PainKiller
Thanks!
Bet dabar supratau, kad rapidshare veikia!
Jūs galite atsisiųsti bosų video iš rapidshare, tiesiog turite pataikyti į momentą, kai serveris nėra užkrautas!
Kartais tenka palaukti, o kartais tenka bandyti downloadinti kitą kartą.
Jei nerandate linko, bandykite po gero laiko, tada jums sakys, kad reikia palaukti eilės ir galėsite siųstis.
Pabandykit patys patvarkyti Alastor ant trauma lygio be kortų ir be cheats, pamatysite, suprasite ką reiškia terminas "HARDCORE"
Beje, kas liečia www.megagames.com apie painkiller - tai ten tik krakai.
Registruokitės http://dreamcatcherinteractive.com/forums/index.php? ir prašykite pagalbos varuso ar kalmės.
Bet dabar supratau, kad rapidshare veikia!
Jūs galite atsisiųsti bosų video iš rapidshare, tiesiog turite pataikyti į momentą, kai serveris nėra užkrautas!
Kartais tenka palaukti, o kartais tenka bandyti downloadinti kitą kartą.
Jei nerandate linko, bandykite po gero laiko, tada jums sakys, kad reikia palaukti eilės ir galėsite siųstis.
Pabandykit patys patvarkyti Alastor ant trauma lygio be kortų ir be cheats, pamatysite, suprasite ką reiškia terminas "HARDCORE"
Beje, kas liečia www.megagames.com apie painkiller - tai ten tik krakai.
Registruokitės http://dreamcatcherinteractive.com/forums/index.php? ir prašykite pagalbos varuso ar kalmės.
Klasikinis būdas nudėti Lucifer yra paprastas:
kai jis leidžia ant tavęs savo meteorus, tu turi juos atmušti taip, kad jie atsitrenktų į jį patį. Vieno meteoro pakanka Liuciferiui, kad jis susinervuotų ir sviestų į tave savo skimitarą; yuo momentu kai jis sviedžia skimitarą, tu turi jį stačiai atmušti atgal į Liuciferį ir jis pasiskerdžia.
Padariau video, kuris rodo kaip jį nudėti klasikiniu būdu:
http://media.putfile.com/Luciferclassic
kai jis leidžia ant tavęs savo meteorus, tu turi juos atmušti taip, kad jie atsitrenktų į jį patį. Vieno meteoro pakanka Liuciferiui, kad jis susinervuotų ir sviestų į tave savo skimitarą; yuo momentu kai jis sviedžia skimitarą, tu turi jį stačiai atmušti atgal į Liuciferį ir jis pasiskerdžia.
Padariau video, kuris rodo kaip jį nudėti klasikiniu būdu:
http://media.putfile.com/Luciferclassic
Mano naujausias video "House of Sin" iškeptas 2005.10.17.
HARDCORE žaidėjams turėtų būti įdomus iššūkis.
Video rasite mano video pulsapyje oficialiame forume, ten rasite ir mano bosų kovų video bei secret places video:
http://dreamcatcherinteractive.com/foru ... hp?t=25435
HARDCORE žaidėjams turėtų būti įdomus iššūkis.
Video rasite mano video pulsapyje oficialiame forume, ten rasite ir mano bosų kovų video bei secret places video:
http://dreamcatcherinteractive.com/foru ... hp?t=25435
Aš patikrinau pats ir garantuoju - visus galima atsisiųsti, reikia mokėti naudotis rapidshare servisu, aš irgi iš pradžių nežinojau kaip siųstis, bet reikia apačioje spausti "free", o po to laukti kokias 30 sekundžių kol video bus paruoštas siuntimui.
Jeigu nerasite linko, kur siųstis, tiesiog reikia bandyti po gero laiko, nes serveris vienu metu leidžia tik vieną video siųstis, todėl daug kas nerado kur yra linkas siųstis.
Putfile tai tikrai siunčiasi, reikia laukti ir automatiškai pasirodys.
Jeigu nerasite linko, kur siųstis, tiesiog reikia bandyti po gero laiko, nes serveris vienu metu leidžia tik vieną video siųstis, todėl daug kas nerado kur yra linkas siųstis.
Putfile tai tikrai siunčiasi, reikia laukti ir automatiškai pasirodys.
Sweiki. Man asmeniskai Painkiller yra geras zaidimas del geros grafikos realaus aplinkiniu daiktu judejimo ir siaip tikroviskas.
Tik manau kad su secretais kurejai siek tiek persistenge nors is kitos puses uzkietiejusiems Painkiller zaidejams yra ka veikt.
Siaip jei norite zaist Painkiller nepatarciau zaist and Daydream nes jis neitiketinai lengvas net neydomu. patarciau zaist ant Insomia arba iskart ant Nightmare
Tik manau kad su secretais kurejai siek tiek persistenge nors is kitos puses uzkietiejusiems Painkiller zaidejams yra ka veikt.
Siaip jei norite zaist Painkiller nepatarciau zaist and Daydream nes jis neitiketinai lengvas net neydomu. patarciau zaist ant Insomia arba iskart ant Nightmare
Painkiller tikroviškumas
Daugybėje šiuolaikinių FPS žaidimų kambariai yra kuriami ne tik žaidimų autorių fantazijos dėka, bet jie dar padaro kambarius panašios struktūros, o tas dažnai žaidėjus verčia bodėtis žaidimu.
Painkiller yra visiška priešingybė šioms "tezėms".
Visų pirma turbūt pastebėjote, kad kiekvienas painkiller kambarys yra skirtingo stiliaus ir skirtingos architektūros, kas kiekvieną kartą sukelią kitokius žaidimo atmosferos pokyčius, vieną kartą randiesi niūriose katakombose, kur beveik jokios architektūros nėra ir viskas atrodo niūriai, paprastai ir uždarai, o kitam kambarį jau esi didingoje katedroje, kur architektūra tiesiog nepriekaištinga ir tau atsiveria didingas saulėtas vaizdas.
Painkiller nėra misijinis žaidimas, tai įššūkių žaidimas, o besikeičiančios aplinkos tam labai tinka.
Tačiau didžiausias tų kambarių privalumas yra tas, kad kiekvienas kambarys turi atitikmenį mūsų žemėje.
Tai reiškia, kad painkiller kambariai sukurti remiantis tikrais architektūros statiniais, objektais ir vietovėm.
Beabejo, žaidime tas nėra itin autentiškai pavaizduota, bet faktas yra tas, kad painkiller kambariai nėra autorių fantazija.
Štai, ištraukiau iš interneto nuotraukų su kai kuriomis vietovėmis, pagal kurias buvo projektuojami painkiller kambariai:
Štai kaip dabar atrodo uždarytas beprotnamis:
Žaidimo nuotrauka:
Rūmai tikrovėje:
Žaidimo nuotrauka:
Operos salė:
Žaidimo nuotrauka:
Taip dabar atrodo traukinių stotis:
Žaidimo nuotrauka:
Kažkurio pasaulio uosto laivas:
Žaidimo nuotrauka:
Kapinės, lyg tai Naujajame Orleane:
Žaidimo nuotrauka:
Katedra:
Žaidimo nuotrauka:
Katakombos:
Žaidimo nuotrauka:
Na o tie kas buvę Venecijoje, atpažins žaidime tam tikrus architektūros objektus iš šios žaidimo nuotraukos:
Painkiller yra visiška priešingybė šioms "tezėms".
Visų pirma turbūt pastebėjote, kad kiekvienas painkiller kambarys yra skirtingo stiliaus ir skirtingos architektūros, kas kiekvieną kartą sukelią kitokius žaidimo atmosferos pokyčius, vieną kartą randiesi niūriose katakombose, kur beveik jokios architektūros nėra ir viskas atrodo niūriai, paprastai ir uždarai, o kitam kambarį jau esi didingoje katedroje, kur architektūra tiesiog nepriekaištinga ir tau atsiveria didingas saulėtas vaizdas.
Painkiller nėra misijinis žaidimas, tai įššūkių žaidimas, o besikeičiančios aplinkos tam labai tinka.
Tačiau didžiausias tų kambarių privalumas yra tas, kad kiekvienas kambarys turi atitikmenį mūsų žemėje.
Tai reiškia, kad painkiller kambariai sukurti remiantis tikrais architektūros statiniais, objektais ir vietovėm.
Beabejo, žaidime tas nėra itin autentiškai pavaizduota, bet faktas yra tas, kad painkiller kambariai nėra autorių fantazija.
Štai, ištraukiau iš interneto nuotraukų su kai kuriomis vietovėmis, pagal kurias buvo projektuojami painkiller kambariai:
Štai kaip dabar atrodo uždarytas beprotnamis:
Žaidimo nuotrauka:
Rūmai tikrovėje:
Žaidimo nuotrauka:
Operos salė:
Žaidimo nuotrauka:
Taip dabar atrodo traukinių stotis:
Žaidimo nuotrauka:
Kažkurio pasaulio uosto laivas:
Žaidimo nuotrauka:
Kapinės, lyg tai Naujajame Orleane:
Žaidimo nuotrauka:
Katedra:
Žaidimo nuotrauka:
Katakombos:
Žaidimo nuotrauka:
Na o tie kas buvę Venecijoje, atpažins žaidime tam tikrus architektūros objektus iš šios žaidimo nuotraukos:
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2005 10 30 18:58, redaguota 3 kartą(us).
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
artai jeigu nebutu taip sunku tai gal idetum dar ir in-game screenshotus is tu vietu?
cia ne todel kad netikiu bet tiesiog idomu pamatyt. be to as neturiu zaidimo dabar... ir aisku tau kaip zinanciam sita zaidima kaip penkis pirstus nebutu sunku yvykdyt sia 'uzduoty'
edit: na visai nieko tie screenai ypac patiko tas screenshotas su rumais! esu garantuotas kad galima butu painkillery sumodint iki visai neblogo prince of persia
cia ne todel kad netikiu bet tiesiog idomu pamatyt. be to as neturiu zaidimo dabar... ir aisku tau kaip zinanciam sita zaidima kaip penkis pirstus nebutu sunku yvykdyt sia 'uzduoty'
edit: na visai nieko tie screenai ypac patiko tas screenshotas su rumais! esu garantuotas kad galima butu painkillery sumodint iki visai neblogo prince of persia
Nu va dabar viskas normaliai nuotrakos is zaidimo. Galima dabar aiskiai pamatyt ko tas painkileris vertas kad 3-4 vietoj is suteriu '04m pagal populiruma ir kokybe po H2 Ir D3 ne taip sau yra.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
GODhack rašė:Nu va dabar viskas normaliai nuotrakos is zaidimo. Galima dabar aiskiai pamatyt ko tas painkileris vertas kad 3-4 vietoj is suteriu '04m pagal populiruma ir kokybe po H2 Ir D3 ne taip sau yra.
Matau godhack vis dar nepagavo tikrojo painkiller grafikos grožio, gal godhack nelošė BooH?
Turbūt žinote, kad painkiller papildymas "battle out of hell' yra grafiškai pažangesnis už pagrindinį "heaven's got a hitman".
Štai nuotraukos iš BooH, kuriose atsispindi viskas, kas gali būti pasakoma apie painkiller grafiką kaip apie 10 iš 10 - dangaus spalvos, kontrastas, šešėliai, pusšešėliai, objektų tekstūrų detalumas, bosų tekstūros pikselių gausumas, kovos fizikiniai elementai, oro, vandens, žemės ir ugnies efektai, šviesotamos efektai:
Nuotraukos darytos ant 1024/768 rezoliucijos, o žaidimas leidžia traukti net 2048/1536! Aišku, kai aš lošiu MP, visus efektus nusiimu ir rezoliuciją palieku 640/480.
HL2 grafika ir fizika yra tikroviškumo etalonai, painkiller grafika ir fizika labiau meno ir etalonai, o doom3 yra tik varikliuko "apgaulė".
Na, noriu sulaukti ko nors, kas pripažins, kad pk grafika daug gražesnė nei doom3. Jei kas vėl sakys, kad nelošiau doom3, tai lošiau 5 katus, na ir argi ten buvo galima nusistatyti menu visuos tuos papildomus grafinius dalykėlius? Ne, tik rezoliuciją, šviesumą ir vsync.
@godhack: jei vėl bandysi varyti savo "tiesą", prašysiu modų, kad tavęs aplamai neprileistų prie pk, nes tikrai atsibodo kai tu vėl čia atvarai tik tam, kad kaip nors pažemint šį geimą, nebūk asilas ir to nedaryk.
@Corsse: ką manai apie screenshots?
Ne BOH is tikruju nezaidziau. Tai nezinau ka apie ji tiksliai ir sneket.
O nezaidziau as jo del paprastos priezasties gamespy tinklapije is papildymas gavo 4 zvaigzdutes, kai pats painkileris 4.5 taigi taip gaunas kad originalas geresnis. (Del tos pacios priezasties dar neesu zaides ir D3ROE - jis gavo tragiska ivertinima ten)
Beje taip paciam sate Half lifas2 turi 5 zvaigzdutes, o DOOM3 4.5.
Gamespy vertinimas man visad yra autoritetas ir as juo visalaik tikiu.
O nezaidziau as jo del paprastos priezasties gamespy tinklapije is papildymas gavo 4 zvaigzdutes, kai pats painkileris 4.5 taigi taip gaunas kad originalas geresnis. (Del tos pacios priezasties dar neesu zaides ir D3ROE - jis gavo tragiska ivertinima ten)
Beje taip paciam sate Half lifas2 turi 5 zvaigzdutes, o DOOM3 4.5.
Gamespy vertinimas man visad yra autoritetas ir as juo visalaik tikiu.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Suprantu, PCF, išleisdami pk papildymaą BooH nepasimokė iš ankstesnių klaidų - žaidimas nors ir grafiškai pažangesnis, bet liko daug techninių klaidų ir faktiškai jei kam nepatiko pirmas pk, tai nieko naujo BooH išskyrus new guns nėra. Be to, jis gana trumpas.GODhack rašė:Ne BOH is tikruju nezaidziau. Tai nezinau ka apie ji tiksliai ir sneket.
O nezaidziau as jo del paprastos priezasties gamespy tinklapije is papildymas gavo 4 zvaigzdutes, kai pats painkileris 4.5 taigi taip gaunas kad originalas geresnis. (Del tos pacios priezasties dar neesu zaides ir D3ROE - jis gavo tragiska ivertinima ten)
Beje taip paciam sate Half lifas2 turi 5 zvaigzdutes, o DOOM3 4.5.
Gamespy vertinimas man visad yra autoritetas ir as juo visalaik tikiu.
O D3 papildymą aš perėjęs 2 kartus - pastebėjau, kad pagerinta fizika, pvz: kai šauni su raketa kur nors, nuo jos smūgio bangos, oro srovė nubloškia net armor shards, o pirmam doom3 to nepastebėjau.
Bet aišku, doom3 papildymas taip pat trumpas ir faktiškai nieko naujo išskyrus new guns irgi nėra.
Kad HL2 gavo 5, o doom3 gavo 4,5, manau yra teisinga.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių