Koks jums atrodytu tobulas RPG ?
Aha tiksliai gautusi vos ne CS, tikslaiu gautusi masinis CS su visokiom pagalbinem priemonem ir paivairinimais. bet per kelias dienas dar viena ideja sugalvojau:
reiktu padaryt dikyne milziniska su keliais miestukais, grafika ir siap isvaizda reiktu paimt is "Griaustinio Maxo". Visi zadejai galetu rinktis arba plesiku arba pirkliu kariera. Pirkliai pirktu kaskokius daiktus, tarkim vandeni vienam mieste ji gabentu ir parduotu kitam mieste brangiau.
Plesikai stengtusi ta vandeni pagrobti ir atgabent i savo landyne ir parduoti. Kad nebutu kartais tuscia tiek plesiku tiek prekeiviu butu ir NPC. Reiktu pirkt tacke paskui ja tobulint is kitu tackiu nusiraut unikalius daiktus, manau gatavu tackiu net nereik siulit kiekvienas darytusi savo tacke pagal turimas lesas ir norus. Tacke galetu but labai sarvuota, bet tada butu labai leta ir gabentu tik maza krovini. Tacke galetu buti nesarvuota leta ir mazo tonazo tokiai reiktu mazai degalu. Tacke dar galetu buti vos ne traukinio vagonas, bet aisku leta ir nesarvuota.
Arba ji butu itin greita, bet gabentu maza krovini ir t.t.
Tai verstu zaidejus veikti drauge, vieni gabentu krovini, o kiti ta krovini lydetu ir saugotu ir panasiai. Galiausiai itin "prakutes" ir turtingas zaidejas turetu tacke su didziuliu varikliu rijanciu gausybe degalu, lekencia milzinisku greiciu, itin saruotu korpusu ir daugybe ginkluotes.
Dar nenusprendziau ka reiktu daryt kai zaidejas nukaunamas tikriausiai nuo tackes kartais kai kas atgriutu, o kitos dalys butu apgadintos ir reiketu remonto.
Aisku reiketu leisti kiekvienam zaidejui savaip izdazyti masinos korpusa ir
svarbiausia kurient zaidima butu pasiekti, kad is masinos butu galima pazint zaideja, o ne vien is virsuje kybancio "nico".
reiktu padaryt dikyne milziniska su keliais miestukais, grafika ir siap isvaizda reiktu paimt is "Griaustinio Maxo". Visi zadejai galetu rinktis arba plesiku arba pirkliu kariera. Pirkliai pirktu kaskokius daiktus, tarkim vandeni vienam mieste ji gabentu ir parduotu kitam mieste brangiau.
Plesikai stengtusi ta vandeni pagrobti ir atgabent i savo landyne ir parduoti. Kad nebutu kartais tuscia tiek plesiku tiek prekeiviu butu ir NPC. Reiktu pirkt tacke paskui ja tobulint is kitu tackiu nusiraut unikalius daiktus, manau gatavu tackiu net nereik siulit kiekvienas darytusi savo tacke pagal turimas lesas ir norus. Tacke galetu but labai sarvuota, bet tada butu labai leta ir gabentu tik maza krovini. Tacke galetu buti nesarvuota leta ir mazo tonazo tokiai reiktu mazai degalu. Tacke dar galetu buti vos ne traukinio vagonas, bet aisku leta ir nesarvuota.
Arba ji butu itin greita, bet gabentu maza krovini ir t.t.
Tai verstu zaidejus veikti drauge, vieni gabentu krovini, o kiti ta krovini lydetu ir saugotu ir panasiai. Galiausiai itin "prakutes" ir turtingas zaidejas turetu tacke su didziuliu varikliu rijanciu gausybe degalu, lekencia milzinisku greiciu, itin saruotu korpusu ir daugybe ginkluotes.
Dar nenusprendziau ka reiktu daryt kai zaidejas nukaunamas tikriausiai nuo tackes kartais kai kas atgriutu, o kitos dalys butu apgadintos ir reiketu remonto.
Aisku reiketu leisti kiekvienam zaidejui savaip izdazyti masinos korpusa ir
svarbiausia kurient zaidima butu pasiekti, kad is masinos butu galima pazint zaideja, o ne vien is virsuje kybancio "nico".
trumpiau sakant mano projektas
zaidimas galetu buti paremtas animo "King Shaman" pamatais, vieni zaidejai rinktusi ar gerieji ar blogieji shamanai bus, ir blogieji ir gerieji galetu rinktis dvasios valdymo forma( vieni savo dvasia sergetoja galetu pasiversti ginklu o kiti tik stoveti nuosalyje ir duoti komandas dvasiai kovojant). Butu galima varyt y treniruotes vieni su kitais ar kokiom treniruotem (taip igaunami nauji skillai) aisq reiktu treniruoti tiek playery kury valdysi tiek dvasia sergetoja. Butu galima neapsiriboti tuo jog zaidejas turi tik viena dvasia, bet zn turint kelias butu sunkaiu isugdyt viena gera dvasia kovotoja. Galetu buti koki miestai kur butu perkamas stuffas tiek dvasiai tiek playeriui. Galetu buti rengiami shamanu turnyrai kur kovotu ne vien blogieji pries geruosius, o kaip burtai lems. trumpiau sakant blogiesiems ir geriesiems shamanams butu atskiro stiliaus dvasios, dvasios galetu buti skirstomos pvz i samurajus, riterius, boksininkus:), burtininkus ir t.t. taip butu isvengiama prievosles kiekvienai dvasiai skirti atskirus skillus. Tik va yra gana rimtas minusas kuris lb nepatiktu gamintojams: reiktu sukurti begales skirtingai atrodanciu dvasiu. Dar galetu buti pnz kaip ant Lineage2 tokios erdves kur butu galima medziot ir taip treniruot tiek kovotoja tiek dvasia. Dvasios butu gaunamos vykdant questus. Ivykdzius pvz dvasios samurajes kvesta dvasia is visu samuraju zaidejui butu atrinkta atsitiktinai, kad pirmieji zaidejai neisgraibstytu geriausiai atrodanciu.
Vot kur mano manymu tobulas grajus
zaidimas galetu buti paremtas animo "King Shaman" pamatais, vieni zaidejai rinktusi ar gerieji ar blogieji shamanai bus, ir blogieji ir gerieji galetu rinktis dvasios valdymo forma( vieni savo dvasia sergetoja galetu pasiversti ginklu o kiti tik stoveti nuosalyje ir duoti komandas dvasiai kovojant). Butu galima varyt y treniruotes vieni su kitais ar kokiom treniruotem (taip igaunami nauji skillai) aisq reiktu treniruoti tiek playery kury valdysi tiek dvasia sergetoja. Butu galima neapsiriboti tuo jog zaidejas turi tik viena dvasia, bet zn turint kelias butu sunkaiu isugdyt viena gera dvasia kovotoja. Galetu buti koki miestai kur butu perkamas stuffas tiek dvasiai tiek playeriui. Galetu buti rengiami shamanu turnyrai kur kovotu ne vien blogieji pries geruosius, o kaip burtai lems. trumpiau sakant blogiesiems ir geriesiems shamanams butu atskiro stiliaus dvasios, dvasios galetu buti skirstomos pvz i samurajus, riterius, boksininkus:), burtininkus ir t.t. taip butu isvengiama prievosles kiekvienai dvasiai skirti atskirus skillus. Tik va yra gana rimtas minusas kuris lb nepatiktu gamintojams: reiktu sukurti begales skirtingai atrodanciu dvasiu. Dar galetu buti pnz kaip ant Lineage2 tokios erdves kur butu galima medziot ir taip treniruot tiek kovotoja tiek dvasia. Dvasios butu gaunamos vykdant questus. Ivykdzius pvz dvasios samurajes kvesta dvasia is visu samuraju zaidejui butu atrinkta atsitiktinai, kad pirmieji zaidejai neisgraibstytu geriausiai atrodanciu.
Vot kur mano manymu tobulas grajus
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
gera ideja tiktais reiktu labai daug papluseti kad sukurti kazkoky storyline,atmosfera ir visa zaidimo pasauly
del dvasiu tai galetu jos nuo kovos , nuo to ka uzmusa, nuo to kaip ju shamanas elgiasi keistis.
taip butu ymanoma visiem tureti skirtingas dvasias.
del questu tai manyciau reiktu labai ziureti y toky zaidima kaip black and white : the creature isle .
butu tip top
siaip nebloga ideja... jokio saudymo... man patinka
del dvasiu tai galetu jos nuo kovos , nuo to ka uzmusa, nuo to kaip ju shamanas elgiasi keistis.
taip butu ymanoma visiem tureti skirtingas dvasias.
del questu tai manyciau reiktu labai ziureti y toky zaidima kaip black and white : the creature isle .
butu tip top
siaip nebloga ideja... jokio saudymo... man patinka
Jo tikrai gera ideja: panasu i MUonline jei Dark Wizard ar Energy Elf rase naudojant. Ipac EE. Nes jis(tiksiliau ji) kaunas ne pati, o isumonina chivaka, o ji tik leidzia pagalbines magijas. ciuvakas tuo tarpu "smaginasi".
Tik ant Mu norint geresnius chiuvakus valdyt tik reik nusipirkt arba rast amuleta (iskrenta l. retai is kompo valdomu chiuvaku).
Tik ant Mu norint geresnius chiuvakus valdyt tik reik nusipirkt arba rast amuleta (iskrenta l. retai is kompo valdomu chiuvaku).
Atsipeikek sitas zaidimas butu sukurtas, po 4 metu, po tiek laiko tu LSDnarkomanu multiko nieks net neatsimintu taigi ir tas story nepridetu zaidimui nei 1 papildomo fano. Ir zaidimas atrodytu tartum MU2 ar WoW3 demo.
Bet tikrai butu gana geras, deja is istorijos galima prisiminti jog hitu klonai
hitais tampa labai retai. Ko gero vienintelis toks atwejis buvo su "Warcraft".
Bet tikrai butu gana geras, deja is istorijos galima prisiminti jog hitu klonai
hitais tampa labai retai. Ko gero vienintelis toks atwejis buvo su "Warcraft".
- SaZ
- Master Builder
- Pranešimai:10366
- Užsiregistravo:2004 04 13 19:46
- Miestas:field of grass
- Susisiekti:
ne toks warcraft ir klonas...
story nepridetu nei vieno fano? pridetu mane ir daug kitu geru rpg megeju.
sorry bet zaidimo tik su gameplay ir grafika neskirciau y rpg.
kodel? geras gamplay,gera grafika = half life 2 . beje kaip zinia tas zaidimas yra fps.
o pasakyt noriu tai kad rpg turi daugiau negu tuos du bruozus.
story nepridetu nei vieno fano? pridetu mane ir daug kitu geru rpg megeju.
sorry bet zaidimo tik su gameplay ir grafika neskirciau y rpg.
kodel? geras gamplay,gera grafika = half life 2 . beje kaip zinia tas zaidimas yra fps.
o pasakyt noriu tai kad rpg turi daugiau negu tuos du bruozus.
koks story line'as kur kiekviena diena ateina vis nauju zaideju, juk taip negali but pvz. 1 zmogas ten 5k metais po kristaus ( arba pimos dvasios atsiradimo ar wt...) o kitas 5 dienos po kristaus( or wtf) o gal norit pasakyt kad kiekvienam butu kitoks story lineas, pvz ten vienas ilgai zaidzia ir prisijungia naujas zmogas ir jam nuo to laiko prasiseda story lineas ( tik zinoma kitas sunkumas or wtf), be to galetu buti panasus story line panasus y anime tik reiktu biski pratest, ten tipo nauji snukiai kaip zyks ar kazkas tokio. nu baigiu cia nesamones rasyt. :/
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečias(ių)