Heroes of might and magic (nuo I iki IV)
@Kyborge: kadangi archangelas atakavo ir turėjo skill persvarą, reikėjo iš jo 50 žalos atimti 5 % ir padauginti iš tiek, kiek jo ataka didesnė už nagos gynybą... Viskas gerai.
Antroje situacijoje iš nagos 30 žalos reikėjo atimti 2,5 % ir padauginti iš tiek, kiek archangelas geriau ginasi nei naga atakuoja, todėl čia ne nagos ataka, o archangelo gynyba sakičiuojama!
Nagos skill yra neigiami jei atimsme iš jų archangelo skill, todėl negalima skaičiuoti jos atakos, tik archangelo gynybą kaip matai.
Man ši sistema irgi kvaila, bet įsigilink pats ir suprasi.
Antroje situacijoje iš nagos 30 žalos reikėjo atimti 2,5 % ir padauginti iš tiek, kiek archangelas geriau ginasi nei naga atakuoja, todėl čia ne nagos ataka, o archangelo gynyba sakičiuojama!
Nagos skill yra neigiami jei atimsme iš jų archangelo skill, todėl negalima skaičiuoti jos atakos, tik archangelo gynybą kaip matai.
Man ši sistema irgi kvaila, bet įsigilink pats ir suprasi.
Tai, ką pasakei, yra visiška nesąmonė: jei vienas archangelas darys 90 damage kokiam nors skorpikorui, tai 2 archanglai darys 180, o ne kokius nors tavo 220...tai ką čia nusišnekėjai?Tamoo rašė:bet ta formule yra nlb tixli.
kai turi 2 unitus jie tikrai daugiau negu du kartus nuima.
betu damage yra skirtingas.
pvz nuo 16-30, kai kuriu unitu
AS acrchdevilu nenuvertinciau, nes jie turi gerra speeda, bto jei juos suklonuoji, patikek daug zalos pridaro
O dėl kintančios žalos: aš kalbu tik apie maksimalią žalą, kuri gaunama palaiminus blesu.
Archdevilas ir nėra nuvertinamas, ne toks naudingas kaip paprastas velnias, bet gali daug.
5 daliai yra atskira tema.
Taip jau išėjo, kad čia diskutuojama nuo 1 iki 5 versijos.
I - 4 kūrė 3DO, o 5 kuria kažkokie neda..., tai todėl heroes5 yra visai kitas žaidas, nesvarbu, kad panašesnis į heroes3.
Beje ar kas lošė žaidimą "king's bounty" - tai heroes1 prototipas, 16 spalvų dvimatis geimas, heroes tėvas?
Gal kas žino?
Taip jau išėjo, kad čia diskutuojama nuo 1 iki 5 versijos.
I - 4 kūrė 3DO, o 5 kuria kažkokie neda..., tai todėl heroes5 yra visai kitas žaidas, nesvarbu, kad panašesnis į heroes3.
Beje ar kas lošė žaidimą "king's bounty" - tai heroes1 prototipas, 16 spalvų dvimatis geimas, heroes tėvas?
Gal kas žino?
nu va sugalvojau prisiminti Heroju gal galetumet patarti kuria daly siustis? kuri jum patiems labiausiai patiko
----------------------------------------------------
In the far away fires
Where the hills forever burn
At the feet of our heroes
We try hard to learn
But the lesson is lost there
In the smoke and the mud
That we are one flesh, one breath, one life, one blood
In the far away fires
Where the hills forever burn
At the feet of our heroes
We try hard to learn
But the lesson is lost there
In the smoke and the mud
That we are one flesh, one breath, one life, one blood
Grafika geresnė?
Nieko panašaus, ar bent įvertinate, kad heroes4 yra padarytas kompu ir visi ten atrodo kaip plastelinas, o heroes3 viskas piešta ir atrodo žymiai tikroviškiau.
Jei kam patinka heroes4 labiau, tai nieko prieš, bet reikia būti durnam, kad nepastebėti, jog heroes3 atrodo daug tikroviškiau ir daug daugiau darbo įdėta. Nesvarbu, kad 2D, bet nuo to nėra blogas.
Heroes4 labai sudergta karių statistika, ji nesuderinta ir išdarkyta, kai kurie kariai nenormaliai sustiprėjo ne pagal tikroviškumą, tuo tarpu kiti santykinai susilpnėjo.
Kaip gali karys vienuolis būti stipresnis už minotaurą?
Ir dar daug tokių nesąmonių su karių statistikom, jos tiesiog debiliškos, gėda. Daug karių net nepanašūs į save.
Heroes3 karių statistikos gerai suderintos, jie patys labai gražiai nupiešti ir atrodo tikroviškai, jų statistikos daugmaž atitinka jų kūno sudėjimą ir galias, ne kaip heroes4.
Heroes buvo išskirtinis žaidmimas pasaulio istorijoje su šachmatų kovos lauku, kuriame dalyvauja tik tavo kariai, dėl to jis ir heroes.
Manau, tai, kad heroes4 herojai kišasi į kovą net nedaro žaidimo heroes..
Nes rimtai pagalvokite, juk heroes esmė ir yra, kad tu valdai raitelius ir su jais viską darai adventure žemėje, o su kariais viską darai fight žemėje.
Šie dalykai buvo griežtai atskirti ir suteikė heroes žaidmui esmę, bet heroes4 per daug atitolo nuo jos be savo debiliškos plastelininės grafikos.
Nieko panašaus, ar bent įvertinate, kad heroes4 yra padarytas kompu ir visi ten atrodo kaip plastelinas, o heroes3 viskas piešta ir atrodo žymiai tikroviškiau.
Jei kam patinka heroes4 labiau, tai nieko prieš, bet reikia būti durnam, kad nepastebėti, jog heroes3 atrodo daug tikroviškiau ir daug daugiau darbo įdėta. Nesvarbu, kad 2D, bet nuo to nėra blogas.
Heroes4 labai sudergta karių statistika, ji nesuderinta ir išdarkyta, kai kurie kariai nenormaliai sustiprėjo ne pagal tikroviškumą, tuo tarpu kiti santykinai susilpnėjo.
Kaip gali karys vienuolis būti stipresnis už minotaurą?
Ir dar daug tokių nesąmonių su karių statistikom, jos tiesiog debiliškos, gėda. Daug karių net nepanašūs į save.
Heroes3 karių statistikos gerai suderintos, jie patys labai gražiai nupiešti ir atrodo tikroviškai, jų statistikos daugmaž atitinka jų kūno sudėjimą ir galias, ne kaip heroes4.
Heroes buvo išskirtinis žaidmimas pasaulio istorijoje su šachmatų kovos lauku, kuriame dalyvauja tik tavo kariai, dėl to jis ir heroes.
Manau, tai, kad heroes4 herojai kišasi į kovą net nedaro žaidimo heroes..
Nes rimtai pagalvokite, juk heroes esmė ir yra, kad tu valdai raitelius ir su jais viską darai adventure žemėje, o su kariais viską darai fight žemėje.
Šie dalykai buvo griežtai atskirti ir suteikė heroes žaidmui esmę, bet heroes4 per daug atitolo nuo jos be savo debiliškos plastelininės grafikos.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių