Iš kur sužinojai, kad išėjo ir kodėl to niekas oficialiai neskelbė?+Ameno+ rašė:nu fsio jau isejo penkti gal kas jau turit???
Heroes 5
jei as armijoje turiu viena pickemana tai mano visa armija sudaro viena unitasD12 rašė:ameno tu irgi nepaskaitaj a?
parasyta kaj turi kuo daugiau SKIRTINGU junitu tuo
laukas didesnis
afterburner taj kad prisgalwoja nesamoniu kuriu net nerasiau
taj biski uzknisa
jei turiu viena pickemana ir viena pixie tai mano armija sudaro du unitai tai ir kiekis dideja ir * cia putojasi
galetum viska normaliai paaiskinti is pirmo posto
Kyborgas computerbild lietuva parasyta kad balandzio 4 d. turejo iseiti
Na va jau pasirode oficiali demo neperseniausiai. o geimas jau 5 puslapius prirasyta turi. keista mada sneket is anksto.
http://www.gamershell.com/download_13278.shtml
http://www.gamershell.com/download_13278.shtml
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
- stumbriukas
- senbuvis
- Pranešimai:185
- Užsiregistravo:2005 05 15 18:52
- Miestas:Vilnius
Atsisiunchiau ir pabandzhiau (2.3 gigo jei kas siusis).
Manau kiekvienas Heroju lauke ganetinai pesimistinem nuotaikom, bet tuo pachiu kazhkur toli toli uzhkishta kvirbejo viltis, kad gal ir ish tiesu liux game'as bus. Daugmazh tai ir pasiteisino. Zhaidimas yra toks shiaipsau gan, bet zhaidzhiamas.
Pirmiausia galime pradeti nuo to kas Rokui labiausiai drasko aky - tai grafika. Gal kam tas 3d labai ir reikalingas ir pan, bet butent delto nemazha dalis unitu atrodo gan baisiai. Empire ( humanai) unitai ishvis kampuotos skarbonkes laksto. Dar vienas pavyzdys, kad 3d neishgausi detalumo dar kaip 2d zhaidimuose. Aplinka lauke irgi taip akies perdaug nemalonina, ypach kai dazhnai tenka kamera sukelioti, kad kazhko nepraleistum nepastebejus. Miestu vidus vel dailus ( prisiminus herojus 4tus... omg), smagu kai kaskart iejus kamera apsuka vaizda aplink pili pasigrozhejimui. Kamera gali sukineti ir pritraukti visur kaip nori ,nors tas sukimasis man kazhkaip nepatogus pasirode, bet matyt chia pripratimo klausymas.
Didzhiausias pliusas - sistema daugmazh gryzhusi prie H3, ir man tas labai patinka. Kalbant apie pasirenkamas frakcijas, tai vienos liko tokios pachios (zhmones neturi berods nei vieno naujo unito), o kaikurios, kaip antai dungeonas, visishkai pasikeite. Dazhnai unitai turi special skillus, tik velnias zhino, kaip ten juos panaudoti :p
Muzika prastesne nei Herausu 3, bet nereishkia, jog prasta. Fone dingsta ji ir tiek, matyt tai ir yra visu OST tikslas.
Tiesa multiplayeri galima loshti hot-seatu ( weee~) ir gali pasirinkti viena ish 10 zhemelapiu ( screw you... ). Na nors prikurs prikurs ten tu map'u, tad parintis del to nereiktus. Shiaip dar kazhkodel rodos, jog gali isheiti koks papildymas su dar vienu miestu, kad ir barbaru .
Nedaug dar bandzhiau, keleta valandu tik, tad kazhko ypatingo ir nepripasakosi, bet zhinoma visada galite klausti.
Manau kiekvienas Heroju lauke ganetinai pesimistinem nuotaikom, bet tuo pachiu kazhkur toli toli uzhkishta kvirbejo viltis, kad gal ir ish tiesu liux game'as bus. Daugmazh tai ir pasiteisino. Zhaidimas yra toks shiaipsau gan, bet zhaidzhiamas.
Pirmiausia galime pradeti nuo to kas Rokui labiausiai drasko aky - tai grafika. Gal kam tas 3d labai ir reikalingas ir pan, bet butent delto nemazha dalis unitu atrodo gan baisiai. Empire ( humanai) unitai ishvis kampuotos skarbonkes laksto. Dar vienas pavyzdys, kad 3d neishgausi detalumo dar kaip 2d zhaidimuose. Aplinka lauke irgi taip akies perdaug nemalonina, ypach kai dazhnai tenka kamera sukelioti, kad kazhko nepraleistum nepastebejus. Miestu vidus vel dailus ( prisiminus herojus 4tus... omg), smagu kai kaskart iejus kamera apsuka vaizda aplink pili pasigrozhejimui. Kamera gali sukineti ir pritraukti visur kaip nori ,nors tas sukimasis man kazhkaip nepatogus pasirode, bet matyt chia pripratimo klausymas.
Didzhiausias pliusas - sistema daugmazh gryzhusi prie H3, ir man tas labai patinka. Kalbant apie pasirenkamas frakcijas, tai vienos liko tokios pachios (zhmones neturi berods nei vieno naujo unito), o kaikurios, kaip antai dungeonas, visishkai pasikeite. Dazhnai unitai turi special skillus, tik velnias zhino, kaip ten juos panaudoti :p
Muzika prastesne nei Herausu 3, bet nereishkia, jog prasta. Fone dingsta ji ir tiek, matyt tai ir yra visu OST tikslas.
Tiesa multiplayeri galima loshti hot-seatu ( weee~) ir gali pasirinkti viena ish 10 zhemelapiu ( screw you... ). Na nors prikurs prikurs ten tu map'u, tad parintis del to nereiktus. Shiaip dar kazhkodel rodos, jog gali isheiti koks papildymas su dar vienu miestu, kad ir barbaru .
Nedaug dar bandzhiau, keleta valandu tik, tad kazhko ypatingo ir nepripasakosi, bet zhinoma visada galite klausti.
"Starkle Starkle little twink...now it's time that you guys SINK!!!" -Gilgamesh, FFV
- Trolis gumis
- Crowbar Master
- Pranešimai:1980
- Užsiregistravo:2003 07 19 14:23
Joa, smagus geimas, ypac keliese. vakar per nakti iki 5 trise losem
Nezinau, kodel taip visiem nepatinka ketvirti herojai, bet pagal fanu prasymus penkti padaryti is principo panasiai kaip treti(kazkam gerai, man - nelabai). siaip siek tiek nepatogus user Interface, kai norint pasiziuret, kiek pas tave armijoj esa junitu, reikia double click an herojaus, tada dar sone susirast taba, kur armija yra parodyta. visa tai uzima laiko, ir visai nemazai. taip pat nera junitu padalinimo knopkes, tik hot key klaviaturoj. ta pati galiu pasakyt ir apie komanda "wait" musyje. ja padaryt galima tik su knopke "W", ekrane mygtuko nera. kas dar? ai, jeigu su junitu jau spustelejai special ability knopke, tai jau butinai ir turesi daryt ja(arba daryt "defend"), nes neina kaip ketvirtuose pasirinkt norimo veiksmo is meniu(move, ranged, melee, cast spell). kovoj bunanti busenos juosta kazkiek gadina geima, nes zinai, kas po ko eis, ir neliekna netiketumo, kaip buvo ankstesniuose geimuose.
grefika. grafika tikrai grazi, ypac turint galvoj, kad sukurta nuo nulio iki pat tokios busenos(prisiminkim doom 3 variklio panaudojima doom3 ir quake 4 - skirtumas aiskus).taigi cia yra neblogas grafinis variklukas, kuris pakankamai normaliai vaziuoja su visais eye-candies(bent jau mano pc). kameros sukiojimas nepatogus, nes jausmas toks, kad kazkas invertinta, bet nesuprasi, kas, nes visalaik kamera sukasi i prisinga puse nei noriu.
mieastu statymo sistema siaip levoka, nes pvz jeigu noriu pasistatyt drakonu gamykla, reikia pries tai pasistatyt kruva ivairiausiu pastatu(o konkreciai, kokiu tai ir nepasako niekas).ir tik kai buna atitinkamas town levelis(kiek pastatu mieste), jau atidaro vienus ar kitus pastatus naujus. asmeniskai, man patiko, kaip ketvirtuose herousuose bovo galima vystyti miesta, pasirenkant viena junita is dvieju gamint, tada vienas buna gaminamas, o kitas pastatas disablinamas. tokiu budu padaroma didesne ivairove tarp netgi tos pacios rases miestu(kartu ir junitu daugiau skirtingu buna). cia gi nori nenori vistiek tokius pacius junitus kiekviena karta augint reikes.
garsas ir muzika, manau, tinkami kaip sitai serijai, tik kad muzono perejimas is vieno i kita labai jau toks grubus. atsimenu, ketvirtuose beveik neidavo pajust, kada baigiasi vienas, ir prasideda kitas. o cia pily vienas, iseini is pilies ir per kokias 5 sekundes jau permiksuoja i kita.
bet apskritai, nepaisant ivairiu mazu nesklandumu, kuriuos gal istaisys visu laip laukiami patchai, zaidimas smagus ir linksmai zaidziamas. nors, greiciausiai artimiausiu metu isirasytsiu ketvirtus ir plieksiu scenarijus...
Nezinau, kodel taip visiem nepatinka ketvirti herojai, bet pagal fanu prasymus penkti padaryti is principo panasiai kaip treti(kazkam gerai, man - nelabai). siaip siek tiek nepatogus user Interface, kai norint pasiziuret, kiek pas tave armijoj esa junitu, reikia double click an herojaus, tada dar sone susirast taba, kur armija yra parodyta. visa tai uzima laiko, ir visai nemazai. taip pat nera junitu padalinimo knopkes, tik hot key klaviaturoj. ta pati galiu pasakyt ir apie komanda "wait" musyje. ja padaryt galima tik su knopke "W", ekrane mygtuko nera. kas dar? ai, jeigu su junitu jau spustelejai special ability knopke, tai jau butinai ir turesi daryt ja(arba daryt "defend"), nes neina kaip ketvirtuose pasirinkt norimo veiksmo is meniu(move, ranged, melee, cast spell). kovoj bunanti busenos juosta kazkiek gadina geima, nes zinai, kas po ko eis, ir neliekna netiketumo, kaip buvo ankstesniuose geimuose.
grefika. grafika tikrai grazi, ypac turint galvoj, kad sukurta nuo nulio iki pat tokios busenos(prisiminkim doom 3 variklio panaudojima doom3 ir quake 4 - skirtumas aiskus).taigi cia yra neblogas grafinis variklukas, kuris pakankamai normaliai vaziuoja su visais eye-candies(bent jau mano pc). kameros sukiojimas nepatogus, nes jausmas toks, kad kazkas invertinta, bet nesuprasi, kas, nes visalaik kamera sukasi i prisinga puse nei noriu.
mieastu statymo sistema siaip levoka, nes pvz jeigu noriu pasistatyt drakonu gamykla, reikia pries tai pasistatyt kruva ivairiausiu pastatu(o konkreciai, kokiu tai ir nepasako niekas).ir tik kai buna atitinkamas town levelis(kiek pastatu mieste), jau atidaro vienus ar kitus pastatus naujus. asmeniskai, man patiko, kaip ketvirtuose herousuose bovo galima vystyti miesta, pasirenkant viena junita is dvieju gamint, tada vienas buna gaminamas, o kitas pastatas disablinamas. tokiu budu padaroma didesne ivairove tarp netgi tos pacios rases miestu(kartu ir junitu daugiau skirtingu buna). cia gi nori nenori vistiek tokius pacius junitus kiekviena karta augint reikes.
garsas ir muzika, manau, tinkami kaip sitai serijai, tik kad muzono perejimas is vieno i kita labai jau toks grubus. atsimenu, ketvirtuose beveik neidavo pajust, kada baigiasi vienas, ir prasideda kitas. o cia pily vienas, iseini is pilies ir per kokias 5 sekundes jau permiksuoja i kita.
bet apskritai, nepaisant ivairiu mazu nesklandumu, kuriuos gal istaisys visu laip laukiami patchai, zaidimas smagus ir linksmai zaidziamas. nors, greiciausiai artimiausiu metu isirasytsiu ketvirtus ir plieksiu scenarijus...
"ai, jeigu su junitu jau spustelejai special ability knopke, tai jau butinai ir turesi daryt ja(arba daryt "defend" "
labai paprasta spaudi toki dalyka kaip ESC
as pradejau campaina, istikro tai gan idomus, taciau toks keistas dalykas mazdaug galvojau ismoksiu su herojum death magija t.t ismokau ten iki 12 level tiktai death ir keliau, o batc susitinku toks herojes tevas jis sako dw eik lardge map'a kur gausi life magijos tada sueme kruzas " o galejau kelt life"
labai paprasta spaudi toki dalyka kaip ESC
as pradejau campaina, istikro tai gan idomus, taciau toks keistas dalykas mazdaug galvojau ismoksiu su herojum death magija t.t ismokau ten iki 12 level tiktai death ir keliau, o batc susitinku toks herojes tevas jis sako dw eik lardge map'a kur gausi life magijos tada sueme kruzas " o galejau kelt life"
That was then, this is now!
- Trolis gumis
- Crowbar Master
- Pranešimai:1980
- Užsiregistravo:2003 07 19 14:23
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių