Elder Scrolls 4: Oblivion
Vat ko priskiesta, tai priskiesta cia.Dark/Mc rašė:Na kiek skaiciau apie geimsa - didele kopija jau sukurto geimso - gothic Zinoma grafika tai nereali bet - kalba kekvienas npc ir gyvena kekvienas savo diena ( perka , valgo , kaba ) - kur tai jau matem : gothic Vietoves mazos bet sukurtos kruopsciai - gothic . Kovos sistema , kapojes ir zala susideda is tavo jegos ir ginklo padaramos zalos - gothic . Zodziu pamate pasisekima viename zaide ir kopijuoja db
Tes:oblivion yra nebent morrowind kopija (kas siaip yra naturalu, nes oblivion yra ketvirta The Elder Scrolls dalis, ne paslaptis, kad morrowind trecioji). Viskas kas buvo tobulinta, tobulinta turint omenyje morrowind. Npc pagyvejo, nes fanai skundesi statiskumu ir siu nieko neveikimu. Pasiskaitykit dabar internete plustancius previews'us, yra nurodytu npc veiklos galimybiu, kurios tikrai stebina (maloniaja sio zodzio prasme). Ir jei Gothic sugebejo tai idiegti pirmesni, tai oblivion tai pakyles i aukstumas (aisku as nebandziau zaisti ir mano nuomone sudaryta tik is skaitalu, kas nera gerai :/ ). Be to Gothic, tu "kazka veikianciu" npc vienetai , oblivion visi bus tokie. Kurdami morrowind bethesda nelabai tebuvo girdeje gothic, kaltinti kopijavimu yra idiotiska is tavo puses.
Del vietoviu mazumo: ilgai juokiaus perskaites sita tavo teigini. Paklausiu tik vieno - tau teko zaisti morrowind?
Kovos sistema, viskas normoj: grista tikimybemis ir aisku tavo skilais, kaip kokiam stalo rpg. Kas nors del to blogai? Del to ir gaunas, kad kardas, kad ir atrode kad pataikei, nepadaro damage priesininkui. Ir kazkaip sunku patiketi, kad pirmi tai sugalvojo Gothic kurejai
Vien zo zmogau, nusisneki. Zaidziau ir Gothic (1, 2) ir morrowind, abu zaidimai geri, abu fantasy ir cia ju panasumai ir baigiasi.
Swikas prisikeles dox. Morrowinda losiau patikek manimi bet as esu gothic fanas o tu tes serijos. Musu nuomones privalo skirtis nes abu esam pasirinke skirtinga zaidima. Biski nesupratau ko tu juokiais del mazu vietoviu. Tikriausiai permetei akimis mano posta o i ji neisiskaitei . Cia kalbejau apie gothica kad ten gal mazos bet kruopsciai sukurtos. Kas is to kad morrowinde wietos bele - aplinkos ir miestai nesudaro didelio ispudzio. Kai uzduotis uzpildyt toki mepa - kruopstumas dingsta.Dox rašė:Vat ko priskiesta, tai priskiesta cia.Dark/Mc rašė:Na kiek skaiciau apie geimsa - didele kopija jau sukurto geimso - gothic Zinoma grafika tai nereali bet - kalba kekvienas npc ir gyvena kekvienas savo diena ( perka , valgo , kaba ) - kur tai jau matem : gothic Vietoves mazos bet sukurtos kruopsciai - gothic . Kovos sistema , kapojes ir zala susideda is tavo jegos ir ginklo padaramos zalos - gothic . Zodziu pamate pasisekima viename zaide ir kopijuoja db
Tes:oblivion yra nebent morrowind kopija (kas siaip yra naturalu, nes oblivion yra ketvirta The Elder Scrolls dalis, ne paslaptis, kad morrowind trecioji). Viskas kas buvo tobulinta, tobulinta turint omenyje morrowind. Npc pagyvejo, nes fanai skundesi statiskumu ir siu nieko neveikimu. Pasiskaitykit dabar internete plustancius previews'us, yra nurodytu npc veiklos galimybiu, kurios tikrai stebina (maloniaja sio zodzio prasme). Ir jei Gothic sugebejo tai idiegti pirmesni, tai oblivion tai pakyles i aukstumas (aisku as nebandziau zaisti ir mano nuomone sudaryta tik is skaitalu, kas nera gerai :/ ). Be to Gothic, tu "kazka veikianciu" npc vienetai , oblivion visi bus tokie. Kurdami morrowind bethesda nelabai tebuvo girdeje gothic, kaltinti kopijavimu yra idiotiska is tavo puses.
Del vietoviu mazumo: ilgai juokiaus perskaites sita tavo teigini. Paklausiu tik vieno - tau teko zaisti morrowind?
Kovos sistema, viskas normoj: grista tikimybemis ir aisku tavo skilais, kaip kokiam stalo rpg. Kas nors del to blogai? Del to ir gaunas, kad kardas, kad ir atrode kad pataikei, nepadaro damage priesininkui. Ir kazkaip sunku patiketi, kad pirmi tai sugalvojo Gothic kurejai
Vien zo zmogau, nusisneki. Zaidziau ir Gothic (1, 2) ir morrowind, abu zaidimai geri, abu fantasy ir cia ju panasumai ir baigiasi.
Oblivion kurejei jau pranese kad mepas nebus tok didelis (kaip morrowind) vien tik del to kad nebutu nuobodziu monotonisku vietoviu - o ju mateme bele morrowinde !
Schliess die Augen sanft, mein Kind
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
man irgi gothic serija labiau patinka bet...
jus logiskai pagalvokit...
oblivione bus geriau nei morrowinde padaryta third person(vizualus panasumas y gothic) . tingiu daugiau cia tu panasumu ieskot bet
esme ta kad kai kurie zaidimai tiesiog neisvengiamai asimiliuoja
galu gale liks tik storyline ir veikejai...
kad zaidimai asimiliuoja man geriausias pavizdys yra... driver ir gta
seriju supanasejimas. na taip driver3 buvo totalus bullshit
bet geriau perzvelgus viena is kitos dalys visos kazka skolinos ir gavos galima sakyt abejuose tas pats.
manau kad neisvengiamai tas arteja ir gothic bei elder scrolls serijoms...
jus logiskai pagalvokit...
oblivione bus geriau nei morrowinde padaryta third person(vizualus panasumas y gothic) . tingiu daugiau cia tu panasumu ieskot bet
esme ta kad kai kurie zaidimai tiesiog neisvengiamai asimiliuoja
galu gale liks tik storyline ir veikejai...
kad zaidimai asimiliuoja man geriausias pavizdys yra... driver ir gta
seriju supanasejimas. na taip driver3 buvo totalus bullshit
bet geriau perzvelgus viena is kitos dalys visos kazka skolinos ir gavos galima sakyt abejuose tas pats.
manau kad neisvengiamai tas arteja ir gothic bei elder scrolls serijoms...
Dark/Mc> linksniavai tu visus gothic pries morrowind pliusus ir ta (del aplinku) kaip eilini paminejai. Persiskaiciau dar karta, na vis tiek skamba, kaip palygynimas, lyg morrowind butu mazos ale nukuopijuotos erdves, bet tiek to ne tame esme. Eilini karta vel pasakei nesamone: Oblivion bus pusantro karto didesnis negu, kad morrowind, kas reiskia, kad erdves tik dideja. Ir del tu aplinku... Matai, VVanderfell yra tokia sala, kur kalnai "zemiau bambos" teisauga, todel tos aplinkos taip ir atrodo, Gothic, kas priesingai, pavaizduotas kalnu ir dar staciu kalnu apsusptyje, kas atrodo graziau, gal net pilniau, bet tikrai ne kazkoks mega pliusas pries morrowind. Ir siaip Gothic'e daugiau zoliu prideliota, todel taip ir atrodo Oblivion, kiek maciau is screenu, zoliu taip netruks.
Del tu stabu, tai morrowind man toks pats stabas kiek ir gothic (gal gothic2 man labiau patiko), tiesiog morrowind del savo tu neapribotu erdviu ir labiau pritrauke (tiksliau ilgesniam laikui), laisve svarbiausias dalykas, o jei ta laisve kazkokiam rpg zaidime su idomiu pasauliu, tai isvis puiku (siaip realiai del tos lasives man morrowind ir tepatiko, nes kovos sistema sux, galimybiu roleplayint ne per daugiausia, o be situ kazkaip ir ne kas belieka).
Taigi laukiam nesulaukiam Oblivion, kuris visa tai zada patobulinti
kicked> kovos sistema atrodys taip:
desinys peles klavisas blokas skydu (yra nepatvritintu duomenu, kad galesi ir ginklu blokuoti priesininko smugi), o puolima atlieki kairiu peles klavisu, kuo si ilgiau laikai, tuo ilgiau, zinoma, zmugiui ruosiesi, bet tuo stipresnis smugis bus. Priesininkas irgi ne pescias, jis naudosis visomis galimybemis kokias turesi ir tu. Speju kovos su kitais npc dabar daugiau bus pasidauzymai i skyda ir tik po to pora nuzudanciu smugiu, kas siek tiek idomiau. Aisku, kad kovos per ilgai neuzsitestu, bus idiegta pavargimo sistema (kris fatigue), jai nukritus nelabai ant koju pastovesi, o kad suduoti smugi, reikai suvartoti to vadinamo fatigue.
Isvada kovos dinamiskesnes, su galimybe issisukti, blokuoti smugi. Kylant tavo su kazkokiu ginklu lygiui, kils ir daroma zala, ir apskritai triukai kuriuos su tuo ginklu gali padaryti, nebeliks to visus erzinancio triuko, kai kardas kiaurai priesa pereina, bet zalos nepadaro.
Del tu stabu, tai morrowind man toks pats stabas kiek ir gothic (gal gothic2 man labiau patiko), tiesiog morrowind del savo tu neapribotu erdviu ir labiau pritrauke (tiksliau ilgesniam laikui), laisve svarbiausias dalykas, o jei ta laisve kazkokiam rpg zaidime su idomiu pasauliu, tai isvis puiku (siaip realiai del tos lasives man morrowind ir tepatiko, nes kovos sistema sux, galimybiu roleplayint ne per daugiausia, o be situ kazkaip ir ne kas belieka).
Taigi laukiam nesulaukiam Oblivion, kuris visa tai zada patobulinti
kicked> kovos sistema atrodys taip:
desinys peles klavisas blokas skydu (yra nepatvritintu duomenu, kad galesi ir ginklu blokuoti priesininko smugi), o puolima atlieki kairiu peles klavisu, kuo si ilgiau laikai, tuo ilgiau, zinoma, zmugiui ruosiesi, bet tuo stipresnis smugis bus. Priesininkas irgi ne pescias, jis naudosis visomis galimybemis kokias turesi ir tu. Speju kovos su kitais npc dabar daugiau bus pasidauzymai i skyda ir tik po to pora nuzudanciu smugiu, kas siek tiek idomiau. Aisku, kad kovos per ilgai neuzsitestu, bus idiegta pavargimo sistema (kris fatigue), jai nukritus nelabai ant koju pastovesi, o kad suduoti smugi, reikai suvartoti to vadinamo fatigue.
Isvada kovos dinamiskesnes, su galimybe issisukti, blokuoti smugi. Kylant tavo su kazkokiu ginklu lygiui, kils ir daroma zala, ir apskritai triukai kuriuos su tuo ginklu gali padaryti, nebeliks to visus erzinancio triuko, kai kardas kiaurai priesa pereina, bet zalos nepadaro.
Na kad vietoves mazos tai as skaiciau gan senai -tai tikriausiai kurejei pasistenge ir isplete jas - negaliu gincytis , senai apie Oblivion skaiciau nes jis man neutralus zaidas nei laukiu nei nelaukiu . Nesu tes fanas todel tik paloses pasakysiu ar apsimokejo ji laikyt neutralu .
Schliess die Augen sanft, mein Kind
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių