Kas pasineses o kas studijuojaDarkForce rašė:sakyk ka nupiesti nupiesiu...Dark/Mc rašė:NUpiesk ranka geriau - paspausiu ranka . Bet kiek zinau nesugebesi tai ir as pasijuoksiu![]()
![]()
Anto pasineshes esu
Nickai, Avatarai, Parašai .....
Schliess die Augen sanft, mein Kind
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
und bleib in meinen Armen
Ich trage Dich hinweg
durch diese alte Welt
Diary of Dreams - Nekrolog 43
- Lord_Sauron
- nuolatinis dalyvis

- Pranešimai:26
- Užsiregistravo:2006 04 26 16:32
- Miestas:Kaunas-Prienai










