Prince of Persia
va dar siek tiek medziagos.
Nespėjo dar aprimti aistros dėl pirmosios princo nuotykiu dalies naujos kartos konsolėse ir PC, kaip žaidimo kūrėjai, kompanija ,,Ubisoft’’, stebina mus smulkmenomis apie naująją žaidimo dali. Paroda ,,Game Stars Live’’ atskleidė nemažai įdomių detaliu apie busima žaidimą.
Žaidimo pradžioje princas bando išgyventi skęstančiame laive; kitas etapas – kai jis atsibunda keistoje saloje, kurioje ir vyks visas žaidimo veiksmas. Šioje saloje yra milžiniška pilis, vadinama laiko pilimi. Joje mūsų herojus galės keliauti laiku ir erdve. Įdomu tai, kad kiekvienas veiksmas, kuri princas atliks praeityje, vienaip ar kitaip darys įtaką ateityje. Tokiu būdu galima bus patekti i daugeli paslaptingu pilies vietovių, kurios iš pradžių bus neprieinamos.
Kaip ir ankščiau, prieš kiekvieno lygio pradžia, galėsime peržvelgti jo pagrindinius ypatumus, pasinaudodami ,,prisiminimu blyksniu’’. Daug žadanti žaidimo naujove - ,,Interaktive Cinematics’’ sistema, kuri leidžia valdyti veikėją net ir dialogu metu, Dar viena naujove taps ,,Freeform Fighting System’’, leidžianti naudoti aplinkini pasauli., pasirenkant mūšio taktika. Taip pat nuo šiol galėsime naudotis antriniais ginklais. Si koncepcija labai primena analogišką žaidime ,,The Lord of Rings’’. Dabar, nužudęs savo priešą, herojus galės pasinaudoti mirusiojo ginklu, todėl jų arsenalas bus labai platus. Palyginę žaidimą su ,,Laiko smeliais’’, galime teigti, jog tęsinys bus kiek ilgesnis.Perėjimas išsitemps 3-4 val. daugiau, nei pirmame žaidime.
Nespėjo dar aprimti aistros dėl pirmosios princo nuotykiu dalies naujos kartos konsolėse ir PC, kaip žaidimo kūrėjai, kompanija ,,Ubisoft’’, stebina mus smulkmenomis apie naująją žaidimo dali. Paroda ,,Game Stars Live’’ atskleidė nemažai įdomių detaliu apie busima žaidimą.
Žaidimo pradžioje princas bando išgyventi skęstančiame laive; kitas etapas – kai jis atsibunda keistoje saloje, kurioje ir vyks visas žaidimo veiksmas. Šioje saloje yra milžiniška pilis, vadinama laiko pilimi. Joje mūsų herojus galės keliauti laiku ir erdve. Įdomu tai, kad kiekvienas veiksmas, kuri princas atliks praeityje, vienaip ar kitaip darys įtaką ateityje. Tokiu būdu galima bus patekti i daugeli paslaptingu pilies vietovių, kurios iš pradžių bus neprieinamos.
Kaip ir ankščiau, prieš kiekvieno lygio pradžia, galėsime peržvelgti jo pagrindinius ypatumus, pasinaudodami ,,prisiminimu blyksniu’’. Daug žadanti žaidimo naujove - ,,Interaktive Cinematics’’ sistema, kuri leidžia valdyti veikėją net ir dialogu metu, Dar viena naujove taps ,,Freeform Fighting System’’, leidžianti naudoti aplinkini pasauli., pasirenkant mūšio taktika. Taip pat nuo šiol galėsime naudotis antriniais ginklais. Si koncepcija labai primena analogišką žaidime ,,The Lord of Rings’’. Dabar, nužudęs savo priešą, herojus galės pasinaudoti mirusiojo ginklu, todėl jų arsenalas bus labai platus. Palyginę žaidimą su ,,Laiko smeliais’’, galime teigti, jog tęsinys bus kiek ilgesnis.Perėjimas išsitemps 3-4 val. daugiau, nei pirmame žaidime.
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
jau pasirode warrior within demo
jau siunciu
be to saitas atnaujintas.
o tai sakydamas turiu galvoj kad visa kas buvo tai buvo gal tik kokie 5-10% kas dabar yra
va sita galit paziuret pradziai
http://www.princeofpersiagame.com/us/im ... der360.mov
jau siunciu
be to saitas atnaujintas.
o tai sakydamas turiu galvoj kad visa kas buvo tai buvo gal tik kokie 5-10% kas dabar yra
va sita galit paziuret pradziai
http://www.princeofpersiagame.com/us/im ... der360.mov
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių