PainKiller

Žanro tipai: Tactical, Shooter.
Skelbti atsakymą
Žinutė
Autorius
Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

PainKiller

#1 Standartinė Artas1984 » 2005 09 27 03:30

Laba diena!
Kažkodėl nusprendžiau prijungti prie gamezone.lt po tiek laiko;-)
Žaidimas apie kurį Jūs čia šnekate man labai aktualus netgi dabar.
Nemalsiu daug, gaila, kad jis nėra toks populiarus kaip HL2 ar DOOM3...

Šiek tiek apie žaidimą: painkiller buvo pripažintas "BEST FPS 2004", taip pat laimėjo konkursą atstovauti CPL kaip oficialus žaidimas profesionalų žaidėjų sporto asociacijoje.
reikia pasakyti, kad tai itin aukštas įvertinimas, nes kiti žaidimai, pripažinti tokio aukšto rango (aukščiausio) asociacijos yra: quake, quake2, quake3, quake4, Counter-Strike, AvP2, UT2003, UT2004, Team Fortress Classic, HALO, Call of Duty, DOOM3...

Nors daug kur prieštaringai vertinamas papildymas "Battle out of Hell" nesulaukė tokios sėkmės kaip originalusis žaidimas, šiuo metu BooH vis dar yra pažangiausią grafiką turintis žaidimas jei vertinant pagal tai kokius efektus žaidimas leidžia pasirikti (su manim prašom nesiginčyti), kuris savo efektais pranoksta net DOOM3, taip pat smarkiai pranoksta savo pirmtaką.

PCF galbūt yra per nelyg silpna konpanija, kad konkuruotų su stambiais ryklias kaip RAVEN, visgi tokia nauja kompanija, juolab Lenkijos padarė milžinišką šuolį per vieną žaidimą, gaila, kad ji išleido "nesutvarkytą", kadangi reikalingi "patch'ai".

Taigi painkiller startavo 2004 03 20 jei pamenu tiksliai, jei ne - kurią kitą dieną kaip 1.00 versija.

Žaidimas labiau sukoncentruotas i single player nei į multiplyer, nors būtent multiplayer buvo pripažintas CPL.
Žaidimo finansavimas nėra iš "stipriųjų", ir aš galiu pasakyti, kad yra eilinių žmonių, kuriuos aš pažįstu, kurie dėl žaidimo yra padarę daugiau nei gamintojas ar leidėjas.

Pats esu dreamcatcher forumo "memberis" :) , todėl tie, kuriuos domina painkiller, kurie turi klausimų apie technines problemas, multiplayer, singleplayer, clanus (kurių kaip ir nėra lol) ar creative corner, rekomenduoju prisijungti prei dreamcatcherinteractive.com ir prisiregistruoti painkiller forume:

http://dreamcatcherinteractive.com/foru ... 057988112&

Jei nemokat angliškai ar tiesiog tingit, galite klausti apie žaidimą manęs, nors negarantuoju, kad atsakysiu viską, ypač apie technines detales :lol:
aš biškį trupmas čia; nepaisant to, jei jums reikia pagalbos singleplayer srityje, dėl "patch'ų", dėl fix'ų, cd raktų ar dėl šiaip kas tik gali užkliūti, galite skųstis čia, arba rašyti į mano paštą: artasscorp1984@gmail.com

Padėsiu kiek galėsiu, nes turiu paramą iš aukštesnių žmonių :)

Vienintelis dalykas: jei jūs neesate nusipirkę painkiller licenzijuoto produkto, kurį Lietuvoje platina Akella, aš jums nepadėsiu techninėje srityje, nes aš žinau reikalus tik "originale".
Man nesvarbu ar jūs piratkes gaunat, aš jums padėsiu vis tiek, ypač gameplay srity, bet jei tarkim, kas nors klausinės kap "updeitint" ar taisyti žaidimo "bugus" su kokia piratine versija, bus sunkiau, nors tiesa - 2004 06 aš pirmą kartą gavau "piratkę" :lol:

Kad turėtumėte gerą kokybę iš žaidimo, jūs turite būti updeitinė painkiller kartu su BooH iki 1.62 ar 1.64 + turite turėti programą, kuri taiso bugus ir leidžia cheatus (powermad). Turiu pasakyit, kad šio puslapio adminas ne itin pasistengė su painkiller cheatais, šiek tiek reikėtų man pakoreguoti :D ...nepyk, aš tiesiog daug žinau :wink:

Jei turite 1.00 rusišką versiją be papildymo, kuri ir yra platinama Lietuvoje daugiausiai, jums reikėtų updeitinti iki 1.35 ir ne daugiau; jei nenorite updeitinti 1.00, jums bent reikėtų fixų, kuriuos gausite pas mane.
Kitas varIAntas instaliuoti powermad iki 1.5

BooH iš karto updeitina iki 1.5, todėl nuo BooH jums reikia tik 1.61, 1.62, 1.64 (1.64 būtinas multiplayer, nes tasio kritines klaidas)

Ną ką, dar daug ką aš galiu pasakyti, bet geriau jūs klauskit :wink:
Kitą kartą papasakosiu daugiau...
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2006 09 02 21:10, redaguota 1 kartą(us).

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

Visimes, kurie nežino kokį sunkumo lygį pasirinkti

#2 Standartinė Artas1984 » 2005 09 27 11:15

Paaiškinsiu kuom skiriasi sunkumo lygiai
Kaip žinote, yra 4 sunkumo lygiai:

Daydream
Insomnia
Nightmare
Trauma

Deja, daug kas nesupranta kuom jie skiriasi ir ne pagal savo skilą pasirenka žaidimą arba mano, kad 3 lygis jau sunkus.
Štai kuom skiriasi lygiai:

Daydream:

Priešai turi tik 75 % savo HP.
Gibinti priešus lengviau .
Nesvarbu kaip gauni žalos, visada prarasi tik 1 HP.
Amunicijos paimsi 2x daugiau iš visų ammo pack.
Tavo HP atstatoma prie "checkpointų".
Thoras yra lengviau nugalimas kambaryje C3L5_Ruins.
Taro kortos neprieinamos.
Kambarys C2L2_Prison neprieinamas.
Kambarys C3L2_Factory neprieinamas.
Kambarys C4L6_Forest neprieinamas.


Insomnia:

Žalos gauni 2x mažiau nei įprastai.
Ammo pack 50 % pilnesni.
Tavo HP atstatoma prie "checkpointų".
Kambarys C2L2_Prison neprieinamas.
Kambarys C4L6_Forest neprieinamas.


Nightmare:

Standartinis sunkumo lygis, kuriame viskas 100 % "normalu".
Konsolės "cheatai" neveikia (yra pora išimčių 1.00 versijoje).
Kambarys C4L6_Forest neprieinamas.


Trauma:

Priešai nepalieka sielų po sunaikinimo.
Quicksaves neveikia.
Konsolės "cheatai" neveikia (yra pora išimčių 1.00 versijoje).
Žalos gauni 2x daugiau nei įprastai.
Neprieinamas C5

Taigi dabar galite pagalvoti, kad rinkdamiesi 2 sunkumo lygį jūs pasirinkdavote palengvintą modą...

1.00 išimtys: sunkumo lygiuose "nightmare" ir "trauma" veikia cheatai - "pkhealth", "pkammo", "pkweapons", tačiau to neturėjo būti :roll:

Jei kas nors norėtų žaisti C5 ant "trauma" sunkumo lygio, atsisiųskit modą iš kalme internetinės svetainės:

http://www.kalme.de/painkiller/index.ph ... iew/20/39/

Jūsų modas turėtų būti šičia: [Painkiller]/Data/Lscripts/HUD/Levels.lua

Kitas svarbus modas leidžia seivinti painkiller net trauma lygyje, be to, leidžia seivinti painkiller po to kai baigi kambarį ir esi žemėlapyje - taip atsiranada papildomas seivas autosaves srityje:

http://www.kalme.de/painkiller/index.ph ... iew/17/39/

Jūsų painmenu modas turėtų būti šičia: [Painkiller]/Data/Lscripts/HUD/PainMenu.lua

Jūsų game modas turėtų būti šičia: [Painkiller]/Data/Lscripts/Main/Game.lua

Turite suprasti, kad Data byloje jums teks sukurti folder pavadinimu Lscripts, o Lscripts viduje turite sukurti 2 folderius pavadinimais - HUD ir Main.

Už tai turėtume būti dėkingi kalme iš Vokietijos, kuris ir padarė šiuos modus.
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2006 01 19 22:55, redaguota 1 kartą(us).

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

Links

#3 Standartinė Artas1984 » 2005 09 27 12:45

Su painkiller susiję pagrindiniai saitai:

www.painkillergame.com (oficialus)

www.planetpainkiller.com (na žinote, kaip planetdoom ir panašiai)

www.painkillerhell.com (saitas apie painkiller secrets ir gameplay)

http://www.dreamcatcherinteractive.com/ ... y.php?f=13 (oficiali pokalbių svetainė)

www.hall-of-pain-666.de.vu (varuso saitas)

www.kalme.de/painkiller (kalmes saitas)

www.pkeuro.com (Europos bendras saitas)

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

Klaidngi sisteminiai reikalavimai

#4 Standartinė Artas1984 » 2005 09 28 00:34

Daug žmonių klausia ar jų PC reikalavimai atitinka žaidimo system requirements? Reikia paminėti kai kuriuos aktualesnius dalykus...

Sisteminiai reikalavimai labai skiriasi prieš 1.5 update ir po jo.

Iki 1.5 jums pakanka turėti 1500 MHz+ procesorių, 256 MB virtualiosios atminties įrenginį ir 64 MB vaizdo kortą, kuri palaikytų iki 8 + directX.

Kas nežino, FPS - tai frames per second (kadrai per sekundę)

Su tokiasi duomenimis aš rekomenduočiau žaisti ant 640/480 rezoliucijos ir išjungus tokius dalykus kaip:

Trilinear texture filtering: gerai ir bilinear, žiūrėkit kaip keičiasi FPS, nors skirtumas ne itin didelis, tai svarbu pagerinant FPS.

Character shadows: jie tikrai nereikalingi kai greitai loši - net nepastebi, nes žiūri ne į šešėlius gi, o kur dėti koją :wink: FPS atima normaliai.

Coronas: tai ypatinga šviesos aureolė, kuri yra tam tikrų objektų atributas, be jos nėra apšvietimo ten, kur patys objektai spinduliuoja šviesą. Atima nemenką FPS dalį.

Sky high: skirtumas FPSuose tarp high ir low yra milžiniškas, tuo tarpu tarp low ir off jau nebe toks žiaurus, norėdami matyti dangų pasilikite bent low, o jei jums nerūpi vaizdai, išjunkite iš viso.

Weather effects: tai oro efektai, susiję su "particles detail" įvedimu, jeigu žaidžiate tokį kambarį kaip "Castle", kur turėtų snigti, su weather effects jūsų FPS jus nužudys. Skirtumas yra toks didžiulis, jog vien oro efektai savo lagu prilygsta visiem kitiem dalykam kurie lagina. Būtinai nuimkite weather effects, FPS pagerės žymiai.

Weapons full map: be šios grafinės detalės ginklai neįgija tinkamo apšvietimo ir pusšešėlių, atrodo lievai, bet taup FPS.

Weapon specular: tai ypatingi šviesumo efektai, tikrai nereikalingi, tik dėl dėl grožio.

Weapon: juk ginklą galima nuimti visai, bet kaip galima nesidžiaugti painkiller ginklo mėsmališka jėga :twisted: !!!

Particles details: jei vis dėl to nusprendėte įjungti oro efektus, tai bent galite išjungti particles details, nes tai yra detalės, kurios įvedamos tarkim šiuo atveju į oro efektą - snaiges. Kitaip tariant snaigės ir bus particles details; jūsų lėti CPU ir GPU nespės perskaičiuoti daugybės aukštos rezoliucijos snaigių vienetų, kurios krenta "Castle" kambaryje, dėl to FPS kris oho kaip kris - taigi details off.

Bendroji ginklų, charakterių, architektūros ir dangaus vaizdo kokybė gali būti ir medium tipo, skirtumas tarp aukštesnių lygių modeliavimo ir žemesnių yra, bet ne toks didelis, kad žasitumėte vien su "very low".

Dynamic lights: kaip norite, jos šiek tiek atima FPS, bet ne daug.

Detail textures: kai prieisite prie architektūros objekto, aiškiai matysite, kad su detail textures architektūra yra "matinio tipo", be textūros ji kaip ir "išblukinta", visgi detail textures atima šiokį tokį kiekį FPS, todėl jei žaidime nespoksosite i sieną 1 teorinio metro atstumu, galima ir be textūros.

Decals: tai kraujo dėmės :twisted: , su rocket launcher 3 šūviais nudėjus 30 priešų pasipils fontanai kraujo ir dėl to FPS sumažės, nes GPU turės skaičiuoti dėmes, tačiau net su šūdiniausia sistema galima palikti kraujo dėmes 5x, jūs juk norite, kad kraujas liktų kuo ilgiau ane? :twisted:
Jei decals nuimsite, nebus jokio kraujo, o tai jau neprimins painkiller :twisted: ...

Multisampling: tai architektūros filtravimas kuo jautresniais "rėmais".
Įsivaizduokite, kad žaidime matote 45 laipsniais pasvirusį objektą...
Jei multisampling bus 6x, tai objekto kraštinės bus lygios, jei multisampling nuimsite, kraštinės bus filtruojamos su paklaida, kuri padidins FPS ir dėl to jūs matysite "kraštinės išsikišimus", tačiau tai beveik nepastebima, nes painkiller yra "fast paced shooter for those who don't like to think much"LOL

Vat būtent taip aš ir žaisdavau kai neturėjau BooH ant savo 2.6 celeron, 256 RAM, NVIDIAFX5200.

Aišku, proco ir vaizduškės jau pakako ir geresnei rezoliucijai, bet vis tiek, norėdamas taupyti FPS ir pasiekti sunkias "secret places", žaidžiau ant 640/480 tik su:

multisampling off
decals:5x :twisted: kraujas man reikalingas...
detail textures off
dynamic lights off
bendrasis parametras: low
particles off
weather off
sky medium
coronas off
shadows off
texture bilinear
weapon on
weapon specular off
weapon full map off

Šitaip FPS nemažėdavo žemiau 50, būdavo ir 80!


Bet "updeitinus" 1.5 (instaliavus BooH) "minimalus" PC jau neatitiko reikalavimų, nes BooH reikia 384 MB minimum kai HGAH reikia 256 minimum, 128 MB vaizdinės atminties minimum, kai 64 MB minimum reikia HGAH, 2.3 GHz minimum, kai HGAH reikia 1.5 GHz minimum.
Iki 1.5 reikia directX9b, po 1.5 reikia directX9c!

Pradedant "updeitinti" iki 1.64 nuo 1.5 reikalavimai vis didėja.

BooH papildomi grafiniai papildymai: kaip pastebėjote, instaliavus BooH, in the graphics menu atsirado šiek tiek naujų efektų, kurių realizavimui reikia galingos vaizdo kortos.
Norint žaisti BooH su 1024/768 rezoliucija ir visais įmanomais efektais taip, kad nė velnio nelagintų, reikėtų turėti 256 MB video kortą, 1 GB RAM, 2.8 + procesorių.

Atsiradus anizotropiniam tekstūros filtravimaui, karščio efektams, ultra kokybės dinaminiam apšvietimui, aukštos kokybės ginklo rezoliucijos modeliui ir bloom efektui, kuris atspindi šviesos srautą ant objektų su ypatinga aureole - BooH tapo pažangiausią grafiką turinčiu žaidimu pasalyje. Kadangi aš ypatingai nesidomiu naujais žaidimais, nežinu kaip pasikeitė situacija dabar.

Siūlau linktelt šičia ir pažiūrėti skirtumus kaip atrodo BooH grafiniai efektai: http://www.shuto.ch/users/adre/aGe/Varu ... ffects.htm

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai: 10366
Užsiregistravo: 2004 04 13 19:46
Miestas: field of grass
Susisiekti:

#5 Standartinė SaZ » 2005 09 28 15:36

man rodos decals tai ne tik kraujas (kraujui dazniausiai zaidimuose buna atskiras atributas) bet ir kulku ir kito shlamshto kiekis paliktas po jusu prasisaudymo. :)

be to pastebejimas vienas. zaidimui tikrai nereikia super zverisko kompo.
super zveriskuma tai turiu galvoj kad kai kurie zaidimai tiesiog daryk ka nori stabdys vistiek :) taigi paprastas painkiller ant maximalios grafikos ir 1024x768 ejo ganetinai svariai tik deja pastabdydavo tada kai tau kazkas trenkdavo - sujudedavo vaizdas ir uzsimesdavo motion bluras :)
va ant tokio kompo 2,2 ghz , 512ram , audigy soundas, g3ti200 64mb korta.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
ok kadangi cia pripaisciau nieku tai va dabar sis tas naudingo :

www.omegadrivers.net

taip sakant megaukis ziauriu zaidimu pagreitejimu :)

Vartotojo avataras
Darkas
profesionalas
profesionalas
Pranešimai: 3645
Užsiregistravo: 2004 07 27 23:10
Miestas: SunCity

#6 Standartinė Darkas » 2005 09 28 16:29

Tikraja prasme zmogus apsestas geimo - man tai patinka :twisted:
Schliess die Augen sanft, mein Kind
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt

Diary of Dreams - Nekrolog 43

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai: 10366
Užsiregistravo: 2004 04 13 19:46
Miestas: field of grass
Susisiekti:

#7 Standartinė SaZ » 2005 09 28 16:47

as galeciau belenkiek visko prirasyt apie jedi academy bet kam vargintis - vistiek nieks neskaitys nes niekam neidomu.

Vartotojo avataras
GODhack
profesionalas
profesionalas
Pranešimai: 4469
Užsiregistravo: 2005 03 18 21:13
Susisiekti:

#8 Standartinė GODhack » 2005 09 28 17:40

Nu saunu: zmogus parase apie gera geima daug neblogu dalyku, gaila kad sitas geimas liko D3 ir HL2 seselyje va ka galima apie ji trumpai ir aiskai pasakyt.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

#9 Standartinė Artas1984 » 2005 09 28 22:42

kicked rašė:man rodos decals tai ne tik kraujas (kraujui dazniausiai zaidimuose buna atskiras atributas) bet ir kulku ir kito shlamshto kiekis paliktas po jusu prasisaudymo. :)
Iš dalies tu teisus, kita vertus ne visai...
Tavo užuomina, kad decals yra ne tik kraujas yra teisi - decals yra viskas kas "užrašoma" ant objektų ir tekstūros, kitaip tariant - visos dėmės kurios gali būti "iškeptos" ant objektų ir yra decals.
Tačiau su kulkomis tu apsirikai - kulkos ir "šlamštas" nėra decals.
Pvz: stakes, shurikens, barrels (iš SMG), bolts yra objektai, turintys savo galiojimo terminą įrašytą scripts byloje - tai tikri objektai.
Kitos kulkų liekanos yra vizualinė apgaulė, kurios negalima modifikuoti scripts byloje.
kicked rašė: be to pastebejimas vienas. zaidimui tikrai nereikia super zverisko kompo.
super zveriskuma tai turiu galvoj kad kai kurie zaidimai tiesiog daryk ka nori stabdys vistiek :) taigi paprastas painkiller ant maximalios grafikos ir 1024x768 ejo ganetinai svariai tik deja pastabdydavo tada kai tau kazkas trenkdavo - sujudedavo vaizdas ir uzsimesdavo motion bluras :)
va ant tokio kompo 2,2 ghz , 512ram , audigy soundas, g3ti200 64mb korta.
Na taip, svarbu yra tai, kad nuo 1.5 palyginus su 1.00 reikalavimai vos ne padvigubėja, o tavo nurodyti PC duomenys tikrai geri 1.00 versijai.

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai: 10366
Užsiregistravo: 2004 04 13 19:46
Miestas: field of grass
Susisiekti:

#10 Standartinė SaZ » 2005 09 28 22:48

pabandyk ta www.omegadrivers.net
tai gal normaliai ir 1.5 pas tave temps :)

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

#11 Standartinė Artas1984 » 2005 09 28 23:34

GODhack rašė:Nu saunu: zmogus parase apie gera geima daug neblogu dalyku, gaila kad sitas geimas liko D3 ir HL2 seselyje va ka galima apie ji trumpai ir aiskai pasakyt.
Tai, kad painkiller lieka kitų šešely yra dėl nepakankamos reklamos.
Aš sutinku, kad painkiller atsilieka nuo doom3 ir half life2 savo autentiškumu ar dėl to, kad jis kaip ir SS neturi normalaus scenarijaus, juk tai tik mėsmale, taciau virš HL2 ir DOOM3 jis turi pranašumą, kurį pastebi su laiku tik geri žaidejai - nei D3 nei HL2 ar kitame lėto tipo žaidime tu negalėtum parodyti savo sugebėjimų įvaldyti skilą taip, kaip painkillergame.

Painkiller pliusai: puiki architektūra ir tai, kad kiekvienas kambarys yra skirtingo stiliaus, nereali grafika, geras tikrai geras pain engine, labai gerai įvesta fizika, galimybė keisti grafikos parametrus itin plati, gerai parinkta sunkumo lygių sistema, garso efektai suderinti su subjekto vieta ir veikla atitinkamoje vietoje.

Unikalios savybės: demon morph režimas, taro kortos ir ką su jomis gali daryti, originalūs specialieji efektai, ypatingos secret places (quake2 ar SS taip pat turejo secrets, bet palyginus su painkiller tai vieni niekai), kortų atrakinimo sąlyga, penkių žvaigždučių įššūkis, galimybė gauti pinigų iš priešų panaudojant savo skilą, priežastis rinkti pinigus ir artifaktus dėl to, kad nusipirktum taro kortų, unikalūs painkiller-jump, bladejump.

Painkiller minusai: per daug linearus, nepakankamai įspūdingi ir neoriginalūs monstrai, daug bug'ų ir daug klaidų, scenarijus nesuderintas su gameplay, žaidimas vietomis labiau juokingas nei baugus, koks turėtų būti.

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai: 10366
Užsiregistravo: 2004 04 13 19:46
Miestas: field of grass
Susisiekti:

#12 Standartinė SaZ » 2005 09 28 23:50

abejoju ar tikrai daug zaidimu yra tokiu baisiu kaip is pradziu atrodo.
pvz doom3 :)
belieka laukti F.E.A.R.

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai: 481
Užsiregistravo: 2005 09 27 02:23
Miestas: Vilnius

#13 Standartinė Artas1984 » 2005 09 29 00:28

@kicked:

DOOM3 buvo tikrai baisus ta prasme, kad kai pirmą kartą žaidžiau mane sugebėdavo išgąsdinti netikėtos situacijos, žaidimas man tiesiog pašiaušė plaukus ir sudrebino širdį tokiais momentais kai netikėtai tave užpuola impsas iš velniai žino kur ar staiga keičiasi visas vaizdas į raudoną foną ir tu jau žinai, kad nieko gero nebus - tavo subinė tuoj bus išpwninta gerai.
Kai pereidinėji vėl, jau žinai, kur kas bus ir nėra to....na supranti...

O su painkiller - niekad man jis neįvarė siaubo, nebent asylum muzika, garsai ir fonas man sugebėjo šiurpuliukų įvaryti, ne dėl to, kad baisu, o kad aplinka buvo niūri ir ta muzika - kai pagalvoji, kad toks galėtų būti pragaras...visą likusį laiką praleisi tokioj skylėj kaip asylum, kol pats greit tapsi kaip tie psichai... :?

Kas dėl kitų siaubiakų - norėčiau išbandyti f.e.a.r., darkwatch, resident evil4 (gaidžiai nesugeba PC išleisti), cold fear, land of the dead...

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai: 10366
Užsiregistravo: 2004 04 13 19:46
Miestas: field of grass
Susisiekti:

#14 Standartinė SaZ » 2005 09 29 09:04

va va... doom3 gasdindavo netiketumais, baisiais monstrais ir tamsa.
mazdaug 90% visu 'issigandimu' tai naturali reakcija y netiketai islendanty padara ar dar kazka.

greiciausiai negirdejai apie ta F.E.A.R bet bent jau demo paloshus buvo pasidare baisoka. kodel? yprastiniai triukai su tamsa buvo siek tiek patraukti is pagrindinio gasdinimo yrankiu ir padaryta viskas zymiai idomiau...

beje zaisdamas painkiller tikrai nieko baisaus nepastebejau. tai tiesiog ziauri saudykle... kaip kad ir pats sakei bloodx5 :twisted:

Vartotojo avataras
Darkas
profesionalas
profesionalas
Pranešimai: 3645
Užsiregistravo: 2004 07 27 23:10
Miestas: SunCity

#15 Standartinė Darkas » 2005 09 29 20:54

Na man kazkaip jauciasi monotonija jame - bet cia tik mano nuomone . Nesweikai patiko maro nusiaubtas londonas ir operos hale is mepu
Schliess die Augen sanft, mein Kind
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt

Diary of Dreams - Nekrolog 43

Skelbti atsakymą

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečias(ių)