[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 22: include(./includes/bbcode.php): failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 22: include(./includes/bbcode.php): failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 22: include(): Failed opening './includes/bbcode.php' for inclusion (include_path='.:/opt/plesk/php/7.4/share/pear')
Straipsniai.lt •Unreal Tournament 2004 - Puslapis 4
Puslapis 44

Parašytas: 2006 10 12 22:32
Šaras
Liudnoji Avele rašė:visu pirma lamos yra gyvunai...
Šitą žinau. Panašūs į kupranugarius. ;]

Parašytas: 2006 10 12 22:44
house
Paveikslėlis

Parašytas: 2006 10 12 22:48
Šaras
http://lt.wikipedia.org/wiki/Kupranugariniai
Va matot sakiau, jie net vienos šeimos yra ;D

Parašytas: 2006 10 18 00:47
Artas1984
Jei čia Unreal Tournament forumas, tai geriau kas kokį video parodykite.

Kažkas čia šūdą malė, kad CS tipo aim yra stiprioji savybė - cha, da tas CS ne tik skirtas žmonėm sraigėm, bet kaip galima drįsti CS lošėjus laikyti taikliais kai jie šaudo tycharindami arba bent "bėgdamai", o štai Quake turi būdamas ore pataikyt iš raikgun/rockets.

Tai matote skirtumą? CS ne tik atsilieka esmine fizika, bet taiklumo lygis yra šūdas palyginus su DM žaidimais, kuriuose taikytis reikia judant dideliais greičiais.

Parašytas: 2006 10 18 12:51
Azathoth
Artas1984 rašė:Tai matote skirtumą? CS ne tik atsilieka esmine fizika, bet taiklumo lygis yra šūdas palyginus su DM žaidimais, kuriuose taikytis reikia judant dideliais greičiais.
tipo terrorist-counter terrorist "simuliatorius" bandanti prisilaikyti fizikos desniu atsilieka fizikos prasme nuo kokio nors Q kuriame logikos ir fizikos desniu nerasta diena su prozhenktorium? patinka man kai kuriu veikeju logika ;)
tipo progresivy ir shiuolaikine fizika yra kai zhmogus gali ishshauti sau po kojom raketa, nemirti ir dar skristi kazhkurtai deka sprogimo bangos? :D tai zhinai musu realybe totaliai atsilikusi.

p.s. bendrai paskaichius arto postus nieko keisto, kad ji ishbanino ish games.lt ;) ten bent jau adminai kahzka daro ;)

Parašytas: 2006 10 18 13:59
SaZ
na del shaudymo judant dideliais greiciais tai pritart galiu artui.
manau kad gero warsowerio aimas > gero cserio aima.
del realumo patylesiu nes nei greitose nei vidutinio nei leto greicio saudyklese jo visiskai nera. cse realumas tik mapu isvaizdoje bei ginklu ir zmogelenu modeliuose/skinuose.






ps. shhh azatoth... :P artui toli grazu iki kai kuriu nariu cia forume, o adminai games.lt banina viska kas isgelbetu juos nuo totalaus noobizmo. cia aisku nebaninam nieko bet esmes tai nekeicia.

Parašytas: 2006 10 18 23:10
Artas1984
Mane tie lamos banina nes mėgstu kartais pakelti balsą ir visokiem noobam paaiškinti įvairius dalykus Heroes ir Painkiller srityse.

Nors tiesą sakant ten tų modų tiek daug, kad mane gali už tą patį dalyką išbaninti net keli modai ie po kelis kartus - taip ir buvo, na modai ten tikrai duchai. Galėčiau pripasakoti juokingų dalykų, bet tingiu.

Parašytas: 2006 10 19 09:10
Azathoth
Artas1984 rašė:Mane tie lamos banina nes mėgstu kartais pakelti balsą ir visokiem noobam paaiškinti įvairius dalykus Heroes ir Painkiller srityse.
jei tu nesugebi ishsakyti savo minchiu nevadindamas kitu "noobais" ir kitaip ju izheidinedamas (pvz tokie postai "Ė asilai, (žino kas), užsireginkite Quake2 forume ar kur panašiai ir paklauskite dėl ko jie laiko Q2 savo HHD -atsakymas bus dėl MP lopai jūs (žino kas).", "Tu daunas * godhack. ", "Šiaip tai nusišneki asile, kur aš sakiau, kad ji negraži Idea ?", "Kiekvianas savaip įvertins be tavo debiliškų komentarų. " nuy ir t.t. panashiam stiliuje) tai jau nieko keisto, kad banus renki ;) o adminai ten labai normalus, teko matyti ir zhiauresniu ;)

Parašytas: 2006 10 19 18:25
house
:oops: :oops: :oops:

nusipelniau bano :D :D :D

Parašytas: 2006 10 19 21:00
Artas1984
Liudnoji Avele rašė:na del shaudymo judant dideliais greiciais tai pritart galiu artui.
manau kad gero warsowerio aimas > gero cserio aima.
del realumo patylesiu nes nei greitose nei vidutinio nei leto greicio saudyklese jo visiskai nera. cse realumas tik mapu isvaizdoje bei ginklu ir zmogelenu modeliuose/skinuose.
Nebūtinai WSW. Kad ir to pačio UT.

Parašytas: 2006 10 19 21:09
SaZ
na ut letesnis , paemiau geriausia pavizdy ir tiek.

Parašytas: 2006 11 25 01:17
Artas1984
Šiandien lošiau UT2004 pas save chatoj - pakūriau servą (paskutinį ir vienintelį kartą iki tol bandžiau lošti su draugu LAN) ir galiu pasakyti, kad UT2004 kaip DM žaidimas savo SKILL lygiu tikrai atsilieka nuo Q1/Q2/Q3/PK/WSW - man buvo sunku patikėti, kad aš, būdamas faktiškai NOOB'as UT2004 šiandien kone suvarčiau grupelę lopų, kažkokių portugalų ir vokiečių, kurie jau tipo ilgai lošia...

UT esminiai minusai: ginklai ir fizika

Ginklai:

1) shiled gun skirtas NOOBAM..
2) assault rifle - nereikia, yra minigun ir pakanka..
3) bio rifle - prikolnas, bet ne rimtas (nedapistas)
4) link gun - išbalansuotas plasma gun ir shaft derinis..
5) mine layer - pusė velnio, bet nebūtinas..
6) shock - tipo railgun wtf? Railas jš ownina..
7) flak - nesąmonė..
8) grenade - pavyzdys, kad nereikia jokio mine layer..
9) mingun - tiesiog privalomas visuose padoriuose DM geimuose..
10) rocketucha - tiesiog privalomas visuose bla bla bla...
11) avril - išpindėjimas
12) lighting gun - taigi JAU YRA link gun ALTERNATIVE MODE, nereikalingas..
13) sniper - DM geimuose nėra kada tycharint kaip kokiam lameriui..
14) target & ion painters - karoče, jau pakanka tų ginklų..
15) reddeemer - tipo bfg? Šūdas..

Beabejo malonu kai toks didelis pasirinkimas ginklų, juolab kai jie dar turi ALT fire, bet šnekant apie rimtą lošimą, daugumą jų nereikalnigai, nes rimti geimiariai su tokiais žaislais nelošia kai kalba eina 1 VS 1 pro.


Fizika - esmė ta, kad UT2004 per nelyg lėtas ir taškas, WSW iš pirmo žvilgsnio labai panašus į UT2004 kai dabar pažiūriu, bet iš esmės WSW lenkia UT2004 savo fizika, nors ginklai tokie patys išbalamutinti.

Parašytas: 2006 11 25 11:45
SaZ
man pagrindinis minusas buvo pats zaidejo movementas.
pasijauciau lyg buciau koks zaidejas niekad nenaudojantis jump ir sukiojantis kamera su turn left, turn right klavisais.
gerai kad ginklu pavadinima pakeitei 'zaislais'. manau labai taikliai apibudinai.
zaisliskumas man pasijaute siaip ne tik ginkluose. nepaisant to jog dabar
yra kruva zaidimu atrodanciu kaip cartoon network televizija pvz wow ar jei labiau y tema tai warsow, bet sitas zaidimas tai kazkoks....

bandymas padaryti daug, bet neperzenges to orginalumo ribos, iki kurios labai toli. ypac atitolina tie 6 ar kiek ten disku... kuriuose nepamatai nieko gero.

as kai pazaidziau sita zaidima tai galima sakyt gavau y skudurus del pradzioj mano posto pamineto movemento. na taip galbut kaltas buvo pirmas ir paskutinis mapas (beje jie visi kazkokie praktiskai nepritaikyti normaliem geimeriam) kur nebuvo sleptis , o kai jumpas praktiskai nevadintinas 'evading ability' tai zodziu...

artai... ar pritarsi jog is unreal serijos zaidimu tik orginalusis UT buvo geras? :)

Parašytas: 2006 11 25 14:23
Artas1984
Hm, tas bent tikrai buvo ORIGINALUS, nes buvo pirmas savo serijoje ir pasirodė 1999 metais, kai Quake 3 dar buvo beta.