam žaidėjui ; stengsimės vengti klišių , bei įdėti kažką naujo į ir taip jau beveik išsemtą RPG žanrą. Kolkas viską planuojame , po truputi lipdomas grafinis varikliukas ( trimatis , žinoma . Viena iš didesnių problemų yra kovos sistema - šiuo metu ji labiau lenkia i action pusę ( kartu ir į hack&slash pusę), bet pauzių taktikos apgalvojimui tikrai bus. Tikimasi aplenkti ir toki nemalonų dalyką kai kova prasideda iš niekur nieko (eini sau mišku , pradeda suktis vaizdas , ir pasirodo kad tave užpuolė koks dramblys , priešai bus matomi iš tolėliau, todėl dažnai bus galima išvengti mūšių (teoriškai bus įmanoma pereiti žaidimą ir nesimušant). Siužetas – svarbiausia žaidime, bet kolkas su siužetu yra keletas problemėlių , bet jos jau sprendžiamos (aišku pagalbos neatsisakysim). Faktas kad siužetas nebus linijinis , kiek supainiotas , su keletu skirtingų pabaigų , žaidėjas nebus pririštas prie siužeto – jis galės elgtis savo nuožiūra , pvz.: niekam nieko nesakęs iškeliauti laimės ieškot. Taip pat dar nepavyko sukurpt normalios RPG sistemos – labai reikia pagalbos! RPG sistema bus pagrįsta įgūdžiais (skillbased).
Žaidimo pasaulis bus nemažas, kad per vieną žaidimą žaidėjas pamatytų tik dalį jo grožybių ( ir ne tik ) , taigi jis bus priverstas sugrįžti. Žaidimo pasaulyje bus galima rasti ne tik kaimų , pilių, kalnų ir slėnių , bet ir ‘įdomesnių’ vietų , tokiu – kad žaidėjas jas pamatęs susiimtu už širdies (ar bent nuvirstų nuo kėdės). Žaidimo pasaulis bus panašus į mūsiškius viduramžius ( pastatai , ginklai , žmonės … gal ). Žaidimo pasaulyje gyvens ne tik žmonės (valstiečiai, pirkliai , benamiai , vagys , karžygiai , plėšikai , ...ir t.t. ) , bet ir visokie kitokie "veikėjai" : žvėrys iš mūsiškio realaus pasaulio ( vilkas , meška , zuikis ... ir t.t.) , taip pat visokie fantastiniai/mitologiniai padarai ( kaukai , kipšiukai , vienas kitas slibinas .... t.t.). Taip pat egzistuos ir magija - bet ją gerai įvaldyti bus sunku ( o kai kuriem veikėjam ir neįmanoma ).
http://rpg.visiems.lt
****
„Virtualus kaimas“ – pirmasis lietuviškas multimedijos žaidimas
Vytauto Didžiojo universiteto multimedijos laboratorijos studentai sukūrė virtualų Rumšiškių muziejų, pavaizduodami praeito šimtmečio lietuvio dieną ir darbus. Virtualiojoje realybėje galima apsilankyti autentiškoje Rumšiškių aplinkoje, netgi užsukti į trobą ir ten pamiegoti. Avatarai (virtualiosios realybės veikėjai) taip pat aprengti tautiškais rūbais. Žaidimas turi tris lygius: rytas, diena ir vakaras. Kiekviename lygyje reikia surasti ir surinkti tam tikrus objektus. Kiekvieną dienos dalį pristato trumpas filmukas su Lietuvai jau žinomu herojumi iš Vilniuje vykusios Pranciškaus mugės – Pranciškumi – Valentinu Vaškevičiumi. Pavyzdžiui, rytą reikia pažvejoti, sugauti tam tikrą žuvų skaičių. Tik tai padarius prasideda dienos darbai. Čia jau reikia susirasti klumpes, pakapoti malkų, pasemti iš šulinio vandens ir sugaudyti būrį vištų. Tai atlikę, pateksite į trečią lygį – vakarą. Jokių darbų ten dirbti nereikia, tik išgerti alaus, pašokti su kitais kaimiečiais ir susirasti raktą į klėtį, kad galėtum eiti miegoti. Išgėrus porą bokalų alaus, vaizdas pradeda truputį lietis ir siūbuoti. Taip sukuriamas net girtumo jausmas. Sakote, toks nekaltas žaidimas, kam jis bus įdomus? Gal patyrusiam šaudytojui-gaudytojui tai ir bus nuobodu, tačiau vaikams toks žaidimėlis gali būti ir kaip mokomoji priemonė, supažindinanti su liaudies buities muziejumi, o kartu ir su lietuvių praeitimi. Tėvai irgi suinteresuoti turėti tokį kūrinį, kadangi čia nėra jokio smurto, be to, atžalos gali susipažinti su vietomis, kurių galbūt niekada neaplankys.
http://online.5ci.lt/Article.asp?Lang=L&ArticleID=1757
****
RPGv4 bus trimatis ( vaizdas trečio asmens ) lietuviškas žaidimas vaidmenimis , skirtas vienam žaidėjui ; stengsimės vengti klišių , bei įdėti kažką naujo į ir taip jau beveik išsemtą RPG žanrą. Kolkas viską planuojame , po truputi lipdomas grafinis varikliukas ( trimatis , žinoma . Viena iš didesnių problemų yra kovos sistema - šiuo metu ji labiau lenkia i action pusę ( kartu ir į hack&slash pusę), bet pauzių taktikos apgalvojimui tikrai bus. Tikimasi aplenkti ir toki nemalonų dalyką kai kova prasideda iš niekur nieko (eini sau mišku , pradeda suktis vaizdas , ir pasirodo kad tave užpuolė koks dramblys , priešai bus matomi iš tolėliau, todėl dažnai bus galima išvengti mūšių (teoriškai bus įmanoma pereiti žaidimą ir nesimušant). Siužetas – svarbiausia žaidime, bet kolkas su siužetu yra keletas problemėlių , bet jos jau sprendžiamos (aišku pagalbos neatsisakysim). Faktas kad siužetas nebus linijinis , kiek supainiotas , su keletu skirtingų pabaigų , žaidėjas nebus pririštas prie siužeto – jis galės elgtis savo nuožiūra , pvz.: niekam nieko nesakęs iškeliauti laimės ieškot. Taip pat dar nepavyko sukurpt normalios RPG sistemos – labai reikia pagalbos! RPG sistema bus pagrįsta įgūdžiais (skillbased).
Žaidimo pasaulis bus nemažas, kad per vieną žaidimą žaidėjas pamatytų tik dalį jo grožybių ( ir ne tik ) , taigi jis bus priverstas sugrįžti. Žaidimo pasaulyje bus galima rasti ne tik kaimų , pilių, kalnų ir slėnių , bet ir ‘įdomesnių’ vietų , tokiu – kad žaidėjas jas pamatęs susiimtu už širdies (ar bent nuvirstų nuo kėdės). Žaidimo pasaulis bus panašus į mūsiškius viduramžius ( pastatai , ginklai , žmonės … gal ). Žaidimo pasaulyje gyvens ne tik žmonės (valstiečiai, pirkliai , benamiai , vagys , karžygiai , plėšikai , ...ir t.t. ) , bet ir visokie kitokie "veikėjai" : žvėrys iš mūsiškio realaus pasaulio ( vilkas , meška , zuikis ... ir t.t.) , taip pat visokie fantastiniai/mitologiniai padarai ( kaukai , kipšiukai , vienas kitas slibinas .... t.t.). Taip pat egzistuos ir magija - bet ją gerai įvaldyti bus sunku ( o kai kuriem veikėjam ir neįmanoma ).
http://rpg.visiems.lt
****
„Virtualus kaimas“ – pirmasis lietuviškas multimedijos žaidimas
Vytauto Didžiojo universiteto multimedijos laboratorijos studentai sukūrė virtualų Rumšiškių muziejų, pavaizduodami praeito šimtmečio lietuvio dieną ir darbus. Virtualiojoje realybėje galima apsilankyti autentiškoje Rumšiškių aplinkoje, netgi užsukti į trobą ir ten pamiegoti. Avatarai (virtualiosios realybės veikėjai) taip pat aprengti tautiškais rūbais. Žaidimas turi tris lygius: rytas, diena ir vakaras. Kiekviename lygyje reikia surasti ir surinkti tam tikrus objektus. Kiekvieną dienos dalį pristato trumpas filmukas su Lietuvai jau žinomu herojumi iš Vilniuje vykusios Pranciškaus mugės – Pranciškumi – Valentinu Vaškevičiumi. Pavyzdžiui, rytą reikia pažvejoti, sugauti tam tikrą žuvų skaičių. Tik tai padarius prasideda dienos darbai. Čia jau reikia susirasti klumpes, pakapoti malkų, pasemti iš šulinio vandens ir sugaudyti būrį vištų. Tai atlikę, pateksite į trečią lygį – vakarą. Jokių darbų ten dirbti nereikia, tik išgerti alaus, pašokti su kitais kaimiečiais ir susirasti raktą į klėtį, kad galėtum eiti miegoti. Išgėrus porą bokalų alaus, vaizdas pradeda truputį lietis ir siūbuoti. Taip sukuriamas net girtumo jausmas. Sakote, toks nekaltas žaidimas, kam jis bus įdomus? Gal patyrusiam šaudytojui-gaudytojui tai ir bus nuobodu, tačiau vaikams toks žaidimėlis gali būti ir kaip mokomoji priemonė, supažindinanti su liaudies buities muziejumi, o kartu ir su lietuvių praeitimi. Tėvai irgi suinteresuoti turėti tokį kūrinį, kadangi čia nėra jokio smurto, be to, atžalos gali susipažinti su vietomis, kurių galbūt niekada neaplankys.
http://online.5ci.lt/Article.asp?Lang=L&ArticleID=1757
Paskutinį kartą redagavo Laurynas 2006 06 22 14:18, redaguota 1 kartą(us).
Sio zaidimo gafika net is screenu atrodo ziaurei (nors paprastai screenshout`uose pateikiama zymiai geresnes foto nei yr is tikruju), nemanau kad toky zaidima kas nors pirktu netgi jai jo ideja butu geneali.
Brangios Merginos!!! Jeigu pas jus maza krutine, kreivos kojos ir nesimpatiskas veidas: KIRSKIT NAH MISKA - KERSYKIT GAMTAI!!!
- Zebda
- rašytojas profesionalas
- Pranešimai:359
- Užsiregistravo:2004 06 08 18:55
- Miestas:Kaunas
- Susisiekti:
Re: Lietuviškas žaidimas - mitas ar realybė?
Viska lemia pinigai. Nemanau, kad lietuviai kada nors ka nors puikaus sukurs. Ne del to kad nesugebetu, bet dideliems projektams reikai dideliu pinigu pinigu.
http://www.wireframedreams.com/ va lietuvių sukurtas žaidimas. Delfis apie jį kažkada rašė. Na ir daug kitų lietuviškų žaidimėlių yra ten, kur parašė MaksasMKS
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių