== kino aukakicked rašė:kad gnomas nera dwarfas tai cia net paprasciausia lord of the rings paskaicius zinot galima
Heroes of might and magic (nuo I iki IV)
O, Artas, ziurek tu nlb dar atsizvelgiai lygtais i viena svarbu dalyka, pavyzdziui jei herojus turi auksta lygi tai jam naudingesni ne tie kariai kurie jegos ar sarvu turi, lemiamu veiksniu tada tampa hp ir tokios unitu savybes kaip magijos, saudymas ir skraidymas.
Pvz.: archangelo magija "resurection" visad padaro savo ir daznai nusveria jegas i kita puse.
Pvz.: archangelo magija "resurection" visad padaro savo ir daznai nusveria jegas i kita puse.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
- Trolis gumis
- Crowbar Master
- Pranešimai:1980
- Užsiregistravo:2003 07 19 14:23
vat tie zali tai tikrai ne gnomai.Artas1984 rašė:@ameno: heroes4 gnomų tower pily nėra, ten yra halflings ir dwarfs, o gnomai yra tie kur su žalia kepure ir dobilo lapuku, dažnai padedantys satyrams...jų pilyse nepasisamdysi, pats turbūt žinai, bet sumaišei...
jie turi savo pavadinima - leperhauns.
jei jie butu gnomai tai taip ir vadintusi.
@troli gumi: taip, tie žali yra leprechauns, bet jei pažvalgtum kaip tai verčiama į lietuvių kalbą, tai būtų gnomai.
Ar matei siaubo komediją "gnomas" - the leprechaun, senas filmas su Jenifer Aniston. Ten jį lietuviškai vertė kaip "gnomas", nors sakau, tas vertimas į lietuvių kalbą buginą, pvz: dwarf išvis neturi atitikmens.
Jei verstume halflings - tai būtų liliputai, kurių turime ir realiame pasaulyje, o gnomas jau yra fantastinė būtybė turinti magijos.
@ameno: tada tu dar labiau nusišnekėjai, nes tower pily iš heroes3 nėra jokių gnomų, gal supainiojai su gremlinais, o tai jau skirtingi dalykai, garantuoju.
Ar matei siaubo komediją "gnomas" - the leprechaun, senas filmas su Jenifer Aniston. Ten jį lietuviškai vertė kaip "gnomas", nors sakau, tas vertimas į lietuvių kalbą buginą, pvz: dwarf išvis neturi atitikmens.
Jei verstume halflings - tai būtų liliputai, kurių turime ir realiame pasaulyje, o gnomas jau yra fantastinė būtybė turinti magijos.
@ameno: tada tu dar labiau nusišnekėjai, nes tower pily iš heroes3 nėra jokių gnomų, gal supainiojai su gremlinais, o tai jau skirtingi dalykai, garantuoju.
@godhack: jei skaitei mano komentarus, aš ten minėjau, kad specialiosios savybės neturi reikšmės kovinei galiai. Ir taip suprantama, kad archangelas be 9000 kovinės galios dar turi rezurekciją ir pakelia sąjungininkų ir neutralių pilių karių moralę 2 balais, bet labai svarbu suprasti, kaip aš rašiau savo komentaruose, kad ta kovinė galia galioja tik tada kai herojaus primary skilai lygūs 0, tai yra - attack0 ir defence0.
Turite suprasti, kad tarkim angelas atrodo beprotoškai galingas prieš ogrą, kai herojus turi 0 skilo, tuomet angelo kovinė galia daugiau nei 10 kartų didesnė už ogros - 5000 ir 436, bet jei abu herojai turės primary skill po 30, tuomat angelo kovinė galia bus 12500, o ogros 1996.
Jei padalinsime 12500 iš 1996, pamatysime, kad ogra santykinai sustiprėjo labiau nei angelas, ar suprantat?
Dabar angelas tik 6,26 karto stipresnis už ogrą.
Iš to išeina išvada, kad kai herojus yra aukšto levelio su dideliais skilais, santykinai labiau sustiprėja tokie kariai kaip gnolai ar kentaurai, o tokie kaip milžinai ir behemotai praranda savo didelį pranašumą, nors ir jie sustiprėja.
Turite suprasti, kad tarkim angelas atrodo beprotoškai galingas prieš ogrą, kai herojus turi 0 skilo, tuomet angelo kovinė galia daugiau nei 10 kartų didesnė už ogros - 5000 ir 436, bet jei abu herojai turės primary skill po 30, tuomat angelo kovinė galia bus 12500, o ogros 1996.
Jei padalinsime 12500 iš 1996, pamatysime, kad ogra santykinai sustiprėjo labiau nei angelas, ar suprantat?
Dabar angelas tik 6,26 karto stipresnis už ogrą.
Iš to išeina išvada, kad kai herojus yra aukšto levelio su dideliais skilais, santykinai labiau sustiprėja tokie kariai kaip gnolai ar kentaurai, o tokie kaip milžinai ir behemotai praranda savo didelį pranašumą, nors ir jie sustiprėja.
Po perkūnais Artai - seniai norėjau sutikti žmogų taip besidomintį herausais Tavo idėja sulietuvinti herojus irgi pasirodė šauni, kadangi aš ir pats stengiuosi apie juos kalbėti kuo lietuviškiau. Tik gaila, kad kai kurių pavadinimų neišeina sulietuvint, nes neįmanoma rasti jiems atitikmens. Taipogi norėčiau tavęs paklaust kai kurių dalykų. Mane domina vienas svarbus dalykas. Aš jį anksčiau žinojau, bet dabar jau pamiršau. Kaip skaičiuojama junito daroma žala kitam junitui pagal jų atakos ir gynybos įgūdžius? Kaip pavyzdį paimkim archangelo kovą prieš titaną, kai herojų ataka ir gynyba 0. Kaip apskaičiuoti kiek archangelas įkirs titanui ir kiek gaus gražos?
Beja tavo duomenys lentelėse išties puikūs ir naudingi, reikės man pačiam pasidaryti ir kitoms pilims. Bet turiu pasakyt, kad tavo paskutiniai teiginiai (kuris 7 lygio junitas nuo kurio gauna) tiesiog mane nustebino, bet dar prieštarauti neskubėsiu, reikia pirmiau pasitikrinti
Beja tavo duomenys lentelėse išties puikūs ir naudingi, reikės man pačiam pasidaryti ir kitoms pilims. Bet turiu pasakyt, kad tavo paskutiniai teiginiai (kuris 7 lygio junitas nuo kurio gauna) tiesiog mane nustebino, bet dar prieštarauti neskubėsiu, reikia pirmiau pasitikrinti
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
Patikėk, titanas gauna nuo archvelnio, jei abu palaimintume ir leistume pirmam atakuoti archvelniui. Suprantama, kad archvelnias yra lochas, tiesiog jo savybė be relatation smogti gelbsti jį, kitaip jis būtų lochas.
Patikėk, kai palaimini ancient behemoth, jis "sulaužo" archangelą į gabalus iš 3 smūgio nesvarbu ar archangelas jį pirmas puola.
Būdamas greitesnis titanas turi teise smogti ancient behemoth pirmas be smūgio atgal. Tuomet eina best behemotas, titanas praleidžia ėjimą paeidamas 1 langelį betkur, nes tai būtų neteisinga vėl smogti best behemotui. Dabar atakuoja behemotas...ir taip toliau...
Titanas laimi...
Visi darkonai tikrai gauma nuo "archbutybių", titano ir best behemoto.
Archangelas laimi prieš titaną, bet jei titanas praleistų 1 smūgio ėjimą ir kontraatakuotų, tai archangelas žūtų...
Apie skilų neligybes: yra konstantos skriptuose...
Jei herojų skilai bus 0/0, 7 lvl karys prieš kitą 7 lvl karį darys tiek kartų daugiau žalos, kiek attack padalinus didesnė už aukos defence:
(archnagel)30/(titan)24 x 50 x konst(1) = 62,5.
(titan)24/(archangel)30 x 60 x konst(1) = 48.
Konstanta tarp 7 lvl karių lygi "1"
Jei herojų skilai bus 0/0, 7 lvl karys prieš žemesnio lvl karį jau NEDARYS tiek kartų daugiau žalos, kiek attack padalinus didesnė už aukos defence:
(archangel)30/(gnol)5 x 50 x konst(0,37(7)) = 112, kadangi konstanta tarp skirtingų lvl karių yra nevienoda.
Čia atrodytų, kad konstanta tarp 7 lvl ir 1 lvl yra 0,37(7).
Bet tai tik mano pastebėjimas, aš negarantuoju
Visgi ti galima savarankiškai apskaičiuoti...
Aš nežinau kokios yra konstantos tarp skirtingų lvl karių, aš gi nekūriau geimo, tačiau logiška išmąstyti, kad to paties lvl kariai turi vienodą konstantą, o kuo didesnis skirtumas tarp skirtingo lvl karių, tuo konstantos yra mažesnės, kitaip archangelas vienu smūgiu paklotų LABAI DAUG lochiškų karių.
Patikėk, kai palaimini ancient behemoth, jis "sulaužo" archangelą į gabalus iš 3 smūgio nesvarbu ar archangelas jį pirmas puola.
Būdamas greitesnis titanas turi teise smogti ancient behemoth pirmas be smūgio atgal. Tuomet eina best behemotas, titanas praleidžia ėjimą paeidamas 1 langelį betkur, nes tai būtų neteisinga vėl smogti best behemotui. Dabar atakuoja behemotas...ir taip toliau...
Titanas laimi...
Visi darkonai tikrai gauma nuo "archbutybių", titano ir best behemoto.
Archangelas laimi prieš titaną, bet jei titanas praleistų 1 smūgio ėjimą ir kontraatakuotų, tai archangelas žūtų...
Apie skilų neligybes: yra konstantos skriptuose...
Jei herojų skilai bus 0/0, 7 lvl karys prieš kitą 7 lvl karį darys tiek kartų daugiau žalos, kiek attack padalinus didesnė už aukos defence:
(archnagel)30/(titan)24 x 50 x konst(1) = 62,5.
(titan)24/(archangel)30 x 60 x konst(1) = 48.
Konstanta tarp 7 lvl karių lygi "1"
Jei herojų skilai bus 0/0, 7 lvl karys prieš žemesnio lvl karį jau NEDARYS tiek kartų daugiau žalos, kiek attack padalinus didesnė už aukos defence:
(archangel)30/(gnol)5 x 50 x konst(0,37(7)) = 112, kadangi konstanta tarp skirtingų lvl karių yra nevienoda.
Čia atrodytų, kad konstanta tarp 7 lvl ir 1 lvl yra 0,37(7).
Bet tai tik mano pastebėjimas, aš negarantuoju
Visgi ti galima savarankiškai apskaičiuoti...
Aš nežinau kokios yra konstantos tarp skirtingų lvl karių, aš gi nekūriau geimo, tačiau logiška išmąstyti, kad to paties lvl kariai turi vienodą konstantą, o kuo didesnis skirtumas tarp skirtingo lvl karių, tuo konstantos yra mažesnės, kitaip archangelas vienu smūgiu paklotų LABAI DAUG lochiškų karių.
O tu velnias kaip viskas sudėtinga, o aš maniau kad čia viskas paprasčiau skaičiuojasi. Vienam forume esu skaitęs, kad tipo 1 atakos skilas padidina junito žalą 5 %, o tipo 1 defenso skilas numažina daromą žalą 2,5 %. kiek tame tiesos aš neišsiaiškinau.
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
@Kyborge: matau tu esi taip pat užkietėjęs žaidėjas.
Negalėjau teigti, kad tai, ką pasakei buvo tiesa, kol pats nepabandžiau ir įsitikinau, jog iš ties 1 attack = +5 % nuo damage, o 1 defence = -2,5 % nuo damage.
Paimkime 2 PVZ:
Archangel/Queennaga = 50 + [(attack30) - (defence13)] x (5 % nuo 50) = 50 + [17 x 2,5] = 50 + 42,5 = 92,5 = 92 (jie apvalina netiksliai)
Queennaga/Archangel = 30 - [(attack16) - (defence30)] x (2,5 % nuo 30) = 30 - [14 x 0,75] = 30 - 10,5 = 19,5 = 19 (taip jau apvalina žaidimas)
Tas pats galioja tarp bet kokio lygio karių.
Kaip matote, 5 ir 2,5 procentų taisyklė galioja ir tarp skirtingo lygio karių, tai daug paprasčiau nei skaičiuoti žalos konstantas tarp atskirų lygių skirtingų karių.
Įrodymas, kad tarp skirtingo lygio karių konstanta nėra 1:
Queennaga/Archangel = 16/30 x 30 x konst1 = 0,5(3) x 30 x1 = 16, bet tai netiesa, nes damage = ne 16, o 19!
Hey Kyborge, dėkui už informaciją, aš jos seniai ieškojau.
Negalėjau teigti, kad tai, ką pasakei buvo tiesa, kol pats nepabandžiau ir įsitikinau, jog iš ties 1 attack = +5 % nuo damage, o 1 defence = -2,5 % nuo damage.
Paimkime 2 PVZ:
Archangel/Queennaga = 50 + [(attack30) - (defence13)] x (5 % nuo 50) = 50 + [17 x 2,5] = 50 + 42,5 = 92,5 = 92 (jie apvalina netiksliai)
Queennaga/Archangel = 30 - [(attack16) - (defence30)] x (2,5 % nuo 30) = 30 - [14 x 0,75] = 30 - 10,5 = 19,5 = 19 (taip jau apvalina žaidimas)
Tas pats galioja tarp bet kokio lygio karių.
Kaip matote, 5 ir 2,5 procentų taisyklė galioja ir tarp skirtingo lygio karių, tai daug paprasčiau nei skaičiuoti žalos konstantas tarp atskirų lygių skirtingų karių.
Įrodymas, kad tarp skirtingo lygio karių konstanta nėra 1:
Queennaga/Archangel = 16/30 x 30 x konst1 = 0,5(3) x 30 x1 = 16, bet tai netiesa, nes damage = ne 16, o 19!
Hey Kyborge, dėkui už informaciją, aš jos seniai ieškojau.
Paskutinį kartą redagavo Artas1984 2005 10 05 11:57, redaguota 4 kartą(us).
Beje, klausėt dėl komandų - man labiausiai preina Fortress, kai reikai lošti savo žemėse ir apsiginti nuo priešų - tai ji neįveikiama.
Herojus būtinai mokinu pathfinding, logistics.
Kai reikia pulti priešus savo žemėse - greičiausia yra Inferno, nes tiek kariai yra greiti, su gerais featsais savo žemėje būsi pirmas.
Bet taip tai man nė Inferno, nė Castle ne itin praeina, jei šių dviejų komandų nebūtų, heroes3 atrodytų visai kitaip - daug labiau senovinis, prieš Kristų, o ne 12 amžiaus istorija.
Herojus būtinai mokinu pathfinding, logistics.
Kai reikia pulti priešus savo žemėse - greičiausia yra Inferno, nes tiek kariai yra greiti, su gerais featsais savo žemėje būsi pirmas.
Bet taip tai man nė Inferno, nė Castle ne itin praeina, jei šių dviejų komandų nebūtų, heroes3 atrodytų visai kitaip - daug labiau senovinis, prieš Kristų, o ne 12 amžiaus istorija.
Na atrodytų visai paprasta formulė tai žalai skaičiuoti, bet vat aš nesuprantu kodėl kai archangelas smogia nagai tu ėmei 5 % o kai smogia naga 2.5 %.
Beja kodėl tau nelabai patinkažmonių pilis ir norėtum kad jos nebūtų, juk ji buvo ir pirmose žaidimo dalyse ir ko gero liko mažiausiai pasikeitusi.
Beja kodėl tau nelabai patinkažmonių pilis ir norėtum kad jos nebūtų, juk ji buvo ir pirmose žaidimo dalyse ir ko gero liko mažiausiai pasikeitusi.
Trecdali gyvenimo zmogus praleidzia lovoje likusius su trecdalius jis bando i ta lova ka nors isitempti
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių