Programavimas
-
- įtakingas
- Pranešimai:122
- Užsiregistravo:2006 06 20 11:22
Su bet kokia praktiskai. VB gerai pradedantiesiams + nesunku. Bet blogai kad trojanas turi dideliu veikimo problemu jei windows konfiguracija jam veikti netinkama. Ir blogai, nes sakoma kad Bazikas gadina pradedancius. Turbopaskalis kita alternatyva irgi ne pati sunkiausia kalba bet pakankama galinga kad sukurpti trojana. C++ ar delfi jau galima sukurti tokio lygio kai kad
garsieji trojanus.
garsieji trojanus.
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Nešokim ant objektinių(C++, Delphi). Pradėti geriausia nuo C arba Paskalio. Nors šiaip programavimo kalba nėra svarbu. Svarbu įgauti tinkamą mąstymą. O tai įmanoma pasiekti su bet kuria programavimo kalba(netgi su LOGO).
Paskutinį kartą redagavo brain5ide 2006 06 20 20:45, redaguota 1 kartą(us).
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
-
- įtakingas
- Pranešimai:122
- Užsiregistravo:2006 06 20 11:22
As taip ir paminejau sias kalbas kaip reikalingas galingiem trojanam kurti. Toks vaizdas kad neskaitei posto tik pavadinimus kalbu akim permetei.brain5ide rašė:Nešokim ant objektinių(C++, Delphi). Pradėti geriausia nuo C arba Paskalio. Nors šiaip programavimo kalba nėra svarbu. Svarbu įgauti tinkamą mąstyma. O tai įmanoma pasiekti su bet kuria programavimo kalba(netgi su LOGO).
Nepatikti blogiems - girtinas dalykas. SENEKA
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
__________________________________________
progenic.com
library.2ya.com
Ką turi omeny rašydamas "galingiem"? Reikia šiek tiek proto ir su bet kokia programavimo kalba sugebėsi parašyti praktiškai bet ką. O jeigu kalbėsim apie trojanų dydį tai geriausia juos kurti su Assembleriu, tačiau nuo jo pradėti mokytis neverta.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Kadangi LOGO turi galimybes grafikos vaizdavimui, galima pasirašyti funkcijas, kurios braižytų trimačius elementus dvimatė perspektyvoje. Juk bet kokiu atveju vaizdą kompiuterio ekrane matome kaip dvimatį. Toliau rašome objektų judinimo(postūmio, pakreipimo) funkcijas. Tada belieka projektuoti pačio žaidimo figūras remiantis jau parašytomis funkcijomis.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių