Heroes of might and magic (nuo I iki IV)
To +Ameno+:
Inferno pilis irgi nebloga, aišku norėtum sužinot kuo . Nors atvirai pasakius ji nėra pilis iš pigiųjų, bet tas per daug įtakos neturi. Taigi pradėsim nuo herojų: jie yra neblogi magai, gebantys dažnai gauti ugnies magiją, kas labai praverčia naudojant berseko burtą. Kitas magijas gauti tikimybė yra mažesnė, bet vis tik yra. Na o dėl junitų tai pasakysiu tiek: Impai ar familiarai aišku paskutiniai šūdų krepšeliai, Gogai ir Magogai kaip šaliai pusę velnio (magogo reikia saugotis pačiam, nes jei prie priešo junito stovės taviškis, jis gaus žalos nuo jo mesto ugnies kamuolio sprogimo), Cerberai ar Hellhoundai - na cerberis rai kaip 3 lvl junitas biski Sh, o Helhoundas turėdamas no relation ir daugiakyptę ataką nelogai pagelbsti mūšyje. Demonas - palyginti silpnokas ketvirtam lygiui. Pit fiend - Pit lord - na šitie visai neblogi ypač kai turi galimybę prikelti iš lavonų demonus. Efritai ar afritų sultonai - gana greiti ir pakankamai stiprūs, nebijo ugnies burtų (įskaitant ir armagedoną) ir patys nervina priešą su fire shield. Na o Velniai tai tikrai neblogi: greiti, gera statistika, no relation.
Tai va kiek pamenu Inferno pastatai ir junitai nėra pigūs, bet ir ne patys brangiausi. Tačiau nueiti į bankrotą su šia pilimi gali tik visai nemokėdamas lošt.
Mūšių metu labiausiai apsimoka taikyti bersekerį, nes su ekspert fire magic gali jį uždėt net trims iš karto arba net daugiau. Na kai kurie mano pažystami taiko ir armagedono taktką. Susirenka virš 10 burtų galios ir varo vien su efritais priešo mušti.
To Kicked_assman:
Taigi - velnias (tiksliau užturbintas velnias) ne tik gerai atrodo, bet ir yra labai naudingas. Pvz jei žaidi prieš kitą miestą su lėtesniais junitais, mūšio metu eini pirmas. Na bet dažniausiai nėr ko pirmam lysti į priešo būrį tad geriau palaukti. Na liepi velniui palaukti ir kai ateina j eilė tada jau kam nors kali. Tai va po to kai velnias smogia užeina antras raundas ir vėl yra velnio ėjimas ir jis gali dar sykį smogti. Išeina panašiai kai kad velnias smogia du kart iš eilės ir dar atgal negauna, ar ne puiku.
To Son Gohan:
Na gerai kad loši, bet tu pamiršai paminėti kelis dalykėlius:
Su kokia pilim dažniausiai loši (visada su ta pačia ar su atsitiktine)
Kokiu sunkumu visada pradedi žaisti
Koks tavo didžiausias pasiektas reitingas (matai vien tai kad laimi nedaug ką reiškia)
Inferno pilis irgi nebloga, aišku norėtum sužinot kuo . Nors atvirai pasakius ji nėra pilis iš pigiųjų, bet tas per daug įtakos neturi. Taigi pradėsim nuo herojų: jie yra neblogi magai, gebantys dažnai gauti ugnies magiją, kas labai praverčia naudojant berseko burtą. Kitas magijas gauti tikimybė yra mažesnė, bet vis tik yra. Na o dėl junitų tai pasakysiu tiek: Impai ar familiarai aišku paskutiniai šūdų krepšeliai, Gogai ir Magogai kaip šaliai pusę velnio (magogo reikia saugotis pačiam, nes jei prie priešo junito stovės taviškis, jis gaus žalos nuo jo mesto ugnies kamuolio sprogimo), Cerberai ar Hellhoundai - na cerberis rai kaip 3 lvl junitas biski Sh, o Helhoundas turėdamas no relation ir daugiakyptę ataką nelogai pagelbsti mūšyje. Demonas - palyginti silpnokas ketvirtam lygiui. Pit fiend - Pit lord - na šitie visai neblogi ypač kai turi galimybę prikelti iš lavonų demonus. Efritai ar afritų sultonai - gana greiti ir pakankamai stiprūs, nebijo ugnies burtų (įskaitant ir armagedoną) ir patys nervina priešą su fire shield. Na o Velniai tai tikrai neblogi: greiti, gera statistika, no relation.
Tai va kiek pamenu Inferno pastatai ir junitai nėra pigūs, bet ir ne patys brangiausi. Tačiau nueiti į bankrotą su šia pilimi gali tik visai nemokėdamas lošt.
Mūšių metu labiausiai apsimoka taikyti bersekerį, nes su ekspert fire magic gali jį uždėt net trims iš karto arba net daugiau. Na kai kurie mano pažystami taiko ir armagedono taktką. Susirenka virš 10 burtų galios ir varo vien su efritais priešo mušti.
To Kicked_assman:
Taigi - velnias (tiksliau užturbintas velnias) ne tik gerai atrodo, bet ir yra labai naudingas. Pvz jei žaidi prieš kitą miestą su lėtesniais junitais, mūšio metu eini pirmas. Na bet dažniausiai nėr ko pirmam lysti į priešo būrį tad geriau palaukti. Na liepi velniui palaukti ir kai ateina j eilė tada jau kam nors kali. Tai va po to kai velnias smogia užeina antras raundas ir vėl yra velnio ėjimas ir jis gali dar sykį smogti. Išeina panašiai kai kad velnias smogia du kart iš eilės ir dar atgal negauna, ar ne puiku.
To Son Gohan:
Na gerai kad loši, bet tu pamiršai paminėti kelis dalykėlius:
Su kokia pilim dažniausiai loši (visada su ta pačia ar su atsitiktine)
Kokiu sunkumu visada pradedi žaisti
Koks tavo didžiausias pasiektas reitingas (matai vien tai kad laimi nedaug ką reiškia)
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
XxXxX
Kyborge,
Zaidziu su bet kuria pilim. beveik visada random darau.
siaip tai man pati geriausia yra:
1. Orkai ( ju ataaka ir balista labai pravercia)
2. angelu pilis.(visi unitai is dalies geri)
3. Kaukoliukai ( visada nekocoju kad papildomai gauciau kaukoliu, per daug lengva butu)
4. Black Dragon (pukus magai, ir damage normaliai, teleportas labai pravercia)
5. Rampartas (nzn kodel bet lenva su jais losti)
6. Velniu gymine( dryciau kkaip ir tu tik velniam uzdeciau klona, 4k is eiles tikrai pravercia)
7. Titanai ( per daug saudanciu, ir titanas nieko vertas)
8. Pelkiniai (speedas per mazas, ataku nera, skydas vien tik nepadeda)
9. Magai (isvis nieko verta pilis,1+ daug kam magija neveikia)
Losiu be diplomatiko, per daug jau lengva butu,
ir nenusistatineju kad 7 level unitas kt dienna issitobulinti i 8 level/
idomiau yra kaip pats juos perki.
Zaidziu su bet kuria pilim. beveik visada random darau.
siaip tai man pati geriausia yra:
1. Orkai ( ju ataaka ir balista labai pravercia)
2. angelu pilis.(visi unitai is dalies geri)
3. Kaukoliukai ( visada nekocoju kad papildomai gauciau kaukoliu, per daug lengva butu)
4. Black Dragon (pukus magai, ir damage normaliai, teleportas labai pravercia)
5. Rampartas (nzn kodel bet lenva su jais losti)
6. Velniu gymine( dryciau kkaip ir tu tik velniam uzdeciau klona, 4k is eiles tikrai pravercia)
7. Titanai ( per daug saudanciu, ir titanas nieko vertas)
8. Pelkiniai (speedas per mazas, ataku nera, skydas vien tik nepadeda)
9. Magai (isvis nieko verta pilis,1+ daug kam magija neveikia)
Losiu be diplomatiko, per daug jau lengva butu,
ir nenusistatineju kad 7 level unitas kt dienna issitobulinti i 8 level/
idomiau yra kaip pats juos perki.
Labai puiku sakei kad mėgsti WOG, tai gal esi praėjęs visas kampanijas. Aš blemba užstrigau pirmosios trečiame žemėlapyje, kur reikia nueiti pas velnių herojus ir juos sudubasint. Aš jau apėjau visą požeminę dalį ir išėjau į paviršių. Bet va blin negaliu prieiti iki velnių, nes trugdo sienos. Kaip per jas praeiti, gal žinai?
Beja kodėl sakai kad Titanai nieko verti, kai kurie žaidėjai juos laiko net stipriausiais.
Beja kodėl sakai kad Titanai nieko verti, kai kurie žaidėjai juos laiko net stipriausiais.
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
XxXxX
Kyborg
Taip, tau pritariu titanai kartais geri, turi daug laifo.
is 8 level zaideju jis geriausias. du kart sauna ir atak daug turi.
Bet paprastas daug nenuima. Siaip kokios pilys tau yra geriausios, kokie ju privalumai trukumai.
kompaniju nebezaidziu, trispraejau, ir atsibodo.
Taip, tau pritariu titanai kartais geri, turi daug laifo.
is 8 level zaideju jis geriausias. du kart sauna ir atak daug turi.
Bet paprastas daug nenuima. Siaip kokios pilys tau yra geriausios, kokie ju privalumai trukumai.
kompaniju nebezaidziu, trispraejau, ir atsibodo.
O tu Wog kampanijas praėjai ar kitas kokias?
Na o dėl tų pilių, tai man geriausia yra Castle. Nežinau šiaip man viskas joje patinka ir aplinka, ir herojai, ir junitai. Šiaip mano nuomone Castlas ant vidutinių ir didelių mapų pirmauja. Na šiaip kartais mėgstu pažaisti su Nekropoliu, bet naujausioje Wogu versijoje ju juo per lengva žaisti, nes labai sustiprėja skeletai. Kartais ant mažų mapų renkuosi Strongholta, nes pastatų ir junitų pigumas duoda savo. Na o su kitomis pilimis tai žaidžiu retai. Rečiausiai ko gero su Fortnesu.
Na o dėl tų pilių, tai man geriausia yra Castle. Nežinau šiaip man viskas joje patinka ir aplinka, ir herojai, ir junitai. Šiaip mano nuomone Castlas ant vidutinių ir didelių mapų pirmauja. Na šiaip kartais mėgstu pažaisti su Nekropoliu, bet naujausioje Wogu versijoje ju juo per lengva žaisti, nes labai sustiprėja skeletai. Kartais ant mažų mapų renkuosi Strongholta, nes pastatų ir junitų pigumas duoda savo. Na o su kitomis pilimis tai žaidžiu retai. Rečiausiai ko gero su Fortnesu.
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
XxXxX
Kyborg
Ne, as praejau armagedono, shadow of dead ir pacia pirma is treciuju
(erestonia of earth/ lyg ir taip rasosi ).
o koki tu wog losi 3.5 ar 3.58? pas mane tai 3.5 ir kaukoliu stiprumo nematau. aisku jei su visais kovosi, net ir tad kada jie bega nuo taves tada gali prisirink ju daug. zaidziant ant XL mapo irsusirinkus visus necromancer artifaktus, tada jau niekas nebepasipriesintu.
taciau pris kaukoles labai efektyvi juoduju slibinu pilis. kaukoliukam labai sunku pries juos kovoti.
ir siaip suvienom pilis labai lengva zaisti pries kt. ir atv.
Bet orgu pilis ne del pigimo gera. pinigai nera svarbiausia. pinigu visada galima gauti.
casle nebloga, bet turi viena dideli minusa:
ant visu unitu magija galima naudoti.
Ne, as praejau armagedono, shadow of dead ir pacia pirma is treciuju
(erestonia of earth/ lyg ir taip rasosi ).
o koki tu wog losi 3.5 ar 3.58? pas mane tai 3.5 ir kaukoliu stiprumo nematau. aisku jei su visais kovosi, net ir tad kada jie bega nuo taves tada gali prisirink ju daug. zaidziant ant XL mapo irsusirinkus visus necromancer artifaktus, tada jau niekas nebepasipriesintu.
taciau pris kaukoles labai efektyvi juoduju slibinu pilis. kaukoliukam labai sunku pries juos kovoti.
ir siaip suvienom pilis labai lengva zaisti pries kt. ir atv.
Bet orgu pilis ne del pigimo gera. pinigai nera svarbiausia. pinigu visada galima gauti.
casle nebloga, bet turi viena dideli minusa:
ant visu unitu magija galima naudoti.
Nelabai supratau +Ameno+ ka norėjai pasakyt.
Songohan.
Aš tai varau su 3,58 wogu versija, kur yra galimybė turėti komanderį ir kur junitai kaupia patirtį. Tai va skeletai užturbinti iki asų turi + 50 % gyvybių, berods +2 greičio, taipogi padidėja ataka ir gynyba bei bazinė žala. Dar jei imeti skeletams artifaktą ir nustatai kad mūšio metu padvigubintų jiems gyvybes, tai skeletai pasidaro iš vis baisūs, nes tada jie turi 16 gyvybių, vietoj įprastų 6 . Na o jei dar surenki vieną tokį artifaktą kuris vadinamas gyvybės eliksyru, tai iš vis gerai. Undedams jis veikia kitaip - neprideda 25 %, bet prideda 4 gyvybes. Bet gi negi tai skeletams mažai. Taigi 16+4 = 20. Na ir kas gali atsilaikyt prie6 kokį 5000 skeletų kai jų kiekvienas turi net 20 gyvybių. Dar beja nepasakiau, pilnai užturbinti skeletai dar gali papildomai kontraatakuoti, kiek pamenu du katus. Nuo to jie tampa dar baisesni .
Na o dėl tos drakonų pilies tai net nežinau, man su nekrais tai prieš bet kurį miestą problemų neiškildavo, bent jau kai įsivažiuodavau.
Sakai prieš visus Castlinius gali magiją naudoti. Bet juk tas pats ir su Fortnesu, Inferno, Strongholtu. Bet aš nelabai linkęs pasitikėti magija, nes daugeliu atveju ji atneša tik 1/5 pergalės.
Songohan.
Aš tai varau su 3,58 wogu versija, kur yra galimybė turėti komanderį ir kur junitai kaupia patirtį. Tai va skeletai užturbinti iki asų turi + 50 % gyvybių, berods +2 greičio, taipogi padidėja ataka ir gynyba bei bazinė žala. Dar jei imeti skeletams artifaktą ir nustatai kad mūšio metu padvigubintų jiems gyvybes, tai skeletai pasidaro iš vis baisūs, nes tada jie turi 16 gyvybių, vietoj įprastų 6 . Na o jei dar surenki vieną tokį artifaktą kuris vadinamas gyvybės eliksyru, tai iš vis gerai. Undedams jis veikia kitaip - neprideda 25 %, bet prideda 4 gyvybes. Bet gi negi tai skeletams mažai. Taigi 16+4 = 20. Na ir kas gali atsilaikyt prie6 kokį 5000 skeletų kai jų kiekvienas turi net 20 gyvybių. Dar beja nepasakiau, pilnai užturbinti skeletai dar gali papildomai kontraatakuoti, kiek pamenu du katus. Nuo to jie tampa dar baisesni .
Na o dėl tos drakonų pilies tai net nežinau, man su nekrais tai prieš bet kurį miestą problemų neiškildavo, bent jau kai įsivažiuodavau.
Sakai prieš visus Castlinius gali magiją naudoti. Bet juk tas pats ir su Fortnesu, Inferno, Strongholtu. Bet aš nelabai linkęs pasitikėti magija, nes daugeliu atveju ji atneša tik 1/5 pergalės.
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
XxXxX
Kyborgas.
Magija zinok tikrai padeda. juk turedamas berzeko magija ir daug magijos tasku, kad ir silpnesne tavoji armija, l.lengvai gali laimeti.
o kur visokie sustiprinimai, aukojimai prikelimai ir visa kt.
bet didz. itaka pergalei daro tactic'os skills'as.( aisq jei nemokesi ja deramai pasinaudoti, ji nieko verta).
Stonghold pilis stipri nes turi balista, ir kai ju susirenki apie 8 ir balistikos experta( dar herous turi virs 30 atakos) tai priesas turi ja pulti, nes davus jai issauti, labai daug zalos padaro. o ilindu is pradziu su unitu i prieki, pats supranti, jam amen. beto stronghold'e grizliai daug zalos pridaro.
Ka manai apie Hmm4 dali? kodel ji tokia nenusisekusi tapo?
Magija zinok tikrai padeda. juk turedamas berzeko magija ir daug magijos tasku, kad ir silpnesne tavoji armija, l.lengvai gali laimeti.
o kur visokie sustiprinimai, aukojimai prikelimai ir visa kt.
bet didz. itaka pergalei daro tactic'os skills'as.( aisq jei nemokesi ja deramai pasinaudoti, ji nieko verta).
Stonghold pilis stipri nes turi balista, ir kai ju susirenki apie 8 ir balistikos experta( dar herous turi virs 30 atakos) tai priesas turi ja pulti, nes davus jai issauti, labai daug zalos padaro. o ilindu is pradziu su unitu i prieki, pats supranti, jam amen. beto stronghold'e grizliai daug zalos pridaro.
Ka manai apie Hmm4 dali? kodel ji tokia nenusisekusi tapo?
- Trolis gumis
- Crowbar Master
- Pranešimai:1980
- Užsiregistravo:2003 07 19 14:23
heroes 4 turejo 1 trkuma, kurio is jo nebuvo tiketasi:unitu mazai palyginus su treciais herousais.kas gi draude 3DO padaryt trigubai daugiau piliu ir magijos ne tik paimt ta pacia ir biski patobulint, bet ir DAUG daugiau skitringu spelu.vienaip ar kitaip 4 magijos rusys-mazoka.juolab kad yra tik keli geri spelai:hipnoze, berserk, vampire touch, cat reflex.
ir dar unitu sugebejimai:visi navarotai buvo jau hmm3, taip kad nieko naujo neisrasta.gaila....
ir dar unitu sugebejimai:visi navarotai buvo jau hmm3, taip kad nieko naujo neisrasta.gaila....
XxXxX
Kiek prisimenu kai laukiau 4, visi kalbej jog grafika bus nereali, bet kai pamaciau 3 labiau patiko:)
Jei rektu kurt dar koki patobulinima, man reiktu didesnio map nes XL mazas paliko. Taip pat piliu asortimentas mazas. su visom pazaides, norisi kazko daigiau. reiktu dar prideti ir geresni kompo intelekto lygi, labai jis jau neprotingas...
Jei rektu kurt dar koki patobulinima, man reiktu didesnio map nes XL mazas paliko. Taip pat piliu asortimentas mazas. su visom pazaides, norisi kazko daigiau. reiktu dar prideti ir geresni kompo intelekto lygi, labai jis jau neprotingas...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečias(ių)