Hexen II

Žanro tipai: Tactical, Shooter.
Žinutė
Autorius
Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius
Hexen II

#1 Standartinė Artas1984 » 2006 04 24 11:48

Hexen II yra iD Software/Raven Software 1996 metais sukurtas žaidimas, išleistas Activision 1997 metais.


Internetiniai puslapiai:

www.ravensoft.com
www.ravenhurst.raven-games.com
www.raven-games.com
www.hexen2.ravengames.com
www.games.activision.com/games/hexenii/main.html
www.forums.raven-games.com/
www.quake-engine.com

Apibūdinimas:

Tai yra pirmo/trečio asmens Quake variklio pagrindu suskurtas RPG.
Kaip RPG žaidimas, jis nepasižymi gausa tų RPG dalykėlių, kurie yra dabartinių RPG atributika, tačiau jo atmosfera tikrai primena RPG žanrą, o ne šaudyklę; jei dar pridėti, kad judi kaip Quake - gaunasi bene universalus žaidimas.
Žaidimas turi 4 sunkumo lygius, o geriausia yra tai, kad didinant sunkumo lygį, žaidime užkraunama daugiau priešų, o ne didėja jau esamų priešų žala kaip eiliniuose dabartiniuose FPS. Todėl užkrovus paskutinį lygį, tau nedarys daugiau žalos ar neišeis daryt autosave, o žaidimas bus pilnas visokių išperų kiekviename kampe.
Žaidmo tiklas gana elementarus:
išlikti gyvam, galabyti priešus, vykdyti questus, o questai šiame žaidime yra nepaparstai painūs, todėl teks pasukti galvą.
Hexen II yra Hexen I tęsinys, iš doom engine perėjęs į quake engine.
Tekstūros, grafika, fizika, pastatai, ginklai ir monstrai - viskas atrodo daug realistiškiau nei žaidimo pirmtake, tačiau Hexen I pasak daugelio turi baisesnę, tamsią atmosferą, o Hexen II yra mišri.


Charakteriai:

Hexen II galima pasirinkti vieną iš keturių klasių charakterių - assasin, necromancer, paladin, crusader.
Kaip ir tikrame RPG, šių charakterių skilas kyla ir su patirtimi jie
gauna "levelį" - taip jiems "auga" gyvybės ir įgūdžiai.
Kiekvinas iš 4 klasių turi šias būdingas savybes:
intelligence, wisdom, dexterity, strengh.
Kiekvieno charakterio primary skills skirtingi ir suderinti su jų bruožais - paladin dominuoja strengh, crusader - wisdom, assasin - dexterity, necromancer - intelligence.
Suprantama su patirtimi šios savybės stiprėja, o charakteriai įgauna naujų savybių, RPG kalboje vadinamų feats.
Kiekvieno charakterio featsai skiriasi pagal jų natūralius bruožus, pavyzdžiui assasin su laiku išmoksta būti nematoma šešėliuose, o necromancer įgauna savybę per savo ginklą siurbti priešo gyvybes ir t.t.
Kaip ir pridera RPG, egzistuoja ir armoro klasė, kurios artefaktai skirtingi kiekvienam charui.
Visi charakteriai naudoją bendrus žaidime esanančias daiktus - artifaktus, amuniciją, powerupsus ir panašiai, tačiau kiekvienam charakteriui kai kurie iš tų dalykų duoda skirtingas savybes, o ypač tai atsiskleidžia įgaunant naują feat ar ginklą.
Taigi dauguma žaidimo artefaktų panaudojami visų vienodai, o kiti - specifiškai kiekvienai klasei.
Kiekvienam charakteriui yra 4 rūšių ginklai, visi skirtingi ir esantys stipresni natūralia skaičiavimo tvarka: 1, 2, 3, 4.
Ketvirtasis ginklas kiekvieno charakterio yra kompleksinis - tai yra susideda iš dviejų dalių, kurias reikia rasti atskirai.
Kiti ginklai yra vientisi, o pirmasis ginklas gaunamas pradedant žaidimą - basic ginklas.
Žaidime esame tam tikrų artefaktų padidinančių ginklo galias - kiekvienas iš 16 ginklų "aktyvuotas" tokiais artefaktais pakeičia savo panaudojimo stilių - tampa kur kas galingesnis, o kai kurių panaudojimo rėžimas net tampa nepanašus į ankstesnįjį rėžimą.
Pirmos rūšies ginklui amunicijos nereikia, antros ir trečios rūšies naudoja atskiras ammo, o ketvirtos rūšies ginklas naudoja bendrą 2 ir 3 ginklų ammo. Žaidme esame yra nespecifinių ginklų - kuriuos gali rinkti kiekvienos klasės herojus ir panaudoti prieš priešus - tai įvairūs magiški artefaktai ir materalūs vienkartiniai ginklai.

Žaidimo lygiai:

Atmosfera: 5 žaidimo lygiai skiriasi architektūra ir atspindi senovės kultūras.

Pirmas lygis: Blackmarsh - viduramžių pilių stilius, miestas skendintis mare.
Veiksmas vyksta pilių kiemuose ir kambariuose, viskas atvaizduota gana autentiškai, viduramžiškai. Esame ir vandens telkinių. Tai puikus lygis "quakeriams" išbandyti savo skilą šokinėjant per visokiausius architektūros objktus, yra milžinškos galimybės daryti visokius "shortcutus" aplenkiant kliūtis ir priešus, net questų įveykių seką, tačiau pačių questų išvengti neįmanoma. Specifiniai kambario kariai - 3 metrų aukščio akmeniniai golemai, kurie dera prie akmeninės pilų architektūros, horda vorų, kurie rezga savo voratinklius pūvančio miesto požemiuose, maro užkrėstose buveinėse.

Antras lygis: Mazaera - tai kažkas panašaus į senovės inkų civilicaziją, maždaug Machu Pichu, atmosfera džiungliška, primena Heroes3 komandą "Fortress-Tatalia". Architektūra įspūdinga ir akomponuojanti prie kambario stiliaus - viskas iš akmens, mauzoliejai ir gynybiniai bokštai, autentiški inkų hieroglifai, tvirtovės teritoriją dengia įkaitusios lavos baseinai, visas lygis atrodo lyg įkaitęs, pragariškas, nes labai daug kur yra lavos. Specifiniai ir kambario "firminiai" kariai - jaguaržmogiai ir skorpionai dominuoja.

Trečias lygis: Thysis - tai senovės Egiptas, šiame lygyje bus galimybė keliauti laiku į senąjį Egiptą ir grįžti į naująjį. Nėra ką be reikalo šnekėti, jei įsivaizduojate kaip atrodo senovinių mauzoliejų fasadai ir piramidžių kompleksai - tai ir yra šis lygis. Questai jame ypač sunkūs, tačiau galimybių pasirinkti jų eiliškumą kur kas daugiau nei pirmam lygyje.
Saulė, dykuma, egiptietiški eskizai, mirtinos mumijos, skorpionai ir plieniniai, 4,5 metrų aukščio golemai jūsų laukia čia.

Ketvirtas lygis: Septimus - atspindi senovės graikų ir italų kultūrų mišinį, tikėjimą graikų dievais, tad stilius ir architektūra primins tų kultūrų didmiesčių stilų - šventyklos, kareivinės, mauzoliejai, aikštės, alėjos ir paminklai... Šiame lygyje jausis labiau Romėniška dvasia persipynusi su graikų tikėjimo atributika. Dominuos tvarka, proporcija, taisyklės, neutrali spalva. Tipiški priešai - "išupgradeinti" pirmo lygio vorai ir lankininkai, o firminiai - 6 metrų aukščio bronziniai golemai, kurie kai kada gali sutraiškyti tave kaip vabalą iš vieno smūgio ir medūzos kurios taip pat vieno žvilgsnio pagalba paverčia tave akmeniu ir tavo ekranas tampa nespalvotas.........

Penktas lygis: - tai grįžimas į pirmą lygį, Blackmarsh, bet kambariai visiškai nauji; dabar teks labiau paklaidžioti ne pilų išorinėmis ribomis, bet vidinėmis, ypač kanalizacijos požemiuose.
Specifinis šio lygio priešas - puolęs angelas, su kuriuo teks pavargti...

Reikia pasakyti, kad beveik kiekvienas Hexen II karys turi savo upgreidintą formą kaip ir Heroes3 kariai.

Penktu lygiu nukovus finalinį bosą pasibaigia žaidimas.

Istorija:

Hexen II pasakoja apie trečiąjį "serpent rider" Eidolon, kuris yra paskutinis ir galingiausias iš trijų. Na maždaug kaip eilinio FPS scenarijus - yra superbosas, kurį teks nukauti paskutiniame lygyje Blackmarsh.
O kiekviename lygyje prieš paskutinį bosą jūsų lauks 4 apokalipsės raiteliai kaip lygio bosai.

Blackmarsh - badas, nes šiame lygyje jis dominuoja kaip stichija nusiaubusi miestą žiurkių ir chaoso pavidalu.

Mazaera - mirtis, nes Mazaeros heretikai garbina mirtį ir aukoja kitus jos garbei. Mirtis yra tikėjimo kultas čia.

Thysis - maras, kuriuo mumijos galabija gyvuosius. Taip buvo užvaldytas šis kraštas.

Septimus - karas, kuris yra aukščiau visko, nes šiame lygyje ypač pilna aukštesnio lygio karininkų, upgradintų karių ir monstrų.

Kaip ir galima būtų nuspėti, keturių apokalipsės raitelių galia didėja nuo bado iki karo.

Biškį vėliau papasakosiu apie kitus, padarysiu jų screenshots, planuoju daryti video projektą su įgarsinimo takeliu.

Galima valdyti balistą
Paveikslėlis

Crusader in Septimus
Paveikslėlis

Assasin makes the execution of the sheep in Blackmarsh
Paveikslėlis

Necromancer in Mazaera casts 3 lvl spell
Paveikslėlis

Paladin in Thysis summons his friend Imp
Paveikslėlis

Žaidimą galima rasti OGMINOJE, maximose, BMS centruose - licenzijuotas kainuoja iki 20 litų.

Hexen II tuoj sukaks 10 metų, bet reikia jį ištraukti iš mirties, gal žmonės norės prisiminti žaidimus, kurie tais laikais buvo laikomi šedevrais kaip dabar atsiliepiama apie naujausius/tobulus žaidimus.

Beje, Hexen II yra greičiausias visų laikų FPS pasaulyje kalbant apie charakterio judėjimo greitį, negana to, kad tai quake variklio pagrindu sukurta RPG šaudyklė, o už quake nieko greitesnio nebuvo sukurta, žaidime galima rasti artifaktų, kurie dar padidina tavo judėjimo greitį.
O greitis dar priklauso ir nuo primary skill "dexterity".

Žodžiu turint quake variklį, pasirinkus assasin, kurios dexterity visuomet aukščiausias ir dar užsidėjus artifaktą "boots of speed" galima lėkti kaip dar neregėta, o ypač jei viską atlieka patyręs quakeris, tai galima įsivaizduoti.

Žaidimo min. reikalavimai juokingi šiai dienai:

WIN: 95/98/ME/XP
PROCESSOR: P90 +
HDD: 120 MB
MEMORY: 24 MB
CD-ROM: 4 x speed
GRAPHICS CARD: 8 MB, supports GL mode
DIRECTX: 6 +

TAI VAT TAIP
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2006 09 02 20:58, redaguota 2 kartą(us).
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai:10366
Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
Miestas:field of grass
Susisiekti:

#2 Standartinė SaZ » 2006 04 24 15:23

wahaha kokia seniena shaunia istraukei :)
dabar taip pagalvojau... ar yra kokiu nors ziniu apie trecia daly?

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#3 Standartinė Artas1984 » 2006 04 24 16:27

Nėra ir nebus jokios trečios dalies.

Bet yra įvairūs modai, oficialus papildymas ir doom3 naujas Hexen.

Iš tiesų Heretic II yra populiaresnis šiai dienai, o tai faktiškai yra dėl to, kad Heretic II yra quake2 engine žaidimas, o Hexen II quake1 - engine.

Kadangi quake2 vis dar lošiamas, o quake1 belikę trupiniai, tai matyt ir žmonės pagal shooterius atsirinko savo RPG.

Versija, kurią aš turiu yra 1.11.
Egzistuoja oficialūs pečai ant 1.11, o galutinis būtų oficialus žaidimo papildymas Portal of Praevus.

Portal of Praevus niekur neradau pirkti Lietuvoje, labai noriu jį turėti.
Šiaip retai kada papildymas aplenkia pagrindinį žaidimą, tačiau Portal of Praevus yra netgi labiau giriamas už pagrindinį Hexen II - the legacy of the serpent riders: Eidolon.
Bet nieko nežinodamas apie Portal of Praevus, nieko ir nešnekėsiu.

Toliau yra padarytas unikalus doom3 modas - "Edge of Chaos".
New Hexen - Edge of Chaos yra ne kas kita kaip neoficialus Hexen III, paremtas doom3 engine.
Aišku, viskas atrodo kaip doom3, tačiau, pagal Hexen taisykles - senoviniai ginklai, hexeniška atmosfera, hexeniški RPG tipo monstrai.
Šio modo kūrėjai net gavo oficialų palaiminimą iš Ravensoftware!
Kitaip tarianat tai pats stambiausias kada nors kuriamas doom3 modas.
Išeina, kad Ravenas pripažino New Hexen vietoje Hexen III, kurio niekad nebus. Tačiau kiek teko ieškoti, šis naujasis Hexen kažkoks užstrigęs, jis dar niekur nepasirodė, nes jo kūrėjai kažko delsia. Jeigu iš tikrųjų pasirodytų šis unikalus doom3 modas, po galais - kaip Hexen III, aš jau žinau, kad jis man gerokai labiau patiktų nei doom3.

Štai kūrėjų internetinis puslapis:
www.edgeofchaos.planetdoom.gamespy.com

Bet jei skaitysite "news", tai jie vis dar užstrigę...
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai:10366
Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
Miestas:field of grass
Susisiekti:

#4 Standartinė SaZ » 2006 04 24 16:46

tiesa sakant as niekada nezinojau tiksliai kur heretic o kur hexen :lol:

Vartotojo avataras
zio
įtakingas
įtakingas
Pranešimai:149
Užsiregistravo:2004 11 09 08:44
Miestas:Vilnius
Susisiekti:

#5 Standartinė zio » 2006 04 24 17:25

vo, Rokui patinka kai tep zhmones stengiasi ir neshiaip tik, kad topic'a sukurt. Tarsi ish shirdies.

Pamenu pirma kart apie Hexen suzhinojau ish Kiberzonos. Zhaidimas buvo ganetinai ishgirtas ir shiaip patraukliai atrode tuo laikmechiu ish screeniu, o dar tipo fantasy atmosfera, ginklai ir pabaisos, ka tu ka tu. Rokas net susijaudines lauke zhaidimo bandydamas ji gaut.
Zhinoma, kaip dazhnai Rokui buna, su pachiu zhaidimo gavimu igyni ir dideli nusivylima. Tiesa sakant nepajutau nei ten to fantastishkumo( tiesiog parinktos tamsios spalvos ), nykus prieshai, o ir pats valdymas tragishkas. Nenuostabu, kad maloniau isijunkdavau Quake'a. Tenka pripazhinti savo indeli pridejo ir mano didelis kritishkumas fps'iams. Et
Vat tep va.
"Starkle Starkle little twink...now it's time that you guys SINK!!!" -Gilgamesh, FFV

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#6 Standartinė Artas1984 » 2006 04 24 20:00

zio rašė:o ir pats valdymas tragishkas. Nenuostabu, kad maloniau isijunkdavau Quake'a
Deja tu teisus, nors ir quake engine'as, bet neina susikurti pilno cfg failo.
Funkcijos "look up" ir "look down" su "mouse view" ant Hexen II nesiderina kažkaip, todėl labai sunku valdyti, tenka naudoti mygtukus "R" ir "F" šiai funkcijai atlikti. Visa kita maždaug quake'iška - užbindinta.
Greitos funkcijos mygtukai labai praverčia.
Quake variklis man labai praeina, bet gaila, kad valdymas ne kaip quake, o kaip kokio tikro PRG pagal default cfg...
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#7 Standartinė Artas1984 » 2006 06 11 23:43

Artas1984 rašė:
zio rašė:o ir pats valdymas tragishkas. Nenuostabu, kad maloniau isijunkdavau Quake'a
Deja tu teisus, nors ir quake engine'as, bet neina susikurti pilno cfg failo.
Funkcijos "look up" ir "look down" su "mouse view" ant Hexen II nesiderina kažkaip, todėl labai sunku valdyti, tenka naudoti mygtukus "R" ir "F" šiai funkcijai atlikti. Visa kita maždaug quake'iška - užbindinta.
Greitos funkcijos mygtukai labai praverčia.
Quake variklis man labai praeina, bet gaila, kad valdymas ne kaip quake, o kaip kokio tikro PRG pagal default cfg...
PATS QUOTINU SAVE:

Aš ką tik sužinojau, kad yra labai lengva ištaisyti "mouselook" problemą, kad žaidimas taptų identiškas quake FPS stiliui, o ne rpg.

Atsidarykite direktoriją:
C:\Program Files\Hexen II\Setup\data\data1

Ten rasite failą "autoexec.cfg"

Labai paprastai įrašykite joje komandą:
+mlook

Ir viskas, kaip buvo paprasta, mouselookas veikia puikiai...
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2006 06 11 23:50, redaguota 2 kartą(us).
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#8 Standartinė Artas1984 » 2006 06 11 23:48

:shock:
DĖMESIO :!: :!:
Neseniai gimė naujas internetinis puslapis:
www.quake-engine.com

Skirtas žaidimų serijoms: Quake/Hexen/Heretic.

Pakolkas galite atsiųsti visiškai naują quake variklį ir išbandyti jį žaidimui Hexen2. Tai ne šiaip sau koks nors neoficialus pečas, o užturbintas quake variklis, kuris žaidimui įveda šiuolaikinių žaidimų grafinius elementus ir išlaiko autentišką Quake variklio galią.

Quake atgimė :!: Lauksim naujienų iš saito admino.
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2006 06 12 00:01, redaguota 1 kartą(us).
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai:10366
Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
Miestas:field of grass
Susisiekti:

#9 Standartinė SaZ » 2006 06 11 23:51

ganetinai keista kai pirmiau UQE (kurio issifravime yra zodis quake)
variklis pritaikomas ne quake o hexen2.
idomu kodel...

be to kaip cia su situo daiktu elgtis? ko reikia kad visa tai veiktu.
a tiesa paskaiciau kad dokumentacijos ir help failo lygtais dar nera o bus pirmadieny... hmmm jau viena minute pirmadienio o to help dar nea :roll: :lol:

Vartotojo avataras
GODhack
profesionalas
profesionalas
Pranešimai:4469
Užsiregistravo:2005 03 18 21:13
Susisiekti:

#10 Standartinė GODhack » 2006 06 12 00:39

Kazin ar tas variklis vis dar turi trojana kaip ir anksciau, ...gal kokiu nauju funkciju pridejo... :roll:
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#11 Standartinė Artas1984 » 2006 06 12 20:38

Šiandien išbandžiau naują quake engine.
Pasirodo jis eina visai atskirai nuo originalaus Hexen2, tereikia iš Hexen2 nukopijuoti keletą "papkių medžiagos" ir įdėti į NewHexen2, o šiaip dabar turiu du atskirus tuos pačius žaidimus, valdomus vieno cd.

Matėte mano nuotrukas, o dabar palyginmui naujo quake engine nuotruka ant sumažintos rezoliucijos:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
SaZ
Master Builder
Pranešimai:10366
Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
Miestas:field of grass
Susisiekti:

#12 Standartinė SaZ » 2006 06 12 22:29

artai ko reikia jog pazaisciau hexen2.

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

Hexen2 neįsirašo ant WINXP

#13 Standartinė Artas1984 » 2006 06 12 23:37

Hexen2 ne visada įsirašo ant WINXP, aš tiesiog nukopijavau jo bylas iš jo kompakto į savo hardą, bet jis reikalauja pačio kompakto.
Galėčiau pahostinti NeWHexen2 FTP hdd.takas.lt serveryje, bet reiks surasti būdą, kad neprašytų cd, gal didysis mūsų kombinatorius GODhack nusimano šiais klausimais. NewHexen2 su nauju quake-engine užima tik apie 100 MB.

Beje, tame screenshote parodytas tik bloom efektas.
Naujo quake-engine kūrėjas man minėjo, kad visus grafinius efektus aš turiu pats įvesti per komandas, tą tuoj ir darysiu...
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
GODhack
profesionalas
profesionalas
Pranešimai:4469
Užsiregistravo:2005 03 18 21:13
Susisiekti:

#14 Standartinė GODhack » 2006 06 13 00:00

Kame problemos? Ka virtualinimas irgi nepadeda?
Nemanau kad tokie seni zaidimai gali turet rimtu apsaugu.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Artas1984
rašytojas profesionalas
rašytojas profesionalas
Pranešimai:481
Užsiregistravo:2005 09 27 02:23
Miestas:Vilnius

#15 Standartinė Artas1984 » 2006 06 13 00:12

Aš pats neturiu jokių problemų, nes turiu diską.
Ir išties, kompaktas visiškai neapsaugotas, nes kaip sakiau aš net neįrašinėjau. Bet tie kurie norėtų jį sulošti, turėtų ką nors daryti, kad nereikalautų cd. Aš niekad nieko iš FTP nesisiųsdavau ir man jokių piratkių neteko krekinti, tai ką daryti pavyzdžiui, kad nereikalautų cd kai to cd neturi?
Paveikslėlis

Skelbti atsakymą

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių